Adam D.

Adam D. Właściciel | Owner

Temat: Jaki jest cel Salesmeeting'ów?

Jakie wg Was są podstawowe cele Salesmeeting'ów?
Co chcielibyśmy w nich zmienić?
Znowu ten sam hotel? A może to nie jest ważne?
Przecież takie spotkanie to nie tylko praca...
Adam D.

Adam D. Właściciel | Owner

Temat: Jaki jest cel Salesmeeting'ów?

Żeby dobrze spełniać rolę integracyjną, impreza firmowa musi zostać zorganizowana dla pracowników wszystkich szczebli. Obecność przełożonego na takim spotkaniu może być krępująca. To kolejny dowód na to, że liczy się przede wszystkim nawiązywanie i rozwijanie znajomości.

Co Wy na to?
Jak to wygląda na Waszych spotkaniach?
Adam D.

Adam D. Właściciel | Owner

Temat: Jaki jest cel Salesmeeting'ów?

Nie doczekałem się odpowiedzi na poprzednie pytania...
Ciekawe z czego to wynika - w kulisach zawsze wszyscy mają tyle do powiedzenia...

A jakie jest Wasze zdanie na temat poniższego ??!!

Wiele spotkań firmowych odbywa się według zasady: kiedy trwa odpytywanie części osób pozostali nie słuchają, a jedynie bawią się laptopem bądź komórką. W rezultacie większość takich zgromadzeń nie ma po prostu sensu. W sukurs idzie jednak formuła opisana przez Williama R. Danielsa, specjalisty w zakresie zarządzania macierzowego.
Jego kluczowa rada brzmi: miej odwagę, by poprowadzić spotkanie bez agendy, ale za to z konkretnym celem biznesowym. Cel najlepiej sformułować przez pytanie, które rozpoczyna się od słów „w jaki sposób można”, by w dalszej części móc sformułować wyzwanie. Co istotne, zgromadzenie kadry powinno posiadać czytelny podział ról, gdzie ostateczna decyzja należy do jednej osoby. Pozostali mają za zadanie przedstawić jej dane z dowodami. Całość spotkania powinna odbywać się w duchu „nauczcie mnie”. Rola decydenta ogranicza się do słuchania i stawiania pytań. Najważniejszy aspekt polega na tym, że wszyscy powinni akceptować fakt, iż decyzja jednego człowieka jest w istocie decyzją całego zespołu. Tak naprawdę uzyskanie zadowolenia grupy nie jest celem spotkania.
Kiedy nastąpi już przedstawienie celu/wyzwania, spotkanie przechodzi do trzech kolejnych etapów, których czas układa się w proporcjach 50/30/20.

Etap I: Gromadzenie danych: 50% czasu.
Etap II: Interpretowanie danych i tworzenie różnych opcji przez uczestników: 30%.
Etap III: Podjęcie decyzji: 20%.

Ważne jest, że każda z osób biorących udział w spotkaniu firmowym dostosowuje się do ostatecznej decyzji podjętej przez decydenta.

Następna dyskusja:

Dojazd na Salesmeeting'i




Wyślij zaproszenie do