Mirek
Usidus
Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...
Barbara
Stawarz
Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...
Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach
Jakiś przykład?
Mirek
Usidus
Head of
Communications,
Media Policy
Coordinator,
redakto...
Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach
Barbara Stawarz:
Jakiś przykład?
Najlepsze są przykłady typu "inner" i mam tych sporo, ale ponieważ wciąż współpracuję z tymi ludźmi, nie mogę podać szczegółów.
Niedawno pewna PR-ówka wprost napisała mi na Skype "nieważne czy to jest ciekawe - ważne czy jest tak jak chce zarząd"
konto usunięte
Temat: Bariery rozwoju marketingu opartego na treściach
Mirek Usidus:O komunikatach PR-owych, które są pełne żargonów, wytartych frazesów, niezrozumiałego języka, pisałem na swoim blogu:
Barbara Stawarz:
Jakiś przykład?
Najlepsze są przykłady typu "inner" i mam tych sporo, ale ponieważ wciąż współpracuję z tymi ludźmi, nie mogę podać szczegółów.
Niedawno pewna PR-ówka wprost napisała mi na Skype "nieważne czy to jest ciekawe - ważne czy jest tak jak chce zarząd"
Czym nas karmi pijar?
Przedstawiłem też tam kilka hipotez, dlaczego wydawców i publikę karmi się PR-ową papką, a nie prawdziwą historią, czy użytecznymi treściami. Potwierdzacie moje przypuszczenia?
Podobne tematy
Następna dyskusja: