konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w

INBOUND MARKETING FORUM
15-16 września 2014r. W-wa

Podczas Konferencji dowiedzą się Państwo jakie są najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań. Do współpracy podczas konferencji zaprosiliśmy ekspertów, którzy powiedzą jakie są najlepsze praktyki dotyczące tworzenia contentu marketingowego, generowania leadów sprzedażowych, wykorzystania różnych kanałów kontaktu z klientem oraz pomiaru efektywności zastosowanych rozwiązań

16 września zapraszamy na praktyczne warsztaty:

-Tworzenie contentu - Mikołaj Winkiel Brand24
-Generowanie sprzedaży przy pomocy narzędzi inbound marketingu - Anna Robotycka, Piotr Krauschar

Szczegóły pod adresem http://inboundmarketing.nf.pl/

OFERTA SPECJALNA NA HASŁO NOWOCZESNA FIRMA!!!

TRANSMISJA ONLINE:
Istnieje możliwość udziału w konferencji na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Decydując się na taką formę udziału, otrzymujecie Państwo komplet prezentacji wszystkich Prelegentów, bezpośrednią transmisję wszystkich wykładów i ćwiczeń, a także możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym – poprzez forum obsługiwane przez moderatora. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania – szczególnie polecamy takie rozwiązanie dla osób pracujących w dużej odległości od Warszawy. Zaletą jest również dużo niższy koszt!!!

http://digitalknowledge.pl/inboundmarketing/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Praca, szkolenia, konferencje... kiedyś trzeba jednak znaleźć czas na mały reset umysłu. A najlepszym sposobem na oderwanie się od codziennych zajęć jest zmiana otoczenia.
Jeśli nie macie czasu na zaplanowanie takiej wyprawy, krótkiej i bliskiej lub dłuższej i dalekiej bądź też innej kombinacji, zachęcam do kontaktu z Gildią Wędrowców.
http://www.gildiawedrowcow.pl/
Anna K.

Anna K. Specjalista ds.
marketingu, Infolia

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

SZKOLENIE ONLINE SOCIAL MEDIA MARKETING
- Zastanawiasz się, jak przyciągnąć uwagę nowych fanów i zaangażować ich w social media?
- Chcesz działać skuteczniej w mediach społecznościowych?

Zapraszamy na wideo kurs „Social media marketing”
dostępny online na platformie szkoleniowej Infolia.pl

Internetowe szkolenie prowadzone jest przez jednego z najlepszych trenerów w branży marketingu.

Autor wideo kursu zdradza sprawdzone sposoby na efektywne działania w mediach społecznościowych
oraz dzieli się inspirującymi pomysłami, które możesz wykorzystać w social media.

Zapanuj nad mediami społecznościowymi dzięki internetowemu szkoleniu „Social media marketing”
dostępne tutaj: http://bit.ly/1wS9Z9CTen post został edytowany przez Autora dnia 30.09.14 o godzinie 00:33

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam,

Nasza firma opracowała oprogramowanie pozwalające automatycznie "wyciągać" identyfikatory osób, które lubią Facebook Funpage. Jedyne co musisz zrobić, to podać nam nazwy strony z której mamy pobrać fanów.

Gdy będziesz miał identyfikatory konkretnych ludzi będziesz mógł kierować reklamy wyłącznie do nich. Koniec z marnowaniem pieniędzy na reklamę i promowanie postów na "chybił trafił" :) Nasze narzędzie sprawia, że Twoje treści trafią do osób zainteresowanych daną tematyką.
Możesz sobie wyobrazić o ile skuteczniejsza jest reklama, skierowana do tak dobranej grupy odbiorców.

Płacisz nam oczywiście wyłącznie za wyniki. Jeżeli jesteś zainteresowany napisz do mnie na priv.

Pozdrawiam,
Andrzej

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam,

Mam do sprzedania bardzo ciekawy i rozbudowany program do tworzenia zakładek na FanPage.

Działanie programu na żywo można zobaczyć Tutaj:

https://www.youtube.com/user/FanBoomNet/videos

Ile kosztuje licencja Elite 5 + którą chcę sprzedać znajdziesz tutaj - http://fanboom.net/sendreach-special/

Zainteresowanych z propozycją ceny zapraszam do kontaktu na priv.
Krzysztof Szumski

Krzysztof Szumski Media Expert I
Marketing
Communication
Engineer I
Negotia...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Media & Marketing Coach
Trener Negocjacji Marketingowych, Psycholog.

