Mirek Usidus

Mirek Usidus Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...

Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach

Głównym problemem dla rozwoju marketingu treści (content marketing) jest fakt, że osoby odpowiedzialne za promocję piszą, przygotowują inne treści dla przełożonych, dyrektorów, prezesów, zarządów, rad nadzorczych firm itd. Tymczasem treści mają być dla czytelników i widzów. Co wy na to?
Barbara Stawarz

Barbara Stawarz Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...

Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach

Jakiś przykład?
Mirek Usidus

Mirek Usidus Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...

Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach

Barbara Stawarz:
Jakiś przykład?

Najlepsze są przykłady typu "inner" i mam tych sporo, ale ponieważ wciąż współpracuję z tymi ludźmi, nie mogę podać szczegółów.

Niedawno pewna PR-ówka wprost napisała mi na Skype "nieważne czy to jest ciekawe - ważne czy jest tak jak chce zarząd"

konto usunięte

Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach

Mirek Usidus:
Barbara Stawarz:
Jakiś przykład?

Najlepsze są przykłady typu "inner" i mam tych sporo, ale ponieważ wciąż współpracuję z tymi ludźmi, nie mogę podać szczegółów.

Niedawno pewna PR-ówka wprost napisała mi na Skype "nieważne czy to jest ciekawe - ważne czy jest tak jak chce zarząd"
O komunikatach PR-owych, które są pełne żargonów, wytartych frazesów, niezrozumiałego języka, pisałem na swoim blogu:

Czym nas karmi pijar?

Przedstawiłem też tam kilka hipotez, dlaczego wydawców i publikę karmi się PR-ową papką, a nie prawdziwą historią, czy użytecznymi treściami. Potwierdzacie moje przypuszczenia?



Wyślij zaproszenie do