Temat: badanie do pracy magisterskiej
Cześć Dawid,
Odpowiadając na Twoje pytanie, użyłem sformułowania kapitał społeczny w Internecie w sensie kategorii pod jaką podlega moja praca. Tym niemniej, jeśli mam już szczegółowo odpowiedzieć czego konkretnie ona dotyczy, to jest to networking :)
///b) dlaczego w badaniach skupiłeś się na Goldenline? Czy uważasz, że relacje zawodowe najlepiej budować w serwisach dedykowanych karierze i rozwojowi zawodowemu? Co z innymi serwisami?///
Skupiłem się na GoldenLine dlatego, że tematyka networkingu jest bliska temu serwisowi. Jak najbardziej można zająć się również innymi portalami, co poniekąd czynię w tej ankiecie. W ramach pracy magisterskiej badam określony wycinek rzeczywistości społecznej, który w tym przypadku opiera się na GoldenLine.
///c) dlaczego w kontekście kapitału społecznego pytasz tylko o rozwój kariery? Co z innymi wartościami jak np. sprzedaż, zdobywane informacji, itp.///
Nie ograniczam się wyłącznie do kwestii rozwoju kariery. Zostawiłem także pytania otwarte, które mam nadzieję pokażą jak to rzeczywiście funkcjonuje na GoldenLine. Chodzi mi o to, że te inne wartości, które wymieniłeś, mogą pojawić się w odpowiedziach na pytania otwarte.
///d) czy będziesz podejmował badania związane z kapitałem społecznym wokół organizacji?///
Myślałem nad tym tematem, zobaczymy jakie wnioski wyjdą na podstawie tych badań do pracy magisterskiej i wtedy będę mógł zdecydować co dalej, w którym kierunek iść z badaniami.
///Jak widzisz pytań sporo, ale temat bardzo ciekawy. Ankieta wypełniona. Mam jeszcze jedną uwagę. Nie wiem, czy to pytanie ma sens "Jaką liczbę profili ma Pan/Pani na wszystkich serwisach społecznościowych". Lepiej byłoby zapytać o aktywne profile. Niektórzy z nas mają po jednym profilu na grubo ponad setce serwisów społecznościowych, ale aktywność ogranicza się zaledwie do kilku.///
Też się z tym zgadzam, że temat jest ciekawy i bardzo dziękuję za wypełnienie ankiety :) Doceniam też uwagę co do liczby profili, pytanie rzeczywiście jest warte zastanowienia.