Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Siła marki...
Marek Staniszewski:
Mój prywatny pogląd jest taki, że nie da się tego precyzynie wycenić w żadnych pieniądzach. Tak jak nie da się wycenić innych prawdziwych relacji: przyjaźni, miłości czy nienawiści albo uprzedzenia do kogoś.Z łatwością jednak można zjawiska, to dyskutowane i te wymienione przez Ciebie przecenić.
Nieporozumienia w niniejszej dyskusji na tle różnych teorii świadczą moim zdaniem właśnie o racji w Twoich słowach.
Tworzenie takich teorii jest to próba przyklejenia zrozumiałych norm, tez - do niemierzalnego zjawiska. W efekcie kończy się na tym, że adwersarze z tej samej teorii wyciągają różne wnioski i trudno komukolwiek odmówić racji. Poza teorią niejednoznaczności, trudno, moim zdaniem takie teorie uznać za dobre.