Barbara Stawarz

Barbara Stawarz Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Jacek Gadzinowski poruszył temat prowadzenia kampanii social media "tak sobie" (http://www.goldenline.pl/forum/2308586/social-media-ma....

Z pewnością nie można tego jednak powiedzieć o stronie facebookowej Croppa, bo do określenia "tak sobie" jest im bardzo daleko...

Po czwartkowych piczonach, czy cyckach (również u Jacka - http://gadzinowski.pl/skuteczny-social-media-marketing/), u Croppa przyszedł czas na "pierdolenie umc umc umc", o czym powstał cały post na ich blogu.


Obrazek


Zastanawia mnie, czy to ja mam konserwatywne podejście i kompletnie nie rozumiem przekazu i grupy docelowej, czy może jednak ludzie stojący za stroną Croppa (i nie tylko oni oczywiście) przesadzają z naginaniem się do bycia cool - czy jak to się teraz mówi ;) - i wprowadzają zwykłe prostactwo do komunikacji medialnej?

Czy jest jeszcze jakaś granica w dostosowywaniu swojej strategii (jeśli tu w ogóle można mówić o strategii?) do konwenansów?
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Barbara Stawarz:
Z pewnością nie można tego jednak powiedzieć o stronie facebookowej Croppa, bo do określenia "tak sobie" jest im bardzo daleko...

Po czwartkowych piczonach, czy cyckach (również u Jacka - http://gadzinowski.pl/skuteczny-social-media-marketing/), u Croppa przyszedł czas na "pierdolenie umc umc umc", o czym powstał cały post na ich blogu.

Promowanie Piczonów przez Croppa też mnie zszokowało. Przeczytałem wpis na ich "firmowym" (jakoś nie przechodzi mi to określenie przez gardło) blogu i czuję się co najmniej "puzzled". We wpisie pojawiają się często określenia typu "ja to, ja tamto". Ale co wiemy o autorze wpisu? Tylko tyle, że nazywa się Kuba i "jest otwarty dla wyższych wymiaró".. "przekracza granice wyobraźni! Tworzy piękno i harmonię - gdziekolwiek się pojawi Po jego prawicy zasiada czerwony, Galaktyczny Wędrowiec Po jego lewicy – niebieska, wiodąca Moc". To jest twarz marki? Czy on w ogóle istnieje?

Zastanawia mnie, czy to ja mam konserwatywne podejście i kompletnie nie rozumiem przekazu i grupy docelowej, czy może jednak ludzie stojący za stroną Croppa (i nie tylko oni oczywiście) przesadzają z naginaniem się do bycia cool - czy jak to się teraz mówi ;) - i wprowadzają zwykłe prostactwo do komunikacji medialnej?

Basiu chyba nie jesteś zbyt konserwatywna;). Ten przekaz jest również moim zdaniem totalnie bez sensu. Na pewno nie jest to bycie cool. To jest raczej granie na skandal. Przypomina mi się komunikacja Kominka w okresie, gdy był jeszcze anonimowy (wcale nie czytałem jego bloga, kolega mi powiedział, hehe;).
Czy jest jeszcze jakaś granica w dostosowywaniu swojej strategii (jeśli tu w ogóle można mówić o strategii?) do konwenansów?

Jeżeli dobrze rozumiem strategię komunikacji marki Cropp w Social Media to wygląda następująco: komunikacja nastawiona na debili w celu obśmiania jeszcze większych debili.
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Obstawiam że młodzież, target grupa czytając jakby nie patrzec, trochę durnowate fp np. croppa idąc na sobotni spacer do centrum handlowego z wielką radością wchodzi do sklepu danej marki. Jakieś tam przełożenie tych postów na zachowania offline pewnie jest ;)

Nie jestem targetem więc niech te strony sobie dalej komunikują jak chcą, tylko proszę niech przynajniej regulaminu nie łamią (patrz. piczon na czwartek) i pozostaną w dobrym smaku.