Jestem Coachem, członkiem ICF oraz Izby Coachingu Specjalizuję się w obszarze Media & Marketing oraz Negocjacji.

Prowadzę

*Coaching kariery
*Business coaching
*Executive coaching
*Coaching negocjacji


Jako Coach pracuję przede wszystkim z kadrą managerską średniego i wyższego szczebla w obszarze mediów i marketingu (brand managerowie, dyrektorzy marketingu, key account managerowie). Prowadzę również coaching dla kadry zarządzającej, właścicieli firm w obszarach rozwoju, zarządzania i leadership. Pracuję także, z osobami przygotowujących się do negocjacji jak i będących już w procesie negocjacyjnym

Jako Trener, prowadzę szkolenia z obszarów negocjacji oraz specjalistyczne szkolenia z zakresu rynku mediowego oraz sztuki prezentacji i wystąpień publicznych.

Ponad 14 lat pracowałem w domach mediowych obsługując rynek B2B jako manager wyższego szczebla. Moimi głównymi obszarami zawodowymi były negocjacje kontraktów reklamowych, których skala opiewała na setki milionów złotych rocznie. Zarządzałem procesem planowania oraz zakupem kampanii reklamowych dla największych reklamodawców w Polsce (m.in.: L’Oréal, Reckitt Benckiser, Maspex, Totalizator Sportowy).

Pracę coachingową opieram na 5ciu fundamentach

DOŚWIADCZENIE.
Przez wiele lat pracowałem, jako manager wyższego szczebla w jednym z największych domów mediowych w Polsce, dzięki czemu mam wgląd i zrozumienie specyfiki pracy w marketingu, dużej korporacji oraz wyzwań stawianych w sektorze B2B.

WIEDZA.
Wiedzę z zakresu środowiska mediów, łączę z wiedzą i doświadczenieniem psychologicznym. Posiadam fakultety z terapii strategicznej- krótkoterminowej, neuropsychologii oraz ukończyłem dwuletnie studia podyplomowe w IPP.

NEGOCJACJE.
Spędziłem kilkaset godzin na spotkaniach B2B, gdzie negocjowałem kontrakty opiewające na setki milionów złotych. Dodatkowo moje doświadczenie jest poparte wiedzą zdobytą podczas specjalistycznych kursów z zakresu negocjacji.

SAMOROZWÓJ.
Systematycznie podnoszę moje kwalifikacje okołocoachingowe. Dzięki temu mogę świadczyć usługi na wysokim poziomie, które dopasowują się do dynamicznie zmieniających się realiów rynku.

ETYKA.
Pracuję zgodnie z wartościami i kodeksem etycznym ICF Global, co oznacza, że moje kompetencje, metodyka, narzędzia oraz standardy pracy są monitorowane i weryfikowane przez ICF Global oraz ICF Polska.

Zapraszam Cię na BEZPŁATNĄ sesję coachingową w Twoim biurze lub wybranej przez Ciebie lokalizacji, podczas której porozmawiamy o tym, co chcesz osiągnąć, jakie czekają Cię wyzwania oraz o tym, jak mogę Ci pomóc na Twojej drodze do sukcesu. Do zobaczenia!

Kontakt
Serdecznie zapraszam do kontaktu przez telefon, skype, maila.

biuro@KrzysztofSzumski.pl
http://KrzysztofSzumski.pl
kom 505 53 65 65


Obrazek
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek


Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą

unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Partnerzy konferencji - firmy: F-Secure oraz Merinosoft Sp.z o.o., zaprezentują swoje rozwiązania dla nowoczesnych firm.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence - analizy i raporty
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
2.mobilny handlowiec / agent
- rozwiązania / aplikacje mobilne,
-usługi mobilne - mapy / lokalizacja,
- sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina,
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług
- elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
- social media w handlu i ubezpieczeniach

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry

zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż
, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa

danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych,

controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Magdalena Dejner

Magdalena Dejner Kelnerka, Willa
Ristorante

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szanowni Państwo,
Jestem studentką III roku studiów licencjackich kierunku Zarządzanie Turystyką Hotelarstwem i Gastronomią na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach. Poniższa ankieta została przygotowana na potrzeby pracy licencjackiej pt. "Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa poprzez marketing społecznościowy."
Celem ankiety jest zbadanie stopnia wykorzystania social media. Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety, jednocześnie informuję,że jej wyniki posłużą jedynie do celów badawczych. Ankieta jest skierowana do osób prowadzących swoją działalność, zatrudnionych w dziale Marketing i RP w organizacji bądź w inny sposób związanych z social media.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
LINK DO ANKIETY:
http://www.survio.com/survey/d/Y4K0I9H3Y7I2G9G7D
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Anna Konik

Anna Konik specjalista ds
sprzedaży, COGNITY
Szkolenia

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek



Kurs E-marketing pod kątem SEO. Pozycjonowanie stron internetowych



Obrazek


Przy większej liczbie Uczestników z tej samej firmy (po podaniu hasła: GoldenLine) - każda kolejna osoba otrzymuje -10% rabatu!


