Cezary Kramp DeepSense
Temat: Case Study Lenovo Polska
Na wstępie uprzedzam - materiał po części dotyczy mojej firmy. Obiektywnie jednak mówiąc wydaje mi się, ze temat będzie dla Was ciekawy. Opublikowaliśmy bowiem case study dotyczące naszych działań (oraz agencji PR - Agencja 21) na Facebooku dla Lenovo Polska w okresie 15 kwietnia - 1 lipca.W ciągu tego czasu fan page stał się najpopularniejszym fan page'em technologicznym wśród polskich użytkowników Facebooka (obecnie ponad 19 000 fanów). Ma również więcej fanów niż światowy fan page Lenovo. I od razu uprzedzę - są to fani aktywni, chętnie dyskutujący. Działania też nie zakończyły się 1 lipca ;) trwają nadal i trwać będą.
Case study pełne jest statystyk publicznie niedostępnych. Tym bardziej zachęcam do lektury, bo takich przykładów z naszego podwórka mamy mało.
http://antyweb.pl/polskie-lenovo-na-facebooku-case-study/