konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w SZKOLENIU OTWARTYM o charakterze warsztatowym, realizowanym przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise:

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Czas trwania szkolenia

2 dni – po 8 godzin, Warszawa

Termin szkolenia:

02-03.10.2014

Uczestnicy:

Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Doradcy Klienta, Sprzedawcy

Metodyka prowadzenia szkolenia:

1. Interaktywny warsztat z cuse study
2. Ćwiczenia
3. Dyskusje moderowane
4. Feedback trenera
5. Odgrywanie ról
6. Interaktywne mini-wykłady
7. Gry i zabawy szkoleniowe

W programie m.in.

1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
Wizerunek obsługi Klienta
Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
Srebrna, Złota, i Platynowa zasada obsługi Klienta
Obecne „problemy” wynikające z kontaktów z Klientem
Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Aktywne słuchanie Klienta
Skuteczne mówienie

3. KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
Budowanie Pierwszego Pozytywnego Wrażenia - PPW
Tworzenie długotrwałych relacji

4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Typologia klientów
Sposoby weryfikacji oczekiwań
Język korzyści
Metody wywierania wpływu

5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
Komunikacja niewerbalna i werbalna w kontakcie bezpośrednim
Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
Techniki aktywnego słuchania ułatwiające obsługę trudnego klienta
Dresscode

6. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Głos – podstawowe narzędzie i umiejętność jego wykorzystywania
Schemat EFEKTYWNEJ rozmowy telefonicznej
Standardy rozpoczynania i kończenia rozmowy
Przełączanie i przekazywanie rozmów
Zawieszanie w stan oczekiwania „mute”
Przyjmowanie wiadomości i odpowiedzialność za nią
Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja

7. PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL

8. TWORZENIE I WPROWADZANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA

9. BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM

W ramach szkolenia otrzymają Państwo:

• Materiały szkoleniowe wraz z praktycznymi wskazówkami
• Dyplomy uczestnictwa.
• Konsultacje w trakcie i po szkoleniu
• Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia
• Gwarancję doświadczonego Trenera - praktyka

Szkolenie jest skierowane do firm i osób, które na co dzień zajmują się Obsługą Klienta.

Cena za szkolenie:

Cena za uczestnictwo w 2 dniowym szkoleniu to zaledwie 650 zł netto za dzień szkoleniowy

Więcej szczegółów: krystian@institute-training.pl

Baccata Enterprise sp. z o.o.

Training & Coaching & Consulting

http://www.institute-training.pl
Katarzyna P.

Katarzyna P. Specjalista ds.
organizacyjnych

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

AKADEMIA MENADŻERA DLA WYMAGAJĄCYCH

CO?
Akademia Menadżera - 10 dni szkoleniowych z wyżywieniem, realizowanych w pięciu 2-dniowych weekendowych zjazdach na przełomie 3-4 miesięcy.

GDZIE?
Wrocław, Haston City Hotel przy ul. Irysowej 1-3.

KIEDY?
18-19 październik 2014 - termin I zjazdu. Kolejne terminy zjazdów będą ustalane na pierwszym spotkaniu w porozumieniu trenera z uczestnikami szkolenia.

JAK?
Aktywnie! Zajęcia prowadzane są w niezwykle ciekawy sposób. 80% to ćwiczenia indywidualne, grupowe, zajęcia praktyczne, dyskusje, warsztaty, symulacje, videoscenki. 20% to teoria i prezentacje prowadzącego.

DLA KOGO?
Kadra menadżerska/kierownicza/zarządzająca na różnych szczeblach, z mniejszym lub większym doświadczeniem, a także właścicieli przedsiębiorstw oraz wszystkich tych, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje m.in. w zarządzaniu, komunikacji, przywództwie, motywacji, asertywności, coachingu, wsparciu zespołu czy zarządzaniu bez manipulacji.

ZA ILE?
350 zł za dzień szkoleniowy. Z uwagi na to, że pozostało jeszcze kilka wolnych miejsc, proponujemy dodatkowy rabat w wysokości aż 500 zł!!!

CO ROBIĆ?
Proszę o kontakt na priv.

ZAPRASZAM!

Centrum Szkoleń Progresum

http://progresum.pl
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek
Aleksandra S.

Aleksandra S. psycholog, coach,
trener, mediator

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

GWSH w Katowicach zaprasza na Podyplomowe Studia Negocjacje i mediacje

Studia mają na celu zapoznanie uczestników z wiedzą teoretyczną i praktyczną dotyczącą komunikacji interpersonalnej, psychologii konfliktu oraz negocjacji
i mediacji.

Słuchacze zdobędą umiejętność:

- przekształcania sytuacji konfliktowych w konstruktywne poszukiwanie rozwiązań.
- elastycznego stosowania strategii i taktyk negocjacyjnych, dopasowanie ich do różnych sytuacji zawodowych.
- rozwinięcie umiejętności perswazji i skutecznego przekonywania.
- skutecznego zarządzanie emocjami własnymi i otoczenia.

Studia przygotowują uczestników do samodzielnego prowadzenia negocjacji i mediacji w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych. Uczą metod konstruktywnego i satysfakcjonującego rozwiązywania konfliktów

Adresaci studiów:

• osoby, które chcą uzyskać uprawnienia do prowadzenia mediacji w sądzie
• osoby zaangażowane w działalność związkową
• pracownicy pomocy społecznej
• pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych, placówek resocjalizacyjnych
i ośrodków wychowawczych, pedagogów szkolnych
• kuratorzy sądowi
• prawnicy (adwokaci, prokuratorzy, radcowie prawni)
• menedżerowie różnych szczebli i pracownicy HR
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• pracownicy działów kadr
• funkcjonariusze Policji

PROGRAM:

Psychologia konfliktu
Komunikacja interpersonalna w negocjacjach i mediacjach
Asertywne zachowania w sytuacjach konfliktowych
Zarządzanie emocjami w konflikcie
Facylitacja i moderowanie pracy grupowej
Techniki wywierania wpływu społecznego
Mediacje w sprawach karnych
Mediacje w sprawach rodzinnych i nieletnich
Mediacje w sprawach cywilnych
Konstruowanie ugód i umów przez mediatora w sprawach cywilnych .
Mediacje w prawie pracy
Mediacja w prawie rodzinnym i sprawach nieletnich
Mediacja w prawie karnym
Etyka w pracy mediatora
Prowadzenie dokumentacji w pracy mediatora.
Wprowadzenie do negocjacji
Negocjacje w biznesie
Style i strategie negocjacji w pracy menadżera

Zajęcia prowadzą doświadczeni mediatorzy, sędziowie, trenerzy, pracownicy naukowi.

Więcej informacji:

//www.facebook.com/events/1947361738736065/

Zapisy:

http://www.gwsh.pl/studia/podyplomowe.html
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Zapraszamy na Akademię Lidera!

Akademia Lidera - Innowacyjny cykl warsztatów ukierunkowanych na rozwój umiejętności Lidera w organizacji.

Motto cyklu Akademii Lidera: zatrzymaj się, doświadcz, praktykuj.

Mamy świadomość, że deficyt czasu jest powszechnym zjawiskiem na stanowisku Lidera w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Często to właśnie przez brak czasu nie są podejmowane inicjatywy rozwojowe. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy cykl 4-godzinnych sesji warsztatowych, prowadzonych w kameralnej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Nasze doświadczenia pokazują, że taka organizacja sesji umożliwia w tym samym dniu udział w warsztatach jak i pogodzenie codziennych obowiązków. Krótkie 4-godzinne sesje powodują, że Uczestnicy zajmują się jednym zagadnieniem związanym z pracą Lidera a następnie mają możliwość wdrożenia wiedzy i doświadczenia z warsztatów w praktyce. Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej.

Warsztaty mają charakter otwarty, co oznacza wymianę wiedzy i doświadczeń w różnych kulturach organizacyjnych. Uczestnikami będą osoby z różnych organizacji i branż, co pozwala na pogłębienie świadomości i ogląd różnych perspektyw.

START:
Grupa I: 19 listopada 2014 (środa)
Grupa II: 28 listopada 2014 (piątek)


Spotkania odbywać się będą co 2 tygodnie w Centrum Odkrycie (Kraków, ul. Prusa 30) w godzinach 10:00 - 14:00.
Planowane zakończenie cyklu: maj-czerwiec 2015.
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia Akademii.

Istnieje możliwość dokupienia w pakiecie 6 sesji coachingowych, które będą realizowane równolegle z programem Akademia Lidera. Sesje coachingowe prowadzone są przez certyfikowanych coachów EMCC.

Koszt sesji: 399 zł netto x 14 spotkań = 5586 zł netto

W sprawie pytań i zapisów zapraszamy do kontaktu:
biuro@hrcare.pl

Zapoznaj się z programem sesji tutaj: http://www.hrcare.pl/index.php/component/content/artic...


Obrazek
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Sztuka prezentacji szkolenie

► Dowiedzą się, jak wzmocnić wyrazistość przekazu
► Rozwiną umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców
► Dowiedzą się jak zaangażować uczestników

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu

Szkolenia – Coaching – Doradztwo HR
„Wątpliwości mogą zostać rozwiane wyłącznie przez działanie” Johann Wolfgang von Goethe.

Zygmunt Dolata – Trener biznesu, Coach, Doradca HR, Wykładowca, Autor publikacji biznesowych, Absolwent studiów MBA ZZL,

Tel. 601 738 627
E-mail: zygmunt.dolata1@neostrada.pl

Profesjonalne szkolenia, warsztaty i doradztwo z obszaru:
• Zarządzanie – zespołem, pracownikami, zmianą, szkoleniami, czasem
• Negocjacje – biznesowe, handlowe, zakupowe, międzynarodowe, windykacyjne, grupowe
• Sprzedaż i obsługa Klienta
• Wystąpienia publiczne i prezentacje
• Warsztaty antystresowe
• Zasady etykiety i protokół Dyplomatyczny
• Praktyczne metody motywowania pracowników
• Savoir vivre w biznesie
• HR, Kadry i płace – rekrutacja, opisy stanowisk, ścieżki karier, oceny pracownicze, prawo
pracy, ochrona danych osobowych, outplacement, wartościowanie stanowisk pracy,
• Szkolenia typu Outdoor
• Copywriting – teksty reklamowe, artykuły specjalistyczne, teksty do gazetek i magazynów
firmowych

Dla firm produkcyjnych, handlowych, instytucji finansowych i samorządowych,

Zapraszam do współpracy!
Agata S.

Agata S. Trener Biznesu i
Rozwoju Osobistego

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje


Obrazek


Szkolenia internetowe z obszaru sprzedaży

Praktyczna wiedza biznesowa dostępna od zaraz oraz w każdym miejscu i o każdej porze.
Wystarczy komputer lub telefon z dostępem do internetu.

Przykładowe szkolenia:

Język korzyści – czyli co mówić, aby przekonać klienta?
Dowiedz się jak mówić o swoich usługach i produktach w odniesieniu do tego, czego oczekują i potrzebują Twoi klienci.
Naucz się mówić językiem korzyści, aby lepiej prezentować swoją firmę, przekonywać, radzić sobie z obiekcjami i negocjować.
To jedna z najważniejszych technik skutecznej sprzedaży, którą możesz wykorzystać do prowadzenia rozmów, pisania ofert, treści na stronę internetową i tworzenia reklam.

Pozyskiwanie klientów w sieci kontaktów biznesowych
Zwiększaj liczbę klientów, zleceń i poleceń,
dzięki dobrze prowadzonym działaniom w sieci kontaktów!
W trakcie e-szkolenia otrzymasz skuteczne narzędzia, które pomogą Ci:
+ skoncentrować swoje działania na odpowiedniej grupie ludzi,
+ ocenić i poprawić efektywność swoich działań,
+ zwiększyć wartość sprzedaży.

Zapraszamy na platformę e-szkoleń:
http://www.sztuka-sprzedazy.pl/e-szkolenia/

Dostęp do praktycznej wiedzy od razu po dokonaniu płatności online wprost na Twojego maila.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Zapraszamy na SZKOLENIA OTWARTE , realizowane przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise w Grudniu 2014 r.


Obrazek


1. Zarządzanie sobą w czasie - 12 Grudnia, Warszawa

http://www.szkolenia24h.pl/oferta/zarzadzanie-soba-w-c...

2. Prezentacja i Autoprezentacja podczas wystąpień publicznych - 18 i 19 Grudnia, Warszawa

http://www.szkolenia24h.pl/oferta/prezentacja-i-autopr...

Serdecznie Zapraszamy!

Baccata Enterprise sp. z o.o.

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Paweł Kopijer

Paweł Kopijer Zapraszam do
współpracy
freelancerów
trenerów, coachów,
k...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Zapraszam na trzecią już edycję konferencji Quo Vadis Szkolenia, organizowaną przez PSTD na terenie Akademii Koźmińskiego 14 stycznia 2015. Podsumowanie wyników tegorocznej edycji badania benchmarków efektywności polityki szkoleń polskich firm, studia przypadków tych z nich, którzy wdrożyli efektywniejsze narzędzia, możliwość zapoznania się z możliwością współpracy przy nowych projektach Stowarzyszenia. Wszystko pod adresem http://quo-vadis-szkolenia.pl
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Konferencja "Efektywne przywództwo"-Robert Cialdini-Warszawa-30.01.2015 r.-rabaty na ceny biletów.!.

INSPIRACJA.!. DZIAŁANIE.!. REZULTATY.!.

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.
Musisz być z nami.!.

To obowiązkowe wydarzenie dla:
właścicieli firm, prezesów, członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji
najwyższei kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze
menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji
liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Termin:
30 Stycznia 2015, 08:30 (Piątek)

Miejsce:
Hotel Gromada Airport (17 stycznia 32, Warszawa)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 800 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze VIP,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet GOLD 450 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze II,
- Przerwy kawowe,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet SILVER 190 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze III,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
(ceny wyżej wymienione obowiązują do 12 grudnia)

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 600 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://www.robert-cialdini.pl/
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Szkolenia z autoprezentacji Warszawa

Cele szkolenia:
Uczestnicy podczas szkolenia:
► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną
► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu
► Poznają techniki pobudzania aktywności słuchaczy

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Edward Jakubowicz

Edward Jakubowicz pedagog
resocjalizacji,certy
fikowany
socjoterapeuta,trene
...

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Zapraszam serdecznie na moje szkolenie warsztatowo-treningowe w dniach 3,4,5 lutego 2016r w Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku nt.:
PRACA PSYCHOPEDAGOGICZNA Z UCZNIEM LUB WYCHOWANKIEM SPRAWIAJĄCYM DUŻE KŁOPOTY WYCHOWAWCZE CZYLI JAK RADZIĆ SOBIE W SYTUACJACH BARDZO TRUDNYCH WYCHOWAWCZO?
Zajęcia trwają 21 godzin / 3 dni x 7 godzin/
03 lutego (środa) ,w godz. 10-15.30

04 lutego (czwartek), w godz. 9-14.45

05 lutego (piątek), w godz. 9-14.45.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu – 180.zł. Termin składania zgłoszeń wraz z wpłatą 180 zł. do dnia 26 stycznia br. Ilość miejsc ograniczona.
W programie szkolenia między innymi:
1. Rodzaje zaburzeń i trudnych zachowań uczniów/wychowanków/ i sposoby budowania właściwych relacji z nimi.
2 . Umiejętność skutecznego i neutralizującego agresję porozumiewania się z uczniem /wychowankiem/, sprawiającym trudności wychowawcze.
3.Twórcza analiza sytuacji problemowych w szkole i placówce wychowawczej oraz sposoby podejmowania stosownych decyzji.
4. Zdolność i umiejętności skutecznego reagowania w sytuacjach bardzo trudnych wychowawczo.
5. Sposoby radzenia sobie ze stresem i niechcianymi emocjami w pracy psychopedagogicznej z dziećmi i młodzieżą w szkole lub placówce wychowawczej.
6. Gry symulacyjne i ćwiczenia w grupach.
Zapisy i informacje na stronie internetowej CEN Białystok pod linkiem:
http://cenv3.bialystok.edu.pl/?q=aktualnosci

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Serdecznie zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima.
Pokażemy Ci, jak wygląda księgowość w praktyce – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi!


Obrazek
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
22-23 marca 2016r. | Warszawa
Specjalizacja testów - dobry pomysł na rozwój kariery testera


Szukasz pomysłu na swoją karierę testerską?
Zastanawiasz się, czy wybrać automatyzację czy może specjalizować się w testach manualnych?
Nie wiesz jakich specjalizacji testerskich aktualnie poszukują headhunterzy i jakie umiejętności warto doskonalić?
A może chcesz dopiero zacząć pracę jako tester i szukasz możliwości rozwoju?

Jeśli tak, to zapraszamy na kolejną edycję Akademii Jakości!

Co w programie?

Dzień I


1. Dwie drogi testera: techniczna i managerska
Monika Braun - opiekun merytoryczny wydarzenia
2. Automatyzacja narzędziami open source nie musi być trudna
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
3. Continuous Performance Management with Gatling
Tomasz Bonior - wykładowca na kierunku Testerzy oprogramowania
4. Projektowanie i testowanie narzędzia wspierającego testowanie automatyczne
dr Grzegorz Libor - tester oprogramowania w firmie 21cn (testerzy.pl)
5. Rozwój zawodowy w Testowaniu
Łukasz Smolarski
6. Dobre praktyki w rekrutacji testerów
Andrzