Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Witajcie, rusza nowa Edycja Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu

Jesteśmy gotowi wrócić do korzeni...



Obrazek


Rekrutacja do "Edycja Łódź 2012" rozpoczęta!

I zjazd 25-26.02.2012 r. w Łodzi

O co chodzi z tymi korzeniami? czytaj: http://blog.profesjonalnytrener.pl/index.php/wracam-do...

Program ogólny, harmonogram oraz koszty znajdziesz na stronie Szkoły: http://profesjonalnytrener.pl/program

Odpowiemy na wszystkie pytania: http://profesjonalnytrener.pl/signup

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

oszuści
tutajIwona Chlaściak edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 14:04

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

Zapraszamy na szkolenia :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 22:56

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Kobieta w Azji - wschodnie wzorce zachodnie sny.

Ambasada Kultur zaprasza na specjalny warsztat z okazji Dnia Kobiet dla kobiet i o kobietach.

Na zajęciach dowiesz się czy naprawdę Polki tak bardzo różnią się od Azjatek, nauczysz się sposobów budowania relacji i komunikacji, które mogą być przydatne zarówno w pracy z obcokrajowcami jak i podróży, a także poznasz tajniki kuchni pięciu przemian!

Warsztat odbędzie się 10 marca (sobota) w godzinach 10-17 w Warszawie. Zgłoszenia prosimy przesyłać do 3 marca 2012r. na adres edembska@ambasadakultur.pl.

Więcej informacji na temat warsztatu także pod adresem edembska@ambasadakultur.pl
Liczba miejsc ograniczona!
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szkolenie organizowane we współpracy z Akademią Rozwoju Biznesu z Warszawy.

Gdańsk, 27 lutego 2012r.

W programie m.in.:
1.W jaki sposób należy stosować narzędzia tworzenia zyskownej strategii w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu.

2.Koncepcja innowacji wartości, jako podstawa SBO.

3.Jak należy definiować kluczowe czynniki konkurencyjności.

4.Tworzenie krzywych wartości oraz stosowanie ich w praktyce.

5.Redefinicja granic rynku za pomocą metody 6 dróg: inspiracja alternatywami, przełamanie podziału na grupy strategiczne, nowe grupy decyzyjne, produkty i usługi komplementarne, argumenty funkcjonalne lub emocjonalne, zrozumienie trendu i jego konsekwencji.

6.Zastosowanie Diagramu ERWS (Eliminuj - Redukuj - Wzmocnij - Stwórz).

7.Praktyczne narzędzia pomocne w rozwoju firmy.

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia otwarte:

Excel 2010 – nowe funkcje (dla średnio zaawansowanych)
TERMINY SZKOLENIA:
-03.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto

Tylko ćwiczenia praktyczne!

Wykorzystanie programu MS Excel 2010 w codziennej pracy.
Podstawowy zakres poznasz w 1 dzień!
Oferta dla Ciebie; dla grupy zorganizowanej możliwość modyfikacji programu do potrzeb.

Cel:
Głównym celem szkolenia jest zaprezentowanie Państwu nowych funkcji wersji oprogramowania Excel 2010. W czasie szkolenia zdobędziemy wiedzę, która umożliwi nam swobodne poruszanie się w środowisku arkuszy kalkulacyjnych.

Profil uczestników:
Osoby zainteresowane podniesieniem swoich umiejętności obsługi MS Excela 2010

Korzyści dla uczestników:
• poznasz i zrozumiesz zasady podstawowych i zaawansowanych funkcji arkuszy Excel 2010
• nauczysz się jak budować szablony dokumentów
• będziesz sprawnie tworzył raporty i wykresy, także tabel przestawnych
• będziesz potrafił dostosować Excela do własnych potrzeb

Nasze szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem analizy zastosowań i szablonów.

Uczestnicy, pracując na komputerach/laptopach, rozwiązują praktyczne zadania związane z MS Excelem, prezentują swoje wyniki oraz porównują zdobytą wiedzę i umiejętności do realiów swojej pracy.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 15-16.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 899 zł netto
dla pierwszych 4 osób 10% zniżki!
Można również zdobyć kolejne upusty! Przekonaj się jakie!

Nie ma obecnie przedsięwzięć gospodarczych, politycznych, jak i społecznych, które nie wymagałyby negocjacji. Dlatego umiejętność ich prowadzenia jest wymagana od coraz większej ilości osób działających na różnych stanowiskach, niekoniecznie kierowniczych.

Negocjacje to psychologiczna gra. Każdy ruch wywołuje określoną odpowiedź przeciwnika. Chodzi o to, żeby przewidzieć reakcję strony przeciwnej na nasze działania.

Szkolenie to pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się ze strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie.

Profil uczestnika:
• pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta
• kadra kierownicza
• specjaliści biorący udział w negocjacjach

Cele szkolenia:
• rozwój umiejętności negocjacyjnych
• poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych
• nauka strategii, taktyk i technik negocjacyjnych
• nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów
• poznanie styl i orientacji negocjacyjnych
• nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metod wywierania wpływu
• nauka wykrywania manipulacji oraz zapobiegania im
• nauka radzenia sobie z trudnym partnerem

Metody pracy
• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• wykład interaktywny
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

PRINCE2®, CAPM®/PMP®, P3O®, M_o_R®, MSP® - szkolenia dostępne przez Internet


Obrazek


Szanowni Państwo,

chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy bardzo ciekawe rozwiązanie tzn. szkolenia dostępne "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet.

W szkoleniu prowadzonym w sali, uczestniczy się równolegle poprzez unikalny system wideokonferencyjny, a egzaminy mogą być zdawane również zdalnie.

Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Chcielibyśmy również przypomnieć o terminach cyklicznie prowadzonych szkoleń, jakie oferuje skills w pierwszym półroczu 2012 r.:

PRINCE2®: 05-09.03.2012, 19-23.03.2012, 02-06.04.2012, 16-20.04.2012,
07-11.05.2012, 21-25.05.2012, 11-15.06.2012, 25-29.06.2012

M_o_R®: 12-16.03.2012, 18-22.06.2012

CAPM®/PMP® EXAM PREP: 11-13.04.2012, 04-06.06.2012

P3O®: 23-27.04.2012

MSP®: 14-17.05.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy

Zespół skills
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 22.02.12 o godzinie 16:01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Stwórz lub rozwiń firmę na szkoleniach dofinansowanych z UE (7 dni zajęć)!

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszam do udziału w nowym, dofinansowanym ze środków UE, projekcie szkoleniowym bazującym na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Na początek tylko jedna grupa, tylko 12 osób. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

--
Piotr Chmielewski
http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21
tel. 600633610

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących lub prowadzących własną działalność, z woj. mazowieckiego.
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Kto: Krzysztof Sarnecki !
O czym: o SPRZEDAŻY TRANSFORMACYJNEJ
Kiedy: 6 marzec
Gdzie: Bukowina Tatrzańska
Za ile: inwestycja 147 zł

Dla kogo? Dla każdej osoby zainteresowanej rozwojem swoich umiejętności sprzedażowych (negocjacyjnych).

Więcej informacji: http://www.facebook.com/events/305747276150585/
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

22 marca 2011 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Zapraszam na najbliższe szkolenia w Gdańsku:

1. Pozyskiwanie klienta - co zrobić, aby Twoje kontakty przerobić w kontrakty? - 9 marca

Szczegóły szkolenia..

2. Trudny klient - reklamacja to zagrożenie czy realna szansa dla Twojej firmy? - 12 marca

Szczegóły szkolenia..

Zapisz się już dziś!

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w najbliższych akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation&Practitioner, wraz z egzaminami.

Cel szkolenia
Poznanie terminologii i omówienia sylabusa egzaminów PRINCE2® Foundation&Practitioner w celu przygotowania uczestników do zdania egzaminów w trakcie szkolenia. Szkolenie pozwoli uczestnikom skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Adresaci szkolenia
Kierownicy wyższego szczebla mianowani ostatnio do ról projektowych lub osoby, które chciałyby uzyskać formalne kwalifikacje po zdobyciu wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu projektami. Szkolenie przyniesie korzyści osobom pełniącym rolę w Biurze Wsparcia projektów lub nadzorze projektu, kierownikom zespołów oraz członkom Komitetu Sterującego.

Najbliższe terminy
Szkolenie PRINCE2® Foundation&Practitioner:

• 02-06.04.2012
• 16-20.04.2012


Szkolenie to oferujemy wraz z egzaminami też równolegle przez Internet w trybie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu i zdać oba egzaminy, z każdego miejsca w Polsce: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenie:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skills

http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

- UWAGA: ostatni tydzień zapisów na szkolenie w tym terminie: 12-13.04 


Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 03.04.12 o godzinie 15:01
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

W imieniu OMEC serdecznie zapraszam do udziału w akredytowanym szkoleniu PRINCE2® na poziomie Foundation.


Obrazek

Termin: 24-27.04.2012
Miejsce: OMEC Wrocław sp. z o. o., pl. Orląt Lwowskich 20c
Cena: 3 100 PLN (netto/osobę) - cena dotyczy szkolenia w terminie 24-27.04.2012
Trener: Jolanta Łabędzka-Benisz
Liczba PDU: 22

Uczestnikom zapewniamy:

- podręcznik „PRINCE2™ - skuteczne zarządzanie projektami”
- certyfikat ukończenia szkolenia akredytowanego dla każdego uczestnika,
- egzamin i przeprowadzenie procesu certyfikacji,
- przesłanie certyfikatu (przy zdanym egzaminie na podany przez Zamawiającego adres),
- opiekę merytoryczną trenera przez cały czas trwania szkolenia,
- sale odpowiednie do celów szkoleniowych,
- catering dla uczestników i trenera (min. trzy przerwy kawowe + obiad),

a poza tym:

- możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami szkolenia,
- miłą atmosferę!

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółowym programem szkolenia

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).



Wyślij zaproszenie do