Ale i fp newsweeka ostatnio dał ciała: "Japonskie tsunami uderzyło również w apple..." a pod spodem tytuł artykułu "Apple: ipady sprzedają się aż za dobrze"
Poza tym jak na 17k fanów to słabą interakcje mają.
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Ja też myślę, że to jest totalna gra na skandal, używanie takich słów przez markę jest rzadkością, więc liczą że będą o tym wszyscy mówić. Trochę ryzykowne...
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Michał Sławiński:
Ja też myślę, że to jest totalna gra na skandal, używanie takich słów przez markę jest rzadkością, więc liczą że będą o tym wszyscy mówić. Trochę ryzykowne...

Z drugiej strony nawet najlepsza kampania i działania w social media nie sprawią że kupie spodnie/koszulkę która jest źle uszyta, z beznadziejnym wzorem itp ;)

ups... znowu się kłania kompleksowość działań marketingowych. Czy ten facebook nie może żyć własnym życiem ????? ;)
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Brak konkretnego pomysłu na promocję marki pcha firmy w takim kierunku... jedni zyskują inni tracą... jak bdzie w tym przypadku się zobaczymy ;)
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Artur Roguski:
Michał Sławiński:
Ja też myślę, że to jest totalna gra na skandal, używanie takich słów przez markę jest rzadkością, więc liczą że będą o tym wszyscy mówić. Trochę ryzykowne...

Z drugiej strony nawet najlepsza kampania i działania w social media nie sprawią że kupie spodnie/koszulkę która jest źle uszyta, z beznadziejnym wzorem itp ;)

ups... znowu się kłania kompleksowość działań marketingowych. Czy ten facebook nie może żyć własnym życiem ????? ;)


To jest właśnie powód dla którego nie każdy powinien się w SM produkować.. Tylko nie każdy rozumie, że gładź szpachlowa jest może najlepszym produktem do promowania na Facebooku... ;)
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Michał Sławiński:
Artur Roguski:
Michał Sławiński:
Ja też myślę, że to jest totalna gra na skandal, używanie takich słów przez markę jest rzadkością, więc liczą że będą o tym wszyscy mówić. Trochę ryzykowne...

Z drugiej strony nawet najlepsza kampania i działania w social media nie sprawią że kupie spodnie/koszulkę która jest źle uszyta, z beznadziejnym wzorem itp ;)

ups... znowu się kłania kompleksowość działań marketingowych. Czy ten facebook nie może żyć własnym życiem ????? ;)


To jest właśnie powód dla którego nie każdy powinien się w SM produkować.. Tylko nie każdy rozumie, że gładź szpachlowa jest może najlepszym produktem do promowania na Facebooku... ;)

Już komuś podpowiadam dla budowlanki pomysł:
Fanpage skierowany do mężczyzn, promujący pogląd iż sami mogą położyć gładź! Nie trzeba płacić "robocizny" A do tego jaka zajawka i duma przed własną kobietą ;)
Fanpage z appką uczącą i pomagającą w pracy. Możliwość wygrania zniżek albo zestawów do zrobienia dekoru, baranków i innych fajnych rzeczy.

nawet mam już z dwie nazwy firm w głowie, które mogą "pójść w gładź szpachlową" ;)
Barbara Stawarz

Barbara Stawarz Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Wiedziałam, że ta gładź szpachlowa pójdzie na warsztat! :)
Już widzę tę galerię mężczyzn w zakładce "zdjęcia użytkowników"...

W robotniczych spodniach na szelkach, z logo firmy prowadzącej fanpage. Oczywiście bez koszulek. Koniecznie na kolanach i przy pracy :P

Bociana pewnej firmy, jako dużego ptaka, który odlatuje, kiedy nie sprzyjają mu warunki otoczenia, też bym w to wmieszała.

Idąc dalej, można stworzyć profil w tonie Croppa. Wiosna jest. Dobry czas na uchwycenie bociana na zdjęciu i zamieszczenie zdjęcia w galerii... :P Zwykła gładź szpachlowa, a ile możliwości ;)
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Hahaha! Wyszpachluj go!
Zamów naszego darmowego modela do swojego domu.
Możesz na nim przećwiczyć kładzenie gładzi.
Gładź go szpachlą śmiało.
Yes you can like men do.
A potem wszyscy to zobaczą na tubce i fejsie. Łał!Patryk Rykała edytował(a) ten post dnia 23.03.11 o godzinie 15:41
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Barbara Stawarz:
Wiedziałam, że ta gładź szpachlowa pójdzie na warsztat! :)
Już widzę tę galerię mężczyzn w zakładce "zdjęcia użytkowników"...

W robotniczych spodniach na szelkach, z logo firmy prowadzącej fanpage. Oczywiście bez koszulek. Koniecznie na kolanach i przy pracy :P

Daj spokój. Najepiej szpachlują laski :)

Bociana pewnej firmy, jako dużego ptaka, który odlatuje, kiedy nie sprzyjają mu warunki otoczenia, też bym w to wmieszała.

Idąc dalej, można stworzyć profil w tonie Croppa. Wiosna jest. Dobry czas na uchwycenie bociana na zdjęciu i zamieszczenie zdjęcia w galerii... :P Zwykła gładź szpachlowa, a ile możliwości ;)
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Ok, widzę że Wasze umiejętności sprzedażowe są wysoce rozwinięte... Tylko później z takich pomysłów rodzą się takie działania jak sławetna reklama dla gładzi szpachlowej marki Megaron -
Obrazek
Ja tam jednak uważam, że dla takiej firmy można znaleźć skuteczniejsze kanały komunikacji marketingowej niż SM.
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Artur Roguski:
Michał Sławiński:
Artur Roguski:
Michał Sławiński:
Ja też myślę, że to jest totalna gra na skandal, używanie takich słów przez markę jest rzadkością, więc liczą że będą o tym wszyscy mówić. Trochę ryzykowne...

Z drugiej strony nawet najlepsza kampania i działania w social media nie sprawią że kupie spodnie/koszulkę która jest źle uszyta, z beznadziejnym wzorem itp ;)

ups... znowu się kłania kompleksowość działań marketingowych. Czy ten facebook nie może żyć własnym życiem ????? ;)


To jest właśnie powód dla którego nie każdy powinien się w SM produkować.. Tylko nie każdy rozumie, że gładź szpachlowa jest może najlepszym produktem do promowania na Facebooku... ;)

Już komuś podpowiadam dla budowlanki pomysł:
Fanpage skierowany do mężczyzn, promujący pogląd iż sami mogą położyć gładź! Nie trzeba płacić "robocizny" A do tego jaka zajawka i duma przed własną kobietą ;)
Fanpage z appką uczącą i pomagającą w pracy. Możliwość wygrania zniżek albo zestawów do zrobienia dekoru, baranków i innych fajnych rzeczy.

nawet mam już z dwie nazwy firm w głowie, które mogą "pójść w gładź szpachlową" ;)


No właśnie, jedna kluczowa różnica - budowlanka w SM TAK, gładź - NIE! :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Cropp jest dopasowany do "targetu" i ja się o ten "target" zwyczajnie martwię... ;]
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Michał Sławiński:
Ok, widzę że Wasze umiejętności sprzedażowe są wysoce rozwinięte... Tylko później z takich pomysłów rodzą się takie działania jak sławetna reklama dla gładzi szpachlowej marki Megaron -
Obrazek
Ja tam jednak uważam, że dla takiej firmy można znaleźć skuteczniejsze kanały komunikacji marketingowej niż SM.

Z tej reklamy nie ogarniam jednego... ocb z tym tatuazem na prawej łopatce???
xD
Krzysztof Butryn

Krzysztof Butryn E-Commerce Manager,
Gold Brothers

Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana

Michał Sławiński:
To jest właśnie powód dla którego nie każdy powinien się w SM produkować..


Ja uważam, że każdy może się w SM produkować. Trzeba tylko wiedzieć, jak :-)

Barbara Stawarz:
Już widzę tę galerię mężczyzn w zakładce "zdjęcia użytkowników"...

W robotniczych spodniach na szelkach, z logo firmy prowadzącej fanpage. Oczywiście bez koszulek. Koniecznie na kolanach i przy pracy :P


Tak by było, gdyby gładź szpachlową kładły głównie kobiety i to do nich byłaby skierowana taka strona :-) Przynajmniej tak myślę ;-)



Wyślij zaproszenie do