Marcin Młodożeniec

Marcin Młodożeniec Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży b2b

Temat: SilesiaSEM już we wtorek

Witajcie,
dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą:

Trzecie spotkanie Silesia SEM
1. 17:45 do 18:25 – Wojciech Skarbek z firmy SEOLider

Temat: Zaawansowane funkcje Google Analytics i ich znaczenie dla MSP
Treść: Biznesowe cele strony internetowej (klienci często myślą, że liczy się tylko pozycja, czy to prawda? Czy raczej ważna była, jest i będzie sprzedaż/zamówienia). Sposoby mierzenia podejmowanych działań w internecie i znaczenie tego dla firmy. Sposoby zwiększania współczynnika konwersji/współczynnika e-commerce (tu moim zdaniem tworzy się właśnie “przewaga konkurencyjna” firmy działającej w internecie)

2. 18:40 do 19:20 – Mariusz Gąsiewski z firmy Google i autor bloga Marketing w Internecie

Temat: Dane a analizy, czyli jak efektywnie mierzyć używalność witryny
Treść: Temat będzie bezpośrednio związany z analityką internetową i jej wykorzystaniu w optymalizacji kampanii reklamowych i serwisów internetowych

Strona spotkania tutaj:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/trzecie-spotkanie-s...
Paweł Loedl

Paweł Loedl strategy director,
VML Poland

Temat: SilesiaSEM już we wtorek

SEM to PR?;>
Marcin Młodożeniec

Marcin Młodożeniec Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży b2b

Temat: SilesiaSEM już we wtorek

Jeśli przyjmiemy, że SEM = SEO + PPC i uznamy, że działania e-PR mają wpływ na SEO to tak :). No i Analytics może nam pomagać w mierzeniu efektów działań e-PR i PR.
Paweł Loedl

Paweł Loedl strategy director,
VML Poland

Temat: SilesiaSEM już we wtorek

Troszkę to naciągane;) SEM to chyba bardziej stricte marketing w tym przypadku z literką e na początku:)

Choć zgodzę się, że można tworzyć teksty PR z myślą o SEO:)
Marcin Młodożeniec

Marcin Młodożeniec Dyrektor Marketingu
i Sprzedaży b2b

Temat: SilesiaSEM już we wtorek

To dobre pytanie do Grupy.
Czy Waszym zdaniem SEM ma coś wspólnego z PR?
Paweł Loedl

Paweł Loedl strategy director,
VML Poland

Temat: SilesiaSEM już we wtorek

Oj, ale trochę nie o to chodzi. Wspólnym mianownikiem jest właściwa ekspozycja marki. Bardziej chodzi o to, że to chyba nie PRowiec powinien się SEM zajmować.



Wyślij zaproszenie do