Paulina
G.
Harvard Business
Review Polska
Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?
Witam serdecznie,Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.
Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska
Termin: 25-26 maja 2011
Miejsce: Warszawa
Opis Szkolenia
Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia fanpage'a, a także analizować statystyki.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Program/zakres szkolenia
Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.
Adresaci
Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,
Koszty/promocje
Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
przy rejestracji do 12 maja masz 20% rabatu, płacisz 1 280 pln + VAT
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy
Dodatkowe informacje
Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...
Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.plPaulina Groszyk edytował(a) ten post dnia 01.06.11 o godzinie 14:34