Temat: marki banków w polskim internecie
Co do wyników dotyczących prestiżu - czy Wasz system w jakiś sposób jest w stanie określić czy dane linki są, że tak powiem, pozytywne, negatywne czy neutralne?Bo mam wrażenie, że wynik całego badania może zostać zachwiany przez jedną informację negatywną, która w necie nabierze rozpędu i będzie szeroko komentowana i opisywana w artykułach. Czy moje wrażenie jest mylne?
Hmm jeżeli chodzi Ci o same linki- to odbudowywanie struktury sieci na dany temat w ogóle nie wchodzi w negatywne/pozytywne. Efektem jest po prostu sieć domen na których mówi się na dany temat.
Świetnym przykładem a propo zmian o których piszesz jest tutaj to co widać w monicie dot. banków - bank BOŚ zyskał bardzo dużo dzięki aferze, która wybuchła bodajże na dzień przed zbieraniem przez nas danych. Takie rzeczy jak kontekst można sprawdzić z poziomu panelu, który dostaje klient a który wygląda tak
Prawdę mówiąc trochę wyprzedzasz fakty bo emocje: pozytywne-negatywne to jest coś co właśnie rozwijamy. Póki co mamy jedynie w ramach modelu zdrowia marki ( to można znaleźć np. w naszym raporcie o kosmetykach) jeden z wymiarów którym jest emocjonalność marki.
Czy np. wiążą się zjakąś określoną grupą słów?
Jeżeli chodzi o same wiązki słów (w obrębie sieci "banki" domeny określane np. jako dotyczące kredytów) to jesteśmy w stanie to zrobić (być może to jest właśnie dobry pomysł na nasz kolejny monit :)).
Jesteśmy w stanie zrobić to też dla konkretnych marek.
Póki co można takie wiazki z domen politycznych poogladac w prezentacji z doktoratu Alberta ;] (az sam sie dziwie ze robie mu taką reklamę).
http://www.slideshare.net/Albert.Hupa/dyskurs-polityczny
pozdrawiam
MK
Mariusz Rafał Karbowski edytował(a) ten post dnia 09.11.09 o godzinie 20:09