Łukasz Wittenberg
Agnieszka
M.
Human Resources /
Szkolenia
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
SZKOLENIE „AKADEMIA MANAGERA” W PEŁNI DOFINANSOWANE
Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością przedstawiamy wyjątkowy projekt procedury szkoleniowej „Akademia Managera”. Projekt ten kierowany jest do osób, które pełnią funkcję kierowniczą oraz osób zajmujących się polityką personalną w firmach zaliczanych w szczególności do sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).
Głównym celem programu rozwojowego jest przekazanie uczestnikom wiedzy, a przede wszystkim umiejętności zarządzania pracownikami w sposób podnoszący ich motywację, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Nowatorska koncepcja Akademii Managera umożliwia wykorzystanie różnorodnych form rozwoju: szkolenia grupowe oraz zadania zlecone.
Dodatkową zaleta naszej propozycji jest możliwość skorzystania z dofinansowania szkolenia ze środków UE. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników delegowanych przez firmę i jest całkowicie bezpłatne w przypadku dostarczenia niezbędnej dokumentacji rekrutacyjnej.
CELE PROJEKTU (po zakończeniu projektu uczestnicy będą potrafili):
skutecznie motywować pracowników do codziennej pracy
skutecznie wyznaczać cele oraz efektywnie nadzorować ich realizację
postępować względem pracowników w sposób rozwijający ich kreatywność, odpowiedzialność i zadowolenie z pracy
utrzymać odpowiedni dystans w stosunku do pracowników
zachowywać się asertywnie zwłaszcza w odniesieniu do byłych współpracowników – kolegów, wobec których obecnie pełnią funkcję kierowniczą
rozwiązywać konflikty wewnątrz zespołu
podejmować i komunikować wszelkie, szczególnie trudne decyzje dotyczące zarówno poszczególnych pracowników jak i całego zespołu pracowniczego
przeciwdziałać zniechęceniu i zawodowemu wypaleniu swoich pracowników
efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ
Szkolenie odbywać się będzie w maksymalnie 18 osobowych grupach.
MIEJSCE I CZAS REALIZACJI
Proponujemy, aby szkolenia odbywały się w Katowicach. Czas trwania: 4 dni
Terminy 2 kolejnych spotkań szkoleniowych (szkolenie realizowane jest w formie 2 spotkań - 2 dniowych):
06-07 marzec 2012
20-21 marzec 2012
CERTYFIKATY
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w projekcie.
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ GRUPOWYCH
Moduł I: Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo
CEL:
• Rozwój kompetencji związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem zróżnicowanym wiekowo;
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów funkcjonowania zespołów;
• Uświadomienie roli zespołów zróżnicowanych wiekowo w wymianie wiedzy i intermentoringu;
KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy w zakresie budowania współpracy w zespole poprzez wzmocnienie kompetencji przywódczych;
• Poznanie specyfiki zespołów zróżnicowanych wiekowo (korzyści i zagrożenia);
• Poznanie stylów kierowania zespołem (identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju w roli menedżera);
• Rozwój umiejętności uzgadniania i wprowadzania zasad pracy w zespole zróżnicowanym wiekowo;
• Rozwój umiejętności zapobiegania konfliktom pokoleniowym pomiędzy członkami zespołu;
• Zapoznanie się z metodami rozwiązywania konfliktów między członkami zespołu;
• Nauczenie się zespołowego rozwiązywania problemów;
• Poznanie wpływu postawy menedżerskiej na poziom motywacji pracowników;
Czas trwania: 12 godzin szkoleniowych
Moduł II: Motywacja i satysfakcja pracowników na plus
CEL:
Wsparcie kompetencji związanych z motywowaniem pracowników z uwzględnieniem ich różnic indywidualnych;
KORZYŚCI:
• Umiejętność motywowania pracowników poprzez postawę i styl menedżera;
• Umiejętność kreatywnego motywowania;
• Implementacja wiedzy na temat nowoczesnych technik wpływu na poziom efektywności pracowników;
• Określenie czynników wzmacniających i osłabiających motywacje w swoim przedsiębiorstwie;
• Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych związanych z pobudzaniem motywacji wśród pracowników;
• Umiejętność prowadzenia indywidualnych i grupowych spotkań motywacyjnych;
• Wpływanie na poziom motywacji pracowników w oparciu o rozróżnienie potrzeb osób w różnym wieku;
Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych
Moduł III: Skuteczna komunikacja na plus
CEL:
• Rozwój umiejętności stosowania narzędzi komunikacyjnych
• Uświadomienie możliwości stosowania komunikacji wewnętrznej do wdrożenia zarządzania wiekiem w organizacji.
