Rafał
M.
“What you call love
was invented by guys
like me ... to...
konto usunięte
Temat: Trendy w budowaniu marek
skoro marka ma spowodować, by ludzie chciel isię z nią utożsamiać, identyfikowac mniej czy bardziej, nie tylko rozpoznawać nie powinna bazaowac jedynie na pierwszym efekcie zaskoczenia, przykucia uwagi np. seksemjesli to ma byc wydmuszka jedynie, wabik.. to musi byc element dalekosięznej strategii, nie zapominając jednak, że ma byc zywa (nie dezuaktualizowac sie z czasem by za np. 5 lat nei była passe i druga szalenie wazna kwestia - wywoływac emocje...czasem własnie byciem sexy:) jesli taki jest cel i wokół tego strategia będzie budowana i ewoluowała w konkretnym kierunku
Gerard
Szymański
Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...
Temat: Trendy w budowaniu marek
Coraz częściej widzę, że w budowaniu marki zapomina się o grupie docelowej i buduje się w niewłaściwy sposób. Przez to nikt się z nią później nie utożsamia, bo grupa do której jest ona kierowana kieruje się zupełnie czym innym.Następna dyskusja: