konto usunięte

Temat: Polskie firmy a media społeczne

22 kwietnia 2010 roku - Firma Cisco przedstawiła wyniki ankiety prezentujące wykorzystanie Internetu jako narzędzia do efektywnej komunikacji biznesowej w polskich przedsiębiorstwach. Badanie zostało przeprowadzone na niereprezentatywnej grupie ponad sześciuset trzydziestu przedstawicieli działów IT z największych polskich spółek podczas konferencji Cisco FORUM 2010 roku.

Pytanie: Jakie bariery istnieją przy wprowadzaniu rozwiązań społecznościowych?

19 % uważa, że podstawową przeszkodą we wdrożeniu serwisów społecznościowych jest brak osób, które mogłyby się zająć tematem

26 % uważa brak procedur określających obecność firmy w serwisach społecznościowych za największą przeszkodę w ich wdrażaniu

23 % twierdzi, że największą przeszkodą są braki organizacyjne, brak decyzji dotyczącej odpowiedzialności konkretnej komórki organizacyjnej za wdrażanie serwisów społecznościowych

32 % uważa, że największą barierą we wdrażaniu serwisów społecznościowych jest kierownictwo firmy, które jest mało przekonane, że obecność w serwisach społecznościowych przyczyni się do rozwoju firmy i zwiększenia jej przychodów

A jakie są Wasze doświadczenia w przekonywaniu kierowników? Pozdrawiam wakacyjnie :)
Mirek Jasiński

Mirek Jasiński prezes zarządu,
Regan Consulting

Temat: Polskie firmy a media społeczne

Paulina S.:
Pytanie: Jakie bariery istnieją przy wprowadzaniu rozwiązań społecznościowych?
Tu masz odpowiedź - to chyba największa bariera
http://www.facebook.com/wyborcza#!/photo.php?pid=47886...



Wyślij zaproszenie do