KORZYŚCI:
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się i przekonywania,
• Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny,
• Zwiększenie wpływu uczestników na podejmowane decyzje zawodowe i życiowe,
• Nabycie umiejętności asertywnego zachowania ,
• Poznanie zalet i korzyści płynących z konstruktywnie rozwiązanego konfliktu ,
• Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktu międzypokoleniowego,
• Nabycie wiedzy z zakresu komunikacji w organizacji.
Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych
Moduł IV: Zarządzanie wiekiem - strategia skutecznej firmy
CEL:
• Wprowadzenie i poszerzenie wiedzy na temat zarządzania wiekiem;
• Budowanie pozytywnej postawy wobec zagadnienia zarządzania wiekiem;
• Zapoznanie ze standardami zarządzania wiekiem;
KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie tej wiedzy na realia firmy;
• Nabycie umiejętności identyfikowania i brania pod uwagę w zarządzaniu różnic związanych z wiekiem;
• Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku
i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności firmy;
• Dostrzeganie korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie;
• Poznanie ram prawnych dotyczących zarządzania wiekiem;
• Rozpoznanie i przygotowanie do zastosowania powiązań pomiędzy elementami zarządzania wiekiem a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą.
Czas trwania: 4 godziny szkoleniowe
REKRUTACJA
Prosimy o wstępne zadeklarowanie udziału w szkoleniu w okresie 09.01 – 09.02.2012
KONTAKT
Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
tel. 32 203 74 54
Anna
Byrczek
Specjalista ds.
marketingu
internetowego
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
Chcesz zdobyć klientów, zwiększać zyski, wyprzedzać konkurencję - ucz się od praktyków, odnoszących sukcesy! "Profesjonalna obsługa klienta" + "Budowanie sieci kontaktów" + rozmowy biznesowe - za symboliczną kwotę!Szczegóły oraz krótka rejestracja: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...
Jesteś doświadczonym przedsiębiorcą lub chcesz rozpocząć własną działalność? Zatrudniasz handlowców, a może sam nim jesteś? Twoje zyski zależą od relacji z klientami! Doskonal tę umiejętność, a dodatkowo nawiązuj nowe kontakty!
Szkolenie praktyka - z ponad 14-letnim doświadczeniem i fenomenalnymi sukcesami w biznesie i sprzedaży. Trenera, który przeszkolił setki przedsiębiorców i wysokiej kadry managerskiej, twórcy najdynamiczniej rozwijającego się projektu dla biznesu w Polsce - Bartłomieja Ślazyka.
Szkolenie o wartości rynkowej ponad 800 PLN, która przynosi znaczny wzrost dochodów, w prestiżowym krakowskim Hotelu Sympozjum **** http://http://sympozjum.com.pl/, z lunchem i cateringiem oraz całą gamą korzyści za jedyne 99 zł + 23%VAT!!!
Szczegóły oraz krótka rejestracja: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...
W cenie:
- catering - ciepły lunach + przerwy kawowe (menu w linku);
- promocja Państwa firmy, osoby podczas rozmów biznesowych;
- testy osobowości- fenomenalnie sprawdzające się w kontaktach biznesowych i relacjach osobistych;
- loteria wizytówkowa - wartościowe nagrody;
- certyfikaty;
- materiały konferencyjne;
Dodatkowe BONUSY:
BONUS 1. Szkolenie na temat nawiązywania sieci kontaktów + rozmowy biznesowe
BONUS 2. Rabat na indywidualne sesje coachingowe - 30%!
Patronat nad szkoleniem objął „Dziennik Polski”!!
Program spotkania oraz krótka rejestracja: http://www.goldencoach.pl/profesjonalna-obsluga-klient...
