Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.

Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska

Termin: 25-26 maja 2011

Miejsce: Warszawa

Opis Szkolenia

Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia fanpage'a, a także analizować statystyki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?

Program/zakres szkolenia

Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Adresaci

Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,

Koszty/promocje

Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
przy rejestracji do 12 maja masz 20% rabatu, płacisz 1 280 pln + VAT
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.plPaulina Groszyk edytował(a) ten post dnia 01.06.11 o godzinie 14:34
Artur Roguski

Artur Roguski Pomagam firmom i
osobom prywatnym
analizować, planować
i ...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

wydać 1600zł i usłyszeć ze akcja z kubkami maxwella to udane działanie= bezcenne

za reszte zapłacisz mastercard
Paweł Buczkowski

Paweł Buczkowski community manager,
redaktor online
Dziennik Wschodni,
MM ...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

szkolenie z prowadzenia funpage, funny szkolenie :)
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Artur Roguski:
wydać 1600zł i usłyszeć ze akcja z kubkami maxwella to udane działanie= bezcenne

za reszte zapłacisz mastercard


nie że była udana tylko dlaczego była udana, jak to zrobić żeby Twoja kampania też odniosła sukces, a nie była omawiana na kolejnych szkoleniach dot Social Media jako nieudana
Mirek Usidus

Mirek Usidus Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Rzecz nie w tym, czy była udana, czy nie, bo definicja "udanej akcji" jest względna zależy od celu jaki sobie wyznaczysz i metody jej rozliczania.

Rzecz w tym, że w Polsce właściwie nie ma akcji społecznosciowych czy też jak kto woli "socialmediowych" w sensie ścisłym.

To co stukają masowo agencje, np. na Facebooku. to w istocie kampanie reklamowe z zastosowaniem dostepnych w serwisach społecznosciowych narzędzi.
Ostatni taki "social media sukces" to Serce i Rozum. Kampania niewątpliwie udana, ale co to ma wspólnego ze społecznosciami?
Tomasz Reich

Tomasz Reich W sprawach
zawodowych proszę
pisać
tomasz.reich@nowawar
sz...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Cały wątek uważam za idiotyczny. A szkolenie? Repetitio Est Mater Studiorum.

konto usunięte

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Tomasz Reich:
Cały wątek uważam za idiotyczny. A szkolenie? Repetitio Est Mater Studiorum.

LOL, ktos od tych Waszysch szkolen powinien zauwazyc, ze to nie jest FUNpage tylko FANpage! ;-)

konto usunięte

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Paulina Groszyk:

nie że była udana tylko dlaczego była udana, jak to zrobić żeby Twoja kampania też odniosła sukces, a nie była omawiana na kolejnych szkoleniach dot Social Media jako nieudana

Echh, tzw. pozorne pytanie :) Akcja Maxwella była efektywna? Nikt tego nie wie, bo nikt nie zaprezentował celów. A jak czytam w prezentacjach "naszym celem jest pozyskać super dużo fanów" to się skręcam, bo to żaden cel. To... marzenie :)
Mirek Usidus:

Rzecz w tym, że w Polsce właściwie nie ma akcji społecznosciowych czy też jak kto woli "socialmediowych" w sensie ścisłym.

Generalnie masz rację. Z tego co się orientuję (popraw mnie proszę, jeśli się mylę) jedyny w miarę dobrze opisany pod kątem rzeczywitej efektywności (sprzedaży) działań w Social Media to casy Fabryki Kolczyka - ok. 120 tysięcy fanów w ciągu 3 miesięcy (nie w ciągu 10 dni - kto zna Paczkomaty ten wie o czym ja mówię :) i wzrost sprzedaży względem analogicznego okresu rok wcześniej, uwaga: AŻ +250%. Nasza pierwsza aplikacja, swoją drogą :)
kogo interesuje, tu można poczytać: http://konceptika.pl/socialrelations/facebook-przyciag...
Ostatni taki "social media sukces" to Serce i Rozum. Kampania niewątpliwie udana, ale co to ma wspólnego ze społecznosciami?

Oj bardzo dużo. Widziałeś zaangażowanie fanów i interakcje? Ich jakość? Czytałeś komentarze? Ja tak - i muszę przyznać, że Mały Głód i wszystko co znam może się brzydko mówiąc schować. To ta społeczność zbudowała w swoich oczach zupełnie inny wizerunek tepsy - i zasługa leży po stronie Publicis (świetny pomysł na ogranie molocha telekomunikacyjnego, którego nie lubią nawet pracownicy) i Adv.pl (pozdrawiam partnerów:), które prowadziło działania na FB - i stworzyło notabene genialny viral via Tomasz Kot.
Katarzyna Pabianek:

LOL, ktos od tych Waszysch szkolen powinien zauwazyc, ze to nie jest FUNpage tylko FANpage! ;-)

Powiedzmy, że jest i FUN, i FAN i LIKEpage ;)
Mirek Usidus

Mirek Usidus Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Ostatni taki "social media sukces" to Serce i Rozum. Kampania niewątpliwie udana, ale co to ma wspólnego ze społecznosciami?

Oj bardzo dużo. Widziałeś zaangażowanie fanów i interakcje? Ich jakość? Czytałeś komentarze? Ja tak - i muszę przyznać, że Mały Głód i wszystko co znam może się brzydko mówiąc schować. To ta społeczność zbudowała w swoich oczach zupełnie inny wizerunek tepsy - i zasługa leży po stronie Publicis (świetny pomysł na ogranie molocha telekomunikacyjnego, którego nie lubią nawet pracownicy) i Adv.pl (pozdrawiam partnerów:), które prowadziło działania na FB - i stworzyło notabene genialny viral via Tomasz Kot.

Tak, ale źródło popularności tych kukiełek-celebrytów nie jest w społecznościach, lecz w kreacji pierwotnej - reklamie telewizyjnej. To nie społeczności je wykreowały tylko jest tak, że kukiełki kontynuują swoją atrakcyjną narrację w społecznościach

konto usunięte

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Mirek Usidus:

Tak, ale źródło popularności tych kukiełek-celebrytów nie jest w społecznościach, lecz w kreacji pierwotnej - reklamie telewizyjnej. To nie społeczności je wykreowały tylko jest tak, że kukiełki kontynuują swoją atrakcyjną narrację w społecznościach

Mirek, powiedzmy sobie szczerze: who cares? :) Ważne jest to, że efekt społecznościowy od pewnego czasu sam się nakręca, co więcej jest świetny (jedną z reklam SiR puszczono tylko na FB, przyrost fanów w ciągu 1 dnia: ok 30 tys). Nie ma się co obrażać na to, że nie został rozpoczęty w społecznościach (jedyne marki, o których moglibyśmy powiedzieć, że zawdzięczają sukces SM to młode marki, bo doświadczone zaczynały od innych kanałów reklamy/pru). Serce i Rozum jest super i wielkie gratulacje (szczególnie dla Publicis).Mateusz Miernikowski edytował(a) ten post dnia 04.06.11 o godzinie 15:58
Mirek Usidus

Mirek Usidus Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Mirek, powiedzmy sobie szczerze: who cares? :) Ważne jest to, że efekt społecznościowy od pewnego czasu sam się nakręca, co więcej jest świetny (jedną z reklam SiR puszczono tylko na FB, przyrost fanów w ciągu 1 dnia: ok 30 tys). Nie ma się co obrażać na to, że nie został rozpoczęty w społecznościach (jedyne marki, o których moglibyśmy powiedzieć, że zawdzięczają sukces SM to młode marki, bo doświadczone zaczynały od innych kanałów reklamy/pru). Serce i Rozum jest super i wielkie gratulacje (szczególnie dla Publicis).

Ja "care" ;) Odróżniam te rzeczy i rzeczywistosci.

Dla SiR to po prostu pomysłowa i udana kampania reklamowa prowadzona m. in. w serwisach społecznosciowych.

konto usunięte

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Mirek Usidus:

Ja "care" ;) Odróżniam te rzeczy i rzeczywistosci.

Dla SiR to po prostu pomysłowa i udana kampania reklamowa prowadzona m. in. w serwisach społecznosciowych.

W takim razie zapytam inaczej: co w tym złego?
Mirek Usidus

Mirek Usidus Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...

Temat: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

W takim razie zapytam inaczej: co w tym złego?

A czy ktoś mówi, że to coś złego? ;)

Chodzi raczej o ład pojęciowy.



Wyślij zaproszenie do