Rafał M.

Rafał M. “What you call love
was invented by guys
like me ... to...

konto usunięte

Temat: Trendy w budowaniu marek

skoro marka ma spowodować, by ludzie chciel isię z nią utożsamiać, identyfikowac mniej czy bardziej, nie tylko rozpoznawać nie powinna bazaowac jedynie na pierwszym efekcie zaskoczenia, przykucia uwagi np. seksemjesli to ma byc wydmuszka jedynie, wabik.. to musi byc element dalekosięznej strategii, nie zapominając jednak, że ma byc zywa (nie dezuaktualizowac sie z czasem by za np. 5 lat nei była passe i druga szalenie wazna kwestia - wywoływac emocje...czasem własnie byciem sexy:) jesli taki jest cel i wokół tego strategia będzie budowana i ewoluowała w konkretnym kierunku
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: Trendy w budowaniu marek

Coraz częściej widzę, że w budowaniu marki zapomina się o grupie docelowej i buduje się w niewłaściwy sposób. Przez to nikt się z nią później nie utożsamia, bo grupa do której jest ona kierowana kieruje się zupełnie czym innym.



Wyślij zaproszenie do