Marek Mareksy Szewczyk

Marek Mareksy Szewczyk creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...

Temat: Siła marki...

Marek Staniszewski:
Mój prywatny pogląd jest taki, że nie da się tego precyzynie wycenić w żadnych pieniądzach. Tak jak nie da się wycenić innych prawdziwych relacji: przyjaźni, miłości czy nienawiści albo uprzedzenia do kogoś.
Z łatwością jednak można zjawiska, to dyskutowane i te wymienione przez Ciebie przecenić.
Nieporozumienia w niniejszej dyskusji na tle różnych teorii świadczą moim zdaniem właśnie o racji w Twoich słowach.
Tworzenie takich teorii jest to próba przyklejenia zrozumiałych norm, tez - do niemierzalnego zjawiska. W efekcie kończy się na tym, że adwersarze z tej samej teorii wyciągają różne wnioski i trudno komukolwiek odmówić racji. Poza teorią niejednoznaczności, trudno, moim zdaniem takie teorie uznać za dobre.

konto usunięte

Temat: Siła marki...

marek mareksy szewczyk:
Artur A.:
pisać składniej po polsku Mister Master of Art, żeby było wiadomo o co ci chodzi.
czy może się projektant z rozumieniem polskiego mija w poprzek?
Mijać się w poprzek to chyba w rezultacie tego mijania się spotkać?
To taki bzdurny oksymoron miał być?


"Ciekawostką jest, że niektóre oksymorony wchodzą do powszechnego użycia, tracąc swoje paradoksalne, sprzeczne znaczenie. Takimi wyrażeniami są np. "wirtualna rzeczywistość", "ciepłe lody", czy "zimne ognie".

konto usunięte

Temat: Siła marki...

czym różni się ekonomiczna wartość marki od finansowej wartości marki?

z góry dziękuje za odpowiedz

Następna dyskusja:

Marki istnieja w umyslach k...




Wyślij zaproszenie do