Mon Ka architekt
Temat: light cache time interval is
Witam,Wiem, że pytanie już padało, ale proponowane rozwiązanie nie przynosi efektu.
Mianowicie chodzi o komunikat w trakcie renderowania:
"light cache time interval is" i jak wiadomo czas renderingu z tym związany...
powoli tracę nadzieję czy cokolwiek pomoże.
zawsze renderuję po jednym pomieszczeniu
model w osobnym pliku, przeniesiony nawet do nowego pliku
uporządkowane warstwy,
uporządkowane materiały - brak zbędnych i nie ważą też jakoś dużo, tekstur też generalnie nie ma wiele. problem jest nawet jak renderuję z jednym materiałem wszystko
geometria - w tym momencie jest to projekt sypialni, małe pomieszczenie, ale dużo geometrii, pierdoły, bibeloty włochaty dywan - pewnie to też ma wpływ, no ale jak z tego zrezygnować, jak na to się składa projekt.
generalnie przy moich jakiś standardowych ustawieniach do ładnego wyjściowego renderu, robi to wieki i w sumie dzisiaj w efekcie się zawiesił, był błąd sketchupa i na monitorze wszystkie napisy mi się rozmazały. Po restarcie wszystko ok.
nawet zainstalowałam najnowszego v-ray 2.0, też bez efektu
dynamic memory limit mam ustawiony na 0 i skubany i tak dobrnął do 25 gb (przynajmniej tyle zdążyłam zauważyć) i prawie 100% zużycie procesora
mam komputer za 10 tys (procesor xeon cpu es-1650 v3 3,50 GHz, 32 GB ramu, nvidia quadro K2200) i tak tego nie ogarnia. Nie wiem co ja mam sobie kupić za sprzęt żeby mi zrobił render chociażby głupiej sypialni. tzn nie chcę kupować, bo chciałabym, żeby ten sobie jakoś z tym dał radę, ale póki co czarno to widzę.
Będę wdzięczna za wszelkie porady, jak usunąć ten problem bez usuwania geometrii (robiłam rendery wieszych pomieszczen i bylo wiecej rzeczy i tak sie nie dzialo.... tzn byl ten kompunikat, ale jakos szlo...nie wiem o co chodzi...)