Temat: vray - zatrzymane renderowanie
witam, zastosowałem się już do wszystkich powyższych uwag..
info:
- model ma ok. 100MB, zabudowa wielorodzinna (samochody, drzewa, model budynku, ogrodzenie) bez problemu pracowałem już na modelach powyżej 200MB.
- ram: 32GB, intel core i5 4690, 3,5Ghz
- v ray 2.0 więc w ustawieniach pamięci ram mam wpisane '0'
- w modelu wykorzystuje zieleń (trawę) stworzoną przez Skatter, jednak bardzo rozsądnie, łącznie z ograniczeniami tylko i wyłącznie do widoku kamery
- displacementy są wyłączone w opcjach vray i reszta z tego tematu też zastosowana..
mimo tego podczas wykonywania renderu program nie przekracza 3GB, a CPU 30%, cały system zamyka się operacyjnie w max 6GB, CPU procesora nie przekracza 80% w trakcie wykonywania wizualizacji. Czy program nie może korzystać z większej ilości tych parametrów skoro ma zapas?
i pytanie z innej beczki:
stacja posiada kartę graficzną GeForce GTX 970 - czy istnieje taka możliwość, aby V-ray ją w jakiś sposób wykorzystywał? I bardziej opierał się na niej niż na procku?