PROGRAM SZKOLENIA



Obrazek
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży?

Obrazek

Konferencja Omnichannel Commerce, 26 listopada 2015, Warszawa, Hotel Polonia Palace
Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce.

Podczas spotkania z ekspertami m.in:
• pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku, wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
• podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
• wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store
• odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować
• pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
• powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
• zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
• wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów m. in.:
• Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
• Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
• Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
• dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
• Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
• Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
• Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
• Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
• Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Cena: 1295 zł netto
Zapraszamy do obserwowania nas na LinkedIn

Masz pytanie? Zadzwoń, bądź napisz e-maila!
T: +48 22 333 9761
e-mail: konferencje@pb.pl
WWW: http://konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-c...
Grzegorz Szymański

Grzegorz Szymański Rozwój struktur
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

--------------------------------------------------------------------------------

Mój blog
Niezależność finansowa w profesjonalnej odsłonie :

gszymanski.pl


-------------------------------------------------------------------------------
Grzegorz B.

Grzegorz B. Freelancer, Własna

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Aby skutecznie zachęcić Klientów do skorzystania z oferty firmy, trzeba zaistnieć w ich świadomości. Działania z zakresu marketingu treści są obecnie jednym z najskuteczniejszych sposobów na budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy oraz nawiązanie komunikacji z odbiorcami publikowanych treści.
Jeżeli chcesz dotrzeć do Klientów w nowy sposób, zajrzyj na http://portematik.pl. To narzędzie, które pozwoli Ci stworzyć własny portal tematyczny i publikować treści, których poszukują Twoi odbiorcy. Zostań ekspertem w swojej dziedzinie - sprawdź, jakie to proste!

Obrazek
Paulina Pięta

Paulina Pięta "Człowiek powinien
sięgać po to, co
przewyższa jego
możli...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Już 5 grudnia 2015, godz. 9:00 - 18:00 w Warszawie odbędzie się szkolenie Social Media Ninja - 21 narzędzi social media, które zautomatyzują Twoją pracę, oszczędzą czas i zwiększą dotarcie do klientów

Trener: Łukasz Żelezny

Kanałów social media przybywa. Jak z nich efektywnie korzystać w komunikacji z Twoimi klientami? Podczas szkolenia poznasz skuteczne techniki automatyzacji pracy w social media, oszczędności czasu i zwiększenia zasięgów.

Łukasz Żelezny to mieszkający na stałe w Wielkiej Brytanii międzynarodowy ekspert w zarządzaniu komunikacją w social media i w wyszukiwarkach. Podczas szkolenia Łukasz podzieli się z Tobą swoimi najlepszymi i najskuteczniejszymi technikami, dzięki którym
dociera za pośrednictwem Twittera do 40 000 obserwujących, do 1410 na Instagramie i do 7890 na LinkedIn. Ilość interakcji na Twitterze średnio 100 dziennie.

Dla kogo?
Dla każdej osoby, która chce być skuteczna w Social Media. Jeśli prowadzisz komunikację marki lub firmy w mediach społecznościowych - to szkolenie jest dla Ciebie! Jeśli chcesz zwiększyć swoją przewagę na rynku, wybić się ponad konkurencję - to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia nauczysz się:
Jak zrobić porządek z kanałami social media! Opanujesz optymalizację czasu i maksymalnego wykorzystania kontentu.
Jak uzyskać większe zasięgi za pomocą dostępnych narzędzi internetowych.
Jak publikować, by zainteresować odbiorców.
Jak skutecznie zarządzać social mediami w zakresie zasięgu, publikowania i analityki.
Poznasz unikatową praktyczną wiedzę od światowej sławy szkoleniowca - Łukasz przyjedzie prosto z Londynu i będzie to jedyna okazja, by odbyć z nim całodniowe szkolenie.

Dla każdego uczestnika mamy od Brand 24 pakiet premium o wartości 897 zł do monitorowania social mediów.

Dlatego kup bilet (do 30 listopada) już dziś:
http://speakersdirect.eu/pl/szkolenie-social-media-luk...
Anna Anwajler

Anna Anwajler People &
Culture/Recruitment
Specialist/Headhunte
r/People...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Social Media / Content Marketing Manager

App'n'roll, a venture building company is looking for an Engagement Manager for our team in Warsaw. The person will be responsible for managing internal (team) and external (clients & job candidates) relations.

Requirements:
- Fluency in English (written and spoken)
- Being people person & good listener
- Excellent organization & communication skills
- Social media expert
- Basic Photoshop/Sketch skills
- Sense of humour

Your responsibilities:
- Managing Facebook / Twitter / Instagram / Linkedin/ Snapchat / Quora
- Content marketing on our blog
- Supporting sales activities
- Office management
- Organizing company events

Nice to have:
- Experience with Adwords
- Being a child of Mark Zuckerberg
About us:
Top-notch people:
- builders of international successful companies
- diversified team
- creators of Top 10 and Featured Apps on Google Play and Appstore

Cool work environment:
- flat structure
- freedom and transparency
- flexible working hours

Great office:
- superb location, walking distance from Metro Racławicka
- parking spots without parkometers, or underground slots
- excellent coffee (!)
- free gym, jaccuzi and sauna without leaving the building
- loggia for summer chilling
- PlayStation 4 & Netflix on 200"+ screen

Salary]:
- starts with 2k PLN net (employment agreement), part-time is an option too.
Please send your CV/Linkedin and sample of your social media campaigns/actions or other works that drive engagement to while1do@appnroll.com
Selected candidates may receive a simple task request to demonstrate their skills before the final interview.
Dagmara S.

Dagmara S. Digital Marketing
Consultant || Coach
||Social Media
Trai...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Zapraszam na wyjatkowe warsztaty dla HR manadzerow, ktorzy sa zafascynowani social recruiting i pragna naczyc sie wiecej na temat angazowania pracownikow.

Uczymy, jak skutecznie wykorzystywac techniki marketingowe w rekrutacji, jak usprawniac funnele w tak zwanym recruitment marketing oraz zaoferujemy jedna godzine coachingu gratis.
Zapraszam do w Krakowskiego Parku Technologicznego 29 marca, Szkolenie odbedzie sie w jezyku polskim i angielskim (z tlumaczeniem).

Tutaj link do wydarzenia: https://www.eventbrite.com/e/digital-skills-workshop-cr...

Do zobaczenia,
Dagmara S.

Dagmara S. Digital Marketing
Consultant || Coach
||Social Media
Trai...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Oszczedzaj czas i pieniadze firmy, uczac sie najbardziej efektywnych technik marketingu internetowego na szkoleniu w Krakowie 29 marca w Parku Technologicznym;
https://www.eventbrite.com/e/digital-skills-workshop-cr...

Trenerzy z Polski doswiadczeni w wielu krajach Europy, Azji i w Kanadzie. Na szkoleniu pojawia sie takie firmy jak Netia, Ganymede czy Sabre.
Godzina coachingu dla teamow - GRATIS.
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta.

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni.

Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze, staną przed możliwością zdobycia wiedzy, na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25

Głos zabiorą m.in:
Artur Brzyski - Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl
Anita Jankiewicz - Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank

Więcej informacji: http://successpoint.pl/mobilnosc

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. zarządzanie i bezpieczeństwo
wsparcie procesów biznesowych – BPM;
Business Intelligence - analizy i raporty;
archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

2. mobilny handlowiec/agent
rozwiązania/aplikacje mobilne;
usługi mobilne - mapy/ okalizacja;
sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń;
zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR;
systemy/aplikacje raportujące, zestawienia;
rozliczanie prowizji;
system powiadamia, przypomina;
systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
systemy mailingowe i SMS-owe.

4. praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
porównywarki cen i usług;
elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa:
kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
-dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów,
-kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;
przedstawiciele z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/mobilnosc#zarejestruj-si%C4%99

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Wojciech D.

Wojciech D. Dyrektor Odziału
Your Choice

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.02.19 o godzinie 02:26
Paweł Wrona

Paweł Wrona Człowiek renesansu

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Pomagamy przedsiębiorcom lepiej prezentować swoje usługi w Sieci.

- Budujemy społeczności.
- Docieramy bezpośrednio do Klienta.
- Sprawiamy, że zaufa właśnie Tobie.
- Zwiększamy widoczność w Google.

Masz problem? Z chęcią się z nim zmierzymy. INB Marketing



Wyślij zaproszenie do