Temat: Top 10 Śląskich Fanpage
Witold Wolny:
dobry ranking, prosty i przejrzysty. pozostałe kryteria są trudno mierzalne i względne, bo jak określić metodologicznie stopień wykorzystania potencjału profilu?
badania jakościowe dałyby radę, ale nie o to mi chodziło - bardziej o zapodanie jakiś ciekawostek profilowych. nieważne.
@Kate - tak z ciekawości jak prowadziłaś firmowy fanpage to jaka była konwersja liczby zgłoszeń z FB na ilość osób, które przyszły na imprezę w piątek, mierzyłaś to jakoś?
dla mnie jest to niemierzalne, gdyż podczas promocji imprezy wykorzystuję wszystkie kanały - FB, nk.pl, newsletter, reklama na lokalu i plakaty, informacje w prasie - to najpopularniejsze - część z tego się pokrywa, bo są osoby, które mają profil na FB i nk.pl oraz bywają u nas na imprezach, więc widzą info na lokalu i słyszą jak DJ je zapowiada.
Poza tym wpisy na FB podbijają mi pracownicy oraz np. DJe, co powiedzmy, że w tej kategorii też jest jakimś "przekłamaniem".
Natomiast patrząc z drugiej strony - promowanie profilu FB na imprezach lub wysłanie info w newsletterze o tym, że mamy profil i zachęcamy do "polubienia" autentycznie zwiększyło mi liczbę fanów. Podobnie było z nk.pl. Trudno mi tutaj mówić o konkretnych liczbach, ale był to znaczący skok tuż po wysłaniu wiadomości, więc mam pewność, że tym to było spowodowane.