Jarosław
Waśkiewicz
Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om
Temat: Branża motoryzacyjna spotyka się podczas najbliższego...
http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/1...
Firma bez wizerunku jest jak człowiek bez charakteru. Działania marketingowe w połączeniu z odpowiednim wykorzystaniem mediów do działań komunikacyjnych to współczesny wyznacznik sukcesu firmy i jego wizerunku. O tym, jak zachowują się media a jak biznes, czyli spojrzenie z bliska na relacje firm wobec dziennikarzy? Dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze, jeśli chodzi o aktywność medialną biznesu? Rola branżowych i opiniotwórczych mediów we wzmacnianiu wspólnego wizerunku w regionie? Jak budować skuteczne relacje z mediami na Pomorzu?
To główne z tematów, które poruszone zostaną podczas kameralnej debaty kolejnego spotkania w ramach „Salonu Marketingu i Reklamy”, w Hotelu Sofitel Grand Sopot, już 28 października. Pretekstem do rozmowy niech będzie felieton „Pomarzyć, dobra rzecz…” do motoryzacji na Pomorzu, który przeczytać można pod adresem http://auto-news.pl/magazyn/moto_trendy_09_2010_pomorz... strona 9.
Wśród głównych gości udział wezmą m.in.:
Jarosław Waśkiewicz, red. nacz. Biznesnafali.pl
Michał Jaczewski, dyr. regionalny Moto Trendy – wydanie Pomorze
Paweł Pusz – red. nacz. Moto Trendy – wydanie Mazowsze
Wojciech Drzewiecki – Prezes IBRM Samar
Impreza skierowana jest do kadry zarządzającej. Więcej informacji o spotkaniach w ramach "Salonu Marketingu i Reklamy" znajdą Państwo na
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...
Wszelkie zapytania prosimy kierować na: redakcja@biznesnafali.pl