konto usunięte
Temat: Laboratorium innowacji w biznesie - Zapraszam do udziału!
Laboratorium innowacji w biznesieO warsztatach „48h z Internetem”
Daty i lokalizacja:
14-15.07.2010- Warszawa, DAGO Centrum
21-22.07.2010 – Wrocław, Mercure Wrocław Panorama
Warsztaty “48h w internecie” zostały stworzone z myślą o tych z Państwa, którzy szanse drzemiące w trendach pragną przekuć na realne korzyści dla siebie i swojego przedsiębiorstwa.
Dwudniowa sesja szkoleniowa ma za zadanie silnie związać świat rzeczywisty i internetowy, by pomóc Państwu poruszać się w obu tych przestrzeniach bardziej interdyscyplinarnie. Dlatego część prowadzaną na żywo połączyliśmy z komplementarną częścią w internecie, która – jak na Internet przystało – będzie pracować dla Państwa przez 48h bez przerwy. Oprócz kampanii, stron i statystyk do omówienia i przygotowania, zaangażujemy również w warsztat postać Internauty, który komunikować się będzie z Państwem w trakcie prowadzonych na szkoleniu projektów. Liczymy, że tak poprowadzone szkolenie pomoże Państwu lepiej rozpoznać możliwości, jakie daje Internet i efektywnie je wykorzystać w przyszłości.
Do kogo adresowane?
- Managerowie działów sprzedaży, marketingu i PR
- Samodzielni specjaliści odpowiedzialni za marketing i PR
- Kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla
- Brand managerowie
- Właściciele przedsiębiorstw szukający nowych kanałów komunikacji biznesowej oraz sprzedaży
Efekty:
Osoby, które ukończą szkolenie, zyskają większą elastyczność w dobieraniu kanałów promocji i sprzedaży online, podniosą też efektywność prowadzonych działań marketingowych. Zwiększenie kompetencji nastąpi w zakresie umiejętności:
- przeprowadzanie procesu wyboru narzędzi do promocji online
- tworzenie założeń merytorycznych i praktycznych dla witryn internetowych
- wykorzystywanie i synergizowanie bezpłatnych kanałów komunikacji typu: Facebook, Twitter, itp.
- realizacja podstawowych funkcji zarządzania kampaniami w Internecie, w tym kontrola wyników
- analizę przypadków stosowania innowacji w Internecie
- poznania specyfiki reklamy online (personalizacja reklamy w sieci)
- sposobów dotarcia do określonej grupy docelowej (wykorzystanie postępującej specjalizacji i segmentacji Internetu)
Ceny:
Całkowity koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1200 zł (bez VAT)
Polityka rabatowa
10% – przy zgłoszeniu 2 osób z firmy
15% – przy zgłoszeniu 3 (lub więcej) osób z firmy
UWAGA! OFERTA FIRST MINUTE - przy zgłoszeniu do 21 czerwca 2010 przysługuje Państwu 20% rabat od ceny wyjściowej!
Szczegółowy program, cennik oraz rejestracja na stronie: http://www.sky-lab.pl
Kontakt:
Kinga Lasoń
kom. 692 216 824
mai: kinga.lason@sky-lab.pl
http://www.somedayinteractive.pl/Kinga Lasoń edytował(a) ten post dnia 15.06.10 o godzinie 12:27