Do zobaczenia
Anna Rejdych
GoldenCoach
tel. 694- 466- 634
e-mail: anna.rejdych@goldencoach.pl
http://goldencoach.pl
Wojtek Ł. ......
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
Zapraszam na szkolenieMotywacja 13 - 14.02.2012
http://systemysa.pl/motywacja_program.html
więcej informacji stronie:
http://systemysa.pl
Łukasz Wittenberg
konto usunięte
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!
Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?
Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).
Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)
Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3
Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21
Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Bartłomiej Świstak
Piotrowski
Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
Zapraszam na konferencję:Droga skutecznego przedsiębiorcy, czyli w jakim kierunku pójść, aby zarabiać więcej w 2012.
Kraków
2012-02-08
godzina rozpoczęcia: 18.37
Więcej informacji:
http://facebook.com/events/231135793631995/
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marta
Pogorzelska-Nędz
i
skills sp. z o.o.
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
Szanowni Państwo,
Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®, PMBOK®Guide), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®), które organizuje skills sp. z o. o. w pierwszych miesiącach 2012 r.
Najbliższe terminy szkoleń otwartych:
PRINCE2®:
06-10.02.2012
20-24.02.2012
05-09.03.2012
19-23.03.2012
02-06.04.2012
16-20.04.2012
CAPM®/PMP® EXAM PREP:
11-13.04.2012
M_o_R®:
12-16.03.2012
P3O®
23-27.04.2012
Wyjątkowo u nas:
- małe grupy szkoleniowe, maks. do 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w trakcie 5-dniowego szkolenia,
- możliwość uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów,
- "Project in a box Community Edition" - licencja na oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniana w języku polskim jedynie przez skills,
- członkowstwo w Best Practice User Group Polska, polskim stowarzyszeniu, skupiającym osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania, takie jak: PRINCE2®, P3O®, M_o_R® i MSP®
- wsparcie poszkoleniowe,
- coaching dla Kierowników Projektów
Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html
Zgłoszenia na szkolenia i dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl, tel. 603 336 663
http://skills.pl/szkolenia.php
Zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills
http://skills.pl
Skills sp. z o.o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management InstituteMarta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 09:41
Łukasz Wittenberg
Adrian T. www.autor.biz
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW
Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.
Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.
„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”
Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;
... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.
______________________________________
DODATKOWO OTRZYMUJESZ:
dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
Po szkoleniu:
* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej;
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi;
______________________________________
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM W SKRÓCIE
• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________
Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻERCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta
N.
Marketing / PR /
Media Relations /
Publishing /
Copywriti...
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
WARSZTATY SALONU KOBIET - KREATYWNOŚĆ NA CO DZIEŃcykl warsztatów NIE TYLKO DLA KOBIET
8, 15, 22 i 29 lutego 2012 (środy), godz. 17.30 – 21.00 (4 spotkania warsztatowe)
*************************************
Zapraszamy na lutowy cykl warsztatów w wersji MINI, czyli po pracy, popołudniu, przy kawie, dla relaksu, dla rozwoju, dla Ciebie...
(ta edycja otwarta także dla Panów!!!)
KREATYWNOŚĆ NA CO DZIEŃ:
- to cykl 4 spotkań w lutowe środy (począwszy od 8.02),
- 14 godzin przydatnej w codziennym życiu wiedzy i przede wszystkim ćwiczeń, ćwiczeń i praktyki,
- program podzielony na 4 części aby jak najefektywniej wykorzystać czas i od razu móc wprowadzić zdobytą wiedzę w życie.
Chcesz rozwijać kreatywność i twórcze myślenie?
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH KREATYWNOŚCI SALONU KOBIET!!!
- Poszerzysz swoją wiedzę na temat kreatywności.
- Nauczysz się kontrolować proces myślenia.
- Rozwiniesz swoją wyobraźnię.
- Poznasz kreatywne techniki pozwalające tworzyć nowe pomysły.
- Dowiesz się o ograniczeniach w kreatywności.
- Zaczniesz myśleć nieszablonowo i spojrzysz z innej strony na rozwiązywanie problemów w życiu prywatnym i zawodowym.
