konto usunięte
Temat: Dlaczego polskie reklamy na Facebooku są takie słabe?
Stworzenie reklamy PPC na Facebooku przecież jest podobno takie proste... a może jednak nie?W polskim Internecie mamy setki social media ninja. Dziesiątki blogów na ten temat. Setki artykułów na temat efektywnej kampanii reklamowej na Facebooku. Kilkadziesiąt agencji, które specjalizują się w social media. Dziesiątki ebooków na temat efektywnej reklamy w mediach społecznościowych. To wszystko teoria.
A jak wygląda praktyka?
Sam od momentu, kiedy zacząłem się uważniej przyglądać reklamom PPC na Facebooku widzę, że egzekucja delikatnie mówiąc kuleje. Przykłady?
Podałem choćby tutaj: http://socialppcninja.com/facebook-2/2-panie-slychac-f...
Tytuł tematu jest trochę na wyrost (sami wiecie, chciałem skłonić jak najwięcej osób do zajrzenia tutaj...), jednak kiedy patrzę na zagraniczne reklamy, które wyświetlają mi się w news feed i porównuję je z polskimi to niestety porównanie wypada na niekorzyść tych drugich.
Z czego to Waszym zdaniem wynika?
Jedna ważna uwaga: ja sam w social media raczkuję dopiero (i pewnie część osób stwierdzi, że nie powinienem się wypowiadać w tego typu temacie...), więc tym bardziej mnie to martwi, że dostrzegam błędy, których nie widzą osoby, które zarabiają pieniądze jako specjaliści od mediów społecznościowych.