Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Facebook od teorii do strategii

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych na szkolenie Facebook od teorii do strategii.

Facebook od teorii do strategii
28-29 czerwca, Warszawa


Udana kampania marketingowa, odpowiednia strategia i profesjonalnie dobrane narzędzia marketingowe przekładają się na zwiększenie lojalności Klienów, a tym samym na rozpoznawalność marki. Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na pytania:

Jak tworzyć kampanie w najpopularniejszych mediach społecznościowych?
Jak budować komunikację z Użytkownikami?
Jak tworzyć copy w reklamach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co warto wprowadzić? Czego użyć?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Jak mierzyć działania w społecznościach?


Teoria zostanie poparta praktycznymi ćwiczeniami. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza, dzięki której będą mogli samodzielnie działać w mediach społecznościowych.

Szkolenie kierowanie jest do: Osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i promocją chcących rozwijać zwoje umiejętności, a zdobytą wiedzę przekładać na sukces firmy.

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/social-media...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl