Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na
Facebooku
- kliknij "Lubię to" i otrzymaj 5% zniżkę na wybrane szkolenie!
:)
Karolina T.

Karolina T. specjalista PR

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Fundacja JWP
Masz pomysł? Masz patent. Masz zysk!

Serdecznie zaprasza

na bezpłatne warsztaty edukacyjne dla przedsiębiorców:
„Znak towarowy a wizerunek firmy”

13 WRZEŚNIA 2011 r.
g. 11.00 -15.00
Sala konferencyjna Dolnośląskiej Izby Gospodarczej
ul. Świdnicka 39, Wrocław

To już trzecie spotkanie organizowane we Wrocławiu w 2011 roku, w ramach projektu warsztatów edukacyjnych Fundacji JWP. Tym razem zapraszamy przedsiębiorców, zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem znaku towarowego w kreowaniu spójnego wizerunku firmy i jej produktów. Prowadząca omówi temat na licznych przykładach praktycznych, co pozwoli dogłębnie poznać i zrozumieć zagadnienie oraz wykorzystać zdobytą wiedzę we własnym biznesie.

Warsztaty poprowadzi:

Dorota Rzążewska - krajowy i europejski rzecznik patentowy, radca prawny, arbiter ds. domen internetowych .pl & .eu, Wspólnik zarządzający kancelarii JWP, Fundator Fundacji JWP Masz Pomysł? Masz Patent. Masz Zysk!

PROGRAM WARSZTATÓW

• Działania Fundacji JWP Masz Pomysł? Masz Patent. Masz Zysk!
• Znak towarowy, jako majątek przedsiębiorstwa
• Znak towarowy, jego rodzaje i klasyfikacja
• Formy ochrony znaków towarowych w przedsiębiorstwie
• Znak towarowy w przedsiębiorstwie- strategie ochrony
• Studium przypadku
• Podsumowanie, pytania, dyskusja

Przerwa kawowa: 12.45 – 13.00

Obecność na warsztatach możliwa wyłącznie po uprzednim zarejestrowaniu się na stronie http://jwp-fundacja.pl

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)
Anna Ł.

Anna Ł. Specjalista ds.
Rekrutacji

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Witam serdecznie,

Zachęcam Państwa do odwiedzenia nowej odsłony strony: http://www.szkolenia.com


Obrazek

na której będą Państwo mogli zapoznać się m.in. z listą najnowszych szkoleń, szkoleń EFS, czy listą trenerów, którzy na łamach strony przedstawiają swoje oferty.

Trenerom polecamy rejestrację w bezpłatnej bazie trenerów, która umożliwia zaprezentowanie swoich usług osobom odwiedzającym stronę.

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation - 17-19.10.2011
PRINCE2(R) Practitioner - 20-21.10.2011

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl

-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Szanowni Państwo,

W imieniu skills sp. z o.o. chcielibyśmy zaprosić do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®,PMBOK®Guide), programami (MSP®), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®).

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nieprzekraczające 12 osób,
- możliwość zdania w trakcie 5 dniowego szkolenia 2 egzaminów (Foundation, Practitioner) i uzyskania wyników od razu,
- możliwość udziału w szkoleniu i egzaminie (Foundation, Practitioner) przez Internet z dowolnego miejsca na świecie,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (AFA http://www.afaprojects.com i Velociteach http://www.velociteach.com/),
- licencje na "Project in a box Community Edition" http://www.projectinabox.org.uk/ – oprogramowanie w języku polskim do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów i coaching przy aplikacji PMP® http://skills.pl/coaching.php

Trenerzy:
Nasze szkolenia prowadzone są przez trenerów, którzy są ekspertami i praktykami w dziedzinie zarządzania http://skills.pl/ludzie.html

Zapraszamy na nasze szkolenia otwarte, dostępne na terenie całego kraju, w terminach:

PRINCE2®: 19-23.IX.2011, 03-07.X.2011, 17-21.X.2011, 14-18.XI.2011, 28.XI-02.XII.2011, 12-16.XII.2011

CAPM®/PMP®: 10-12.X.2011, 07-09.XI.2011, 19-21.XII.2011

P3O®: 24-28.X.2011

M_o_R®: 05-09.XII.2011

Aby zapisać się na szkolenie prosimy o kontakt: info@skills.pl, http://shop.skills.pl lub tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Więcej informacji o szkoleniach i firmie skills: http://skills.pl

Serdecznie zapraszamy

Zespół skills

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
Swirl logo™ jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 14.09.11 o godzinie 21:17
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

ANIMACJA CZASU WOLNEGO

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

Nasi Trenerzy:

Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak, Tomasz Misztal lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.
Najbliższe szkolenia:

- Białystok: 24 - 25 września
- Rzeszów: 08 - 09 października
- Gdynia: 15 - 16 października
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!
Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).

5 powodów, żeby zapisać się już dziś:

1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy poinformować, że zostało jeszcze tylko parę wolnych miejsc na szkoleniu CAPM®/PMP® EXAM PREP, organizowanym przez skills sp. z o.o., w terminie 10-12.X.2011.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do skorzystania z okazji i udziału w tym praktycznym, 3-dniowym szkoleniu, które solidnie przygotuje uczestników do zdania egzaminu CAPM®/ PMP®. Szkolenie poprowadzi Maciej Bodych, ekspert w zakresie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania IT i inżynierii oprogramowania oraz były Prezes PMI® Poland Chapter.

Adresaci szkolenia
Pracownicy projektu, którzy chcą wpłynąć na rozwój kariery w zarządzaniu projektami i zdobyć wartościowy certyfikat (CAPM); Kierownicy projektu, menedżerowie wyższego i niższego szczebla i liderzy projektów z różnych branż (PMP).

Termin i lokalizacja:
10-12.X.2011, Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1

Wszystkim, którzy nie mogą osobiście przybyć na szkolenie, oferujemy je przez Internet w systemie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z każdego miejsca w Polsce. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (Velociteach http://www.velociteach.com/),
- wsparcie poszkoleniowe w postaci 3 pytań doradczych do trenera,
- coaching przy aplikacji PMP® http://skills.pl/coaching.php

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Więcej informacji o firmie skills: http://skills.pl


Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management InstituteMarta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 26.09.11 o godzinie 15:09

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.


więcej informacji
http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...
biuro@systemysa.pl

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Zdobądź certyfikat PRINCE2® jeszcze w tym roku!

PRINCE2® to najbardziej popularny standard zarządzania projektami na świecie.
Ten cenny certyfikat posiada już ponad 800 000 osób.


Zapraszamy do udziału w akredytowanych szkoleniach PRINCE2® wraz z egzaminami, z zakresu zarządzania projektami, które wyposażą uczestników w solidną dawkę wiedzy i przygotują ich do zdania egzaminów (PRINCE2® Foundation/Practitioner).

Poznanie terminologii PRINCE2® pozwoli uczestnikom szkoleń skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Wyjątkowo w skills:
- kameralne grupy szkoleniowe, nie przekraczające 12 osób,
- w trakcie 5-dniowego szkolenia - możliwość zdania 2 egzaminów i uzyskania wyników od razu po egzaminie,
- możliwość udziału w szkoleniu i egzaminie przez Internet, z dowolnego miejsca,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów (AFA http://www.afaprojects.com),
- licencje na "Project in a box Community Edition" http://www.projectinabox.org.uk/ – oprogramowanie w języku polskim do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów

Szkolenia PRINCE2® Foundation& Practitioner z egzaminami,
terminy i lokalizacja:


17-21.X.2011
14-18.XI.2011
28.XI-02.XII.2011
12-16.XII.2011

Warszawa - Ursynów, siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1

Osobom, które nie mogą przybyć na szkolenie, proponujemy je przez Internet, w trybie Live Learning - systemie wideokonferencji, pozwalającym uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu, z dowolnego miejsca. Więcej informacji: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Aby zapisać się na szkolenie oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.

Serdecznie zapraszamy na nasze szkolenia
Zespół skills

http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 27.09.11 o godzinie 16:16

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
- kliknij "Lubię to"! :)

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do