konto usunięte
Temat: Polskie firmy a media społeczne
22 kwietnia 2010 roku - Firma Cisco przedstawiła wyniki ankiety prezentujące wykorzystanie Internetu jako narzędzia do efektywnej komunikacji biznesowej w polskich przedsiębiorstwach. Badanie zostało przeprowadzone na niereprezentatywnej grupie ponad sześciuset trzydziestu przedstawicieli działów IT z największych polskich spółek podczas konferencji Cisco FORUM 2010 roku.Pytanie: Jakie bariery istnieją przy wprowadzaniu rozwiązań społecznościowych?
19 % uważa, że podstawową przeszkodą we wdrożeniu serwisów społecznościowych jest brak osób, które mogłyby się zająć tematem
26 % uważa brak procedur określających obecność firmy w serwisach społecznościowych za największą przeszkodę w ich wdrażaniu
23 % twierdzi, że największą przeszkodą są braki organizacyjne, brak decyzji dotyczącej odpowiedzialności konkretnej komórki organizacyjnej za wdrażanie serwisów społecznościowych
32 % uważa, że największą barierą we wdrażaniu serwisów społecznościowych jest kierownictwo firmy, które jest mało przekonane, że obecność w serwisach społecznościowych przyczyni się do rozwoju firmy i zwiększenia jej przychodów
A jakie są Wasze doświadczenia w przekonywaniu kierowników? Pozdrawiam wakacyjnie :)