Od teraz każdy problem będzie tylko kolejnym zagadnieniem do rozwiązania!
A to wszystko w miłej twórczej atmosferze, w grupie aktywnych osób, które tak jak Ty nie boją się marzyć, są otwarte na nową wiedzę i umiejętności i chcą spełniać z konsekwencją swoje cele :)
DATA: 8, 15, 22 i 29 lutego 2012 (środy)
GODZINA: 17.30 – 21.00
MIEJSCE: centrum Poznania
INWESTYCJA: 320 zł za CAŁY CYKL warsztatów - rezerwacja miejsca potwierdzona przedpłatą
(konieczna wcześniejsza rezerwacja i wpłata)
ZGŁOSZENIA, REZERWACJA MIEJSC i KONTAKT: poznan@salonkobiet.pl
SZCZEGÓŁY I DOKŁADNY PROGRAM WARSZTATÓW: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/warsztaty/
oraz
http://www.goldenline.pl/spotkanie/cykl-warsztatow-kre...
Przy zapisie liczy się kolejność zgłoszeń potwierdzona przedpłatą na konto.
KONTAKT: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/kontakt/
Zapewniamy:
- dobrą zabawę :)
- skrypty z notatkami,
- nagrody na każdym spotkaniu,
- certyfikat ukończenia warsztatu,
- kawę/herbatę i coś słodkiego
PROWADZĄCY: DANUTA BRZEZIŃSKA, współwłaściciel firmy DANKA s.c., Coach i Trener.
Zapraszamy serdecznie,
Salon Kobiet Poznań
Kontakt: poznan@salonkobiet.pl
Info: http://salonkobietpoznan.wordpress.com/warsztaty/
Łukasz
B.
Doradca Finansowy,
Open Finance
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
Jak mówić aby Cię słuchali, jak słuchać aby do Ciebie mówili?Czy zdarza Ci się mówić tak długo, że osoba, z którą rozmawiasz nie zdąży nic powiedzieć? Jak myślisz, czy czuje się wtedy dobrze? A może całą inicjatywę oddajesz rozmówcy i nie panujesz nad rozmową?
Jeśli pracujesz z ludźmi to do Twoich obowiązków należy dowiedzieć się czego potrzebuje Twój odbiorca, jakie są jego oczekiwania i na tej podstawie zaproponowanie mu dobrych rozwiązań.
Jak często miałeś już dość prowadzenia rozmowy i powstrzymywałeś się przed wybuchem gniewu? A może zdarzyło Ci się stracić panowanie i powiedzieć parę słów za dużo w wybuchu złości?
Zdradzę Ci pewien sekret. To nie jest kwestia szczęścia czy pecha. Nie zależy to od wrodzonego talentu czy daru od Boga. Możesz nauczyć się jak za pomocą pytań panować nad emocjami w trudnych sytuacjach.
Dla kogo jest ten trening?
Trening przeznaczony jest dla osób pracujących z ludźmi w szczególności w sprzedaży, obsłudze klienta, doradztwie.
Z treningu skorzystają też osoby kierujące personelem, menadżerowie, HR-owcy, dyrektorzy.
Trening jest adresowany też dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z bliskimi i z innymi ludźmi, ponieważ nie ogranicza się tylko do sfery zawodowej ale obejmuje sferę kontaktów prywatnych.
Co zyskasz dzięki treningowi?
Dowiesz się na jakim poziomie znajdują się Twoje umiejętności formułowania pytań. Określisz swoje indywidualne cele w umiejętnościach komunikacyjnych.
Nauczysz się kontrolowania przebiegu rozmowy i wpływania na innych w sposób elegancki, bezinwazyjny.
Będziesz umiał szybko zdobywać potrzebne informacje dzięki prawidłowo zadanym pytaniom.
Dzięki temu zobaczysz jak Twoje relacje z innymi wchodzą na nowy poziom. Ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać.
Każdy z kim będziesz rozmawiał poczuje się ważny i wysłuchany, dzięki czemu ludzie zaczną cenić sobie kontakty z Tobą jako osobą, której naprawdę na nich zależy.
Jeśli jesteś liderem, z pewnością wiesz, że aby ludzie dobrowolnie podążyli za Tobą musisz się najpierw do nich dostroić. Ten trening nauczy Cię jak to zrobić.
