Tomasz B.

Tomasz B. Redaktor naczelny,
ekomunikacja.pl

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Play stworzył kampanię, która daje użytkownikom możliwość wyboru zakończenia historii filmowej z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Może nie jest to Mount Everest innowacyjności, ale takich narzędzi e-marketingowych, jakie wykorzystuje obecnie Play, rzadko używa się w naszym kraju. Co sądzicie o nowej kampanii Play?

http://youtu.be/IB0vIqziVngTomasz B. edytował(a) ten post dnia 15.03.12 o godzinie 19:10

konto usunięte

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Tomasz B.:
Play stworzył kampanię, która daje użytkownikom możliwość wyboru zakończenia historii filmowej z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Może nie jest to Mount Everest innowacyjności, ale takich narzędzi e-marketingowych, jakie wykorzystuje obecnie Play, rzadko używa się w naszym kraju. Co sądzicie o nowej kampanii Play?

http://youtu.be/IB0vIqziVng
Ja sądzę, że mi się to podoba, a z drugiej strony nie, bo ten temat ma akurat mało wspólnego z szeroko pojętymi social mediami. No ale założyciel grupy jest liberalny, więc nie przejmuj się, pewnie historie w kolejkach do lekarza na temat środków przeciwbiegunkowych też by tu przeszły :)
Tomasz B.

Tomasz B. Redaktor naczelny,
ekomunikacja.pl

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Kamil Newczyński:
Tomasz B.:
Play stworzył kampanię, która daje użytkownikom możliwość wyboru zakończenia historii filmowej z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Może nie jest to Mount Everest innowacyjności, ale takich narzędzi e-marketingowych, jakie wykorzystuje obecnie Play, rzadko używa się w naszym kraju. Co sądzicie o nowej kampanii Play?

http://youtu.be/IB0vIqziVng
Ja sądzę, że mi się to podoba, a z drugiej strony nie, bo ten temat ma akurat mało wspólnego z szeroko pojętymi social mediami. No ale założyciel grupy jest liberalny, więc nie przejmuj się, pewnie historie w kolejkach do lekarza na temat środków przeciwbiegunkowych też by tu przeszły :)

Dziękuję Autorowi za opinię. Zapraszam jednak do odwiedzenia strony Play na Facebooku (http://www.facebook.com/Play/app_389109104450401?ref=ts), który prowadzi tam aktywnie kampanię pn. "Wykręć numer Kubie". Efekty kampanii, prowadzonej bądź co bądź na największym portalu społecznościowym świata, są bardzo widoczne. Wyrażają się choćby w postaci zwiększającej się liczby fanów marki Play.

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

a ładnie tak się reklamować na bezczela? ;)
Tomasz B.

Tomasz B. Redaktor naczelny,
ekomunikacja.pl

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Oświadczam, że w żaden sposób nie jestem związany z siecią Play. Moją intencją było jedynie wywołanie dyskusji na zdefiniowany przeze mnie temat.
Agnieszka Świątecka:
a ładnie tak się reklamować na bezczela? ;)

konto usunięte

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Tomasz B.:

Dziękuję Autorowi za opinię. Zapraszam jednak do odwiedzenia strony Play na Facebooku (http://www.facebook.com/Play/app_389109104450401?ref=ts), który prowadzi tam aktywnie kampanię pn. "Wykręć numer Kubie". Efekty kampanii, prowadzonej bądź co bądź na największym portalu społecznościowym świata, są bardzo widoczne. Wyrażają się choćby w postaci zwiększającej się liczby fanów marki Play.
Duża marka, duży budżet, to i dobrze zintegrowane kampanie. Tylko przyklasnąć, ale co w związku z tym?
Tomasz B.

Tomasz B. Redaktor naczelny,
ekomunikacja.pl

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Duży budżet nie zawsze generuje duże efekty, to oczywiście truizm. Play w mojej opinii się postarał . Oczywiście różnie można oceniać scenariusz filmików itd., ale na pewno forma realizacji przedsięwzięcia jest dość innowacyjna jak na polskie warunki. Sądzę, że Play dostrzegł, że aby angażować fanów marki nie wystarczą standardowe konkursy i dodanie kilku zdjęć na fanpage. Komunikacja z fanami przestała być nudna, stała się bardziej dynamiczna i wartościowa. I to w mojej opinii jest duży plus.
Krzysztof Parkitny

Krzysztof Parkitny Frontend Developer

Temat: "Wykręć numer Kubie!", czyli nowa kampania Play

Tomasz B.:
Duży budżet nie zawsze generuje duże efekty, to oczywiście truizm.
Wydając na domenę internetową +/- 2 mln PLN ciężko jednak nie patrzeć na wszelakie działania marketingowe tej firmy jak przez pryzmat równania: duże pieniądze = duże możliwości.Krzysztof P. edytował(a) ten post dnia 26.03.12 o godzinie 01:16

Następna dyskusja:

Pierwsza w Polsce kampania ...




Wyślij zaproszenie do