konto usunięte

Temat: Social Media w małych firmach

Witam serdecznie, korzystając z tego, że jest to grupa poświęcona social media, mam kilka pytań odnośnie wdrażania marketingu zintegrowanego za pomocą tychże mediów. Przede wszystkim, czy produkt który chcemy wypromować w ten sposób nie powinien być pozycjonowany na grupę docelową w pewnym przedziale wiekowym?

Ostatnio pracowałem nad Ciekawym projektem wdrażania social media dla apteki..długo musiałem przekonywać właścicieli, że pomimo tego, iż głównymi klientami ich usług są osoby starsze, to działalność na tego typu portalach jest jak najbardziej wskazana w celu poprawy popytu na produkty farmaceutyczne.

Kolejną rzeczą jest sposób pracy w social media, czy po ukształtowaniu sieci (znajomości, like, itp.) profil można oddać osobie która zakupiła produkt? Czy powinno się raczej stale administrować taką sieć za pomocą agnecji?

Pozdrawiam
Grzegorz Kreft

(grupa Yellow Point) - zapraszam!
Adrian Serafin

Adrian Serafin Head of Social Media
@ Havas Worldwide
Warsaw

Temat: Social Media w małych firmach

Uważam, że praktycznie każdy produkt można promować przy pomocy Social Media. Największą grupą obecną w społecznościówkach są oczywiście kobiety 25-34 (PL), ale teoretycznie konsument nie zawsze musi być tożsamy z grupą docelową produktu. Mężczyźni kupują przecież kobiece perfumy, a wnuczęta syropy na serce dla seniorów ;)

Druga sprawa to kwestia ciągłości działań.
Raczej nie zalecałbym żonglowania administracją i 'przekazywania' konta/profilu. Z doświadczenia wiem, że klienci, mimo szczerych chęci, nie dają rady prowadzić działań tak regularnie i tak profesjonalnie jak zrobi to agencja, dla której każdy projekt jest oczkiem w głowie. Dla świętego spokoju (klienta), pewne kanony działań oraz konkretne akcje wpisane są nawet w treść umowy.

Poza tym, w agencji oddycha się innym powietrzem ;) Nowinki z pierwszej ręki, wzajemne wsparcie, kontrola, wymiana informacji - to napędza agencje.Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 18.11.10 o godzinie 23:07

Następna dyskusja:

Social media w komunikacji ...




Wyślij zaproszenie do