konto usunięte
Temat: Social Media w małych firmach
Witam serdecznie, korzystając z tego, że jest to grupa poświęcona social media, mam kilka pytań odnośnie wdrażania marketingu zintegrowanego za pomocą tychże mediów. Przede wszystkim, czy produkt który chcemy wypromować w ten sposób nie powinien być pozycjonowany na grupę docelową w pewnym przedziale wiekowym?Ostatnio pracowałem nad Ciekawym projektem wdrażania social media dla apteki..długo musiałem przekonywać właścicieli, że pomimo tego, iż głównymi klientami ich usług są osoby starsze, to działalność na tego typu portalach jest jak najbardziej wskazana w celu poprawy popytu na produkty farmaceutyczne.
Kolejną rzeczą jest sposób pracy w social media, czy po ukształtowaniu sieci (znajomości, like, itp.) profil można oddać osobie która zakupiła produkt? Czy powinno się raczej stale administrować taką sieć za pomocą agnecji?
Pozdrawiam
Grzegorz Kreft
(grupa Yellow Point) - zapraszam!