Dawid
Mąkinia
Trener SketchUp
V-Ray
Temat: Animacja skp + vray
O ile wykonasz animację typu fly-through (coś jakby zoom kamery) to czas liczenia wizualizacji będzie "optymalny". W przypadku animacji, gdzie będziesz kręcić się wokół obiektu to niestety, ale zabierze to baaardzo dużo czasu. Na jedną sekundę wizualizacji potrzebujesz 24 klatki (24 statyczne rendery). Zakładając, że jeden statyczny render będzie się liczył 10 minut to na sekundę Twojej animacji potrzebne będzie 240 min czyli 4 godz. Idąc dalej, 3 minuty Twojej wizualizacji to 720 godz. czyli 30 dni...Co do ustawień animacji typu fly-through to zerknij tutaj https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY2SKETCHUP/Basic...
Temat: Animacja skp + vray
Dziękuję za odpowiedź! Rozumiem, że im więcej ustawię scen tym czas liczenia będzie dłuższy? Bo nie wiem dokładnie czym różni się animacja typu fly through od zwykłej animacji...
Dawid
Mąkinia
Trener SketchUp
V-Ray
Temat: Animacja skp + vray
Im więcej scen tym dłuższa wizualizacja.Podobne tematy
-
SketchUP » animacja/film vray sketchup -
-
SketchUP » PODSTARZAŁE DREWNO - SKP VRAY -
-
SketchUP » WIZUALIZACJE Z SKP+VRAY A ICH WYDRUK WIELKOFORMATOWY -
-
SketchUP » sketchup i vray -
-
SketchUP » vray 3 - proxy -
-
SketchUP » vray 3.6 jak renderować materiały vr scans na GPU -
-
SketchUP » Nowe wersje SK i VRAY i błędy -
-
SketchUP » Vray 3.6 -
-
SketchUP » AKTUALIZACJA VRAY 2.0 DO 3.0 -
-
SketchUP » vray bardzo proszę o pomoc ! -
Następna dyskusja: