konto usunięte
Temat: NOWE MEDIA - BUDOWA SKUTECZNEJ STRATEGII KOMUNIKACJI W...
Zapraszamy do śledzenia mikroblogu AP Edukacja SzkoleniaCzas i miejsce:
Sala Centrum Konferencyjnego JUPITER, ul. Towarowa 22
(2 przystanki tramwajem od Dworca Centralnego);
Czas trwania warsztatów:
I dzień godz. 10 00 - 17 00
II dzień godz. 9 00 - 16 00
Cena:
890zł / 1 os. / VAT zwoln.*
Szkolenie bez noclegu
W cenie oferujemy: udział w szkoleniu, autorskie materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, imienny certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, obiady.
1090zł / 1 os. / VAT zwoln.*
Szkolenie z noclegiem w pok. 1 os. ze śniadaniem (Hotel Première Classe, ul. Towarowa 2)
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT
Adresaci szkolenia:
Warsztaty adresowane są do:
• Osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
w firmach i instytucjach państwowych.
• Pracowników działów marketingu i promocji
• Osób odpowiedzialnych za kontakty z mediami
• Specjalistów od wizerunku
• Project managerów w segmencie media-internet
• Promotorów w segmencie MICE
• Specjalistów od rekrutacji w poszukiwaniu nowych metod
• Business Researcherów
Korzyści dla uczestników:
• Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
• Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
• Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
• Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy
Prowadzący:
Mirosław Usidus
Dziennikarz, bloger, specjalista w zakresie promocji społecznościowej. Weteran internetowych mediów, znawca i smakosz społecznościowego życia w sieci. Poszukiwacz i znajdywacz. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo, nauki polityczne i socjologia) i University of Miami (Communications, Internet). Online od samego jego początku Internetu w Polsce. Współtwórca „Rzeczpospolitej” w Internecie. Współpracował z najważniejszymi mediami, „Rzeczpospolitą”, Radiem BBC, „Newsweekiem”, Telewizją Polską, miesięcznikiem „Press”, TOK FM i z wieloma innymi. ... więcej
Program szkolenia:
2 dni szkolenia (16 x 45min)
I. Jak social media zmieniają i będą zmieniać komunikację w PR:
1. Media społecznościowe jako logiczny efekt rozwoju internetu
2. Social media czynnikiem rozwoju biznesu firmy
3. Tradycyjna komunikacja w PR
4. Nowe media – nowe poziomy efektywnej komunikacji:
- komunikacja publiczna
- komunikacja bezpośrednia „not-real-time” (wiadomości internetowe, email)
- komunikacja bezpośrednia „real-time” (chat, telefon, hang-out, skype)
II. Polski rynek social media
1. Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań
2. Użytkownicy serwisów społecznościowych / adresaci przekazu – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
3. Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń
4. Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiscie potrzebne i sensowne
III. Faza pierwsza: Przygotowanie planu i strategii w social media
1. Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych:
- określenie celu lub celów działania
- analiza aktualnej sytuacji, otoczenia konkurencyjnego, własnych zasobów, braków, ewentualnych słabości,
- zdefiniowanie grup dotarcia,
- opracowanie podstawowych przesłań komunikacyjnych
2. Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
3. Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
4. Dobór metodologii i narzędzi pomiaru efektów działań
5. Realizacja, monitoring i estymacja kampanii
IV. Faza druga: Adaptacja strategii w strukturze organizacji
1. Czy social media są dla mojej firmy/instytucji czyli powrót do fazy pierwszej i odpowiedzi na pytanie, czy masz cele, które możesz zrealizować za pomocą społecznościowych narzędzi?
2. Wiedza, integracja działań i struktur jako podstawy efektywnych działań społecznościowych
3. Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów
V. Faza trzecia: Działanie
1. Jak to wygląda na co dzień – praktyczna realizacja działań w social media
2. Taktyka, a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
3. A jeśli zdarzy się kryzys…
- Kryzys jako część twojego planu i strategii
- Kryzysy realne i kryzysy pozorne
- Czy to prawda, że każdy kryzys w social media może zostać przekuty na triumf
VI. Faza czwarta: Odbiór
1. Dlaczego warto słuchać internautów
2. Jak słuchać, aby Internet dostrzegł i docenił, że słuchamy
3. Narzędzia nasłuchu – darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu
VII. Faza piąta: ocena efektów
1. Metody pomiaru –związek z celami i założonymi grupami dotarcia
2. Jak opisać efekty komunikowania się przez social media
- Wielowymiarowość rezultatów
- Kwestia trwałości rezultatów działań
- Efekty uboczne/niezamierzone działań w społecznościach – ważne źródło wiedzy, samowiedzy
3. Narzędzia wspomagające pomiar – narzędzia do monitorowania internetu, systemy statystyk ruchu w poszczególnych źródłach, dedykowane narzędzia do pomiaru social media
VIII. Jak poznać świat social mediów i społeczności
1. Zaangażowanie i doświadczenia własne
2. Blogi polskie i zagraniczne
3. Fora i serwisy profesjonalne – GoldenLine, LinkedIn
4. Wydarzenia branżowe
IX. Podsumowanie + próba odpowiedzi na pytanie, jaki mój (mojej organizacji), bliski mi cel komunikacyjny zostanie zrealizowany najlepiej przez social media.
Zapisy>>>Patrycja Picha edytował(a) ten post dnia 12.09.11 o godzinie 12:23