Temat: smugi swiatla na renderze

pomózcie ! jak zlikwidowac smugi od swiatla które sa na podlodze ?? bardzo pilnie potrzebuje rady, z gory dziekuje

http://www.fotosik.pl/zdjecie/0fee15abbc27a7cb

ustawienia vraya mam domyslne , swiatlo spotlight Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.09.15 o godzinie 21:16
Dawid Mąkinia

Dawid Mąkinia Trener SketchUp
V-Ray

Temat: smugi swiatla na renderze

O które smugi chodzi? Widzę, że sztaluga jest oświetlona od góry światłem typu Spot i mniej zidentyfikowanym światłem z boku. Chodzi Tobie o "kręgi" które idą od łuny światła na zewnątrz? Z której wersji V-Raya korzystasz?

Temat: smugi swiatla na renderze

tak , dokadnie o te kręgi które są na podłodze, odchodzące od łuny światła spot. Niewiem czy musze "zlagodzic'' swiatlo lub cien w ustawieniach ogólnych czy w ustawieniach spotlight,
mysle ze nie chodzi tu o jakosc renderu, bo mam ustawiony na wysoką

korzystam z pelnej wersji 2.0Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.09.15 o godzinie 23:56
Rafał Majek

Rafał Majek Chętnie podejmę się
pracy jako grafik do
tworzenia wizual...

Temat: smugi swiatla na renderze

W edycji spot light'a spróbuj pomanewrować opcjami "Cone Angle" oraz "Penumbra Angle"

W obu przypadkach im wartości są większe tym światło jest bardziej rozproszone.

Dla ukazania jak to działa:
http://www.vray.com/vray_for_sketchup/manual/new_featu...

Oczywiście im bardziej rozproszysz światło tym zrobi się jaśniej więc trzeba będzie obniżyć intensity

Proponuję też zmienić "shadow subdivs" do maksymalnej wartości 32. Cienie wtedy nie są tak wyostrzone jak u Ciebie na renderze. W realu nigdy nie ma cieni idealnie "kanciastych" zawsze są lekko lub bardziej rozmazane :)

Myślę że powinno pomóc.
Dawid Mąkinia

Dawid Mąkinia Trener SketchUp
V-Ray

Temat: smugi swiatla na renderze

Jesteś pewna że renderujesz na ustawieniach High? Wybrałaś preset Interior, następnie High Quality lub Very High? Kliknęłaś w zielonego "ptaszka" aby zatwierdzić? Jeżeli tak, to przejdź do ustawień Irradiance Map, a następnie Hsph.subdivs podnieś do 100 a Interp. samples do 40.

Temat: smugi swiatla na renderze

dziękuje

Następna dyskusja:

Nie widzi modeli w renderze...




Wyślij zaproszenie do