Dlatego jeśli chcesz poprawić swoje relacje z bliskimi, z klientami, ze współpracownikami przyjdź na 2-dniowy trening trwający łącznie 16 godzin zegarowych.
Dlaczego akurat u nas?
Bo dla nas najważniejszy jest Człowiek. Ten trening jest dla Ciebie i z myślą o Tobie go stworzyliśmy. Zależy nam na poprawie relacji między ludźmi.
Nie prowadzimy „szkolonek” na których trener wyświetla kolejne slajdy prowadząc w rezultacie wykład. Każdy blok tematyczny opiera się na interaktywnych ćwiczeniach, grach i symulacjach w grupie, ponieważ człowiek zapamiętuje aż 90% własnych doświadczeń, a jedynie 10% tego co usłyszał.
Zapewniamy Ci wsparcie po szkoleniu. Przez rok możesz korzystać z pomocy trenera prowadzącego szkolenie, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci w dalszym rozwoju. Opiekę poszkoleniową dostajesz od nas w prezencie.
W cenie szkolenia zapewniamy Ci dwa pyszne obiady, ciepłe i zimne napoje, owoce i słodycze.
Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia oraz ciekawe materiały szkoleniowe.
Dla drugiej osoby z tej samej firmy 20% zniżki.
Cena szkolenia: 1350 zł/osoba.
Warsztat odbędzie się w dniach 15.02-16.02 w godzinach 9.00 – 18.00.
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i polepsz jakość swoich relacji, a poczujesz czym jest wysoki poziom życia!
Kontakt w sprawie zgłoszeń:
tel. +48 535 085 525
e-mail: lukasz.bilski@open.edu.pl
http://www.open.edu.pl
OPEN Grupa Dobrych Trenerów
ul. Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
SZKOLENIE - Praca z trudnym klientemCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne
Opis szkolenia:
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.
Program szkolenia:
1.Wprowadzenie do szkolenia
• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy
2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów
• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie
3.Asertywność doradcy technicznego
• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona
4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy
• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)
5. Radzenie sobie z trudnym klientem
• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
6. Radzenie sobie ze stresem
• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji
7.Poligon sytuacji trudnych
• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik
8.Podsumowanie szkolenia
•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Adrian T. www.autor.biz
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
FACEBOOK DLA FIRM
Warsztaty 19 marca, Warszawa.
Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.
Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?
Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________
CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________
PROGRAM
FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?
FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku
______________________________________
PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.
Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.
Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.
Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________
INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html
Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )
_________ Z a p r a s z a m y _______________________
Łukasz Wittenberg
Oliwia Malwina
Kos
HRBP, Crew For You /
Solar For You
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.
Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 2 studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.
W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.
Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!
Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.
Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.
Miejsce i czas: Warszawa, 25.02 2012r. (sobota), godz. 9:00-16:00.
Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;
Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl
konto usunięte
Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 23:03Podobne tematy
-
Rynek Szkoleń » Szkolenia: Warszawa, Wrocław, Katowice - ceny z 2009r. -
-
Rynek Szkoleń » JAK ZAMIENIĆ PASJĘ W ZAWÓD? - bezpłatne warsztaty -... -
-
Rynek Szkoleń » WARSZAWA, ŁÓDŹ, WROCŁAW, KRAKÓW Skuteczna komunikacja... -
-
Rynek Szkoleń » Bezplatne szkolenia w ramach Projektu: Skuteczny... -
-
Rynek Szkoleń » bezpłatne szkolenia językowe - Warszawa Centrum -
-
Rynek Szkoleń » Akademia Trenerów Sprzedaży - Warszawa i Wrocław -
-
Rynek Szkoleń » Szkolenia otwarte - umiejętności osobiste - gry... -
-
Rynek Szkoleń » Sierpień - Szkolenia personalne w Poznaniu - Ośrodek... -
-
Rynek Szkoleń » [Poznań] Szkolenia i warsztaty w ODK SIMP -
-
Rynek Szkoleń » Techniki aktorskie w prezentacjach. Szkolenie otwarte.... -
Następna dyskusja: