konto usunięte

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

Od wczoraj obserwuję to co się dzieje na profilu Allegro na Facebooku i zaczynam się zastanawiać, czy to Allegro za rzadko odpowiada na pytania fanów? Czy to ludzie są ignorantami.
Idealny przykład na sytuację kryzysową w facebook marketingu.Paulina Nazaruk edytował(a) ten post dnia 20.09.11 o godzinie 12:29

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

Cała komunikacja w tym case jest do bani.
Nie tylko na FB, info o awarii też było poniżej krytyki (jak już cokolwiek można było pod domeną zobaczyć).
"Celem planowanych modyfikacji jest zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa użytkowników". - padły serwisy całej grupy, a po przywróceniu serwis stoi na innym data center -> nie oszukujmy się, nie robi się takich rzeczy popołudniami w czwartek.
Ich rzecznik wyłącza telefon natychmiast po wystąpieniu awarii -> chociaż by na poczcie nagrał wiadomość. Vectra tak zrobiła.
FB to świetny kanał na takie ewentualności,tutaj też plama na całego.

konto usunięte

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

A może na czas dyskusji powinni uniemożliwić fanom pisanie na wallu i wrzucać tylko swoje komunikaty? Widziałam, jak posty allegro znikały w nadmiarze skarg i obelg...

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

IMHO powinni wyłączyć możliwość dodawania wpisów przez fanów oraz wydać oświadczenie zgodne ze stanem faktycznym, bez bajek o "planowanej modyfikacji".
Oczywiście fani mogliby komentować wpis. Bezwzględnie nie kasować wpisów i równie bezwzględnie odpowiadać na pytania i wyjaśniać co się dzieje.
Byłby jeden wpis i pod nim dyskusja gdzie można byłoby się czegoś dowiedzieć.
A tak mieliśmy przypływ ~100 "fanów" w ciągu godziny przychodzących tylko po to żeby wrzucić swoje 3 grosze na tablice.
Po napisaniu wpisu, rzecz jasna, fanpage większość odlajkowała.

konto usunięte

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

Nie wiedziałam gdzie to wklepać, więc dodam tu ;)
https://www.facebook.com/MultikinoPolska

Właśńie strzeliło sobie w kolano, admin okazuje się ignorantem social mediowym ;)
Najbardziej powalił mnie ten komantarz:
"Multikino Polska Anula, proces podejmowania decyzji w dużych firmach takich jak nasza jest złożony. Często ludzie, którzy podejmują tego rodzaju decyzje, nie do końca wiedzą co dzieje się na facebooku, ponieważ nie należy to do ich bezpośrednich obowiązków, co nie znaczy, że dowiedzieć się nie jest warto ;) Jeżeli kogoś naraziliśmy na niedogodności - przepraszamy. Póki co, jesteśmy na etapie wyjaśniania spraw, co nie trwa 5 ani 10 minut..."

Update:
"W dniu dzisiejszym 20 września 2011 Multikino wstrzymało współpracę z firmą Acxiom Polska (Offersclick). Tym samym komunikacja ofert promocyjnych Multikina przez Offersclick oraz strona wydarzenia zostanie dzisiaj wyłączona.

Dziękujemy widzom i fanom za wszelkie komentarze i uwagi, które weźmiemy pod uwagę przy przyszłych działaniach reklamowych. Jednocześnie informujemy że wszystkie oferty promocyjne dla fanów Multikina dostępne są na oficjalnym fanpage’u w aplikacji ‘Bilety, vouchery, promocje’."
https://www.facebook.com/notes/multikino-polska/wstrzym...Paulina Nazaruk edytował(a) ten post dnia 20.09.11 o godzinie 12:29

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

Ciekawe jest, czy ci ludzie nie mają czasem ludzi, którzy powinni im powiedzieć co się tam dzieje i/lub wydać rekomendacje do takich działań.

Cóż, Multikino - Epic Fail.

konto usunięte

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

Nikon też poleciał. Kolejny przykład pt. jakich pytań należy unikać...
https://www.facebook.com/nikon/posts/10150316773294620

konto usunięte

Temat: Cięzka jest praca admina na Facebooku...

Nadeszła kolej na Empik:
http://www.wykop.pl/ramka/899345/empik-podnosi-ceny-w-...

Następna dyskusja:

Praca w Social Media. Jak j...




Wyślij zaproszenie do