Barbara
Stawarz
Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...
Temat: Piczony, cycki i "pierdolenie umc umc", czyli sposób na fana
Jacek Gadzinowski poruszył temat prowadzenia kampanii social media "tak sobie" (http://www.goldenline.pl/forum/2308586/social-media-ma....Z pewnością nie można tego jednak powiedzieć o stronie facebookowej Croppa, bo do określenia "tak sobie" jest im bardzo daleko...
Po czwartkowych piczonach, czy cyckach (również u Jacka - http://gadzinowski.pl/skuteczny-social-media-marketing/), u Croppa przyszedł czas na "pierdolenie umc umc umc", o czym powstał cały post na ich blogu.
Zastanawia mnie, czy to ja mam konserwatywne podejście i kompletnie nie rozumiem przekazu i grupy docelowej, czy może jednak ludzie stojący za stroną Croppa (i nie tylko oni oczywiście) przesadzają z naginaniem się do bycia cool - czy jak to się teraz mówi ;) - i wprowadzają zwykłe prostactwo do komunikacji medialnej?
Czy jest jeszcze jakaś granica w dostosowywaniu swojej strategii (jeśli tu w ogóle można mówić o strategii?) do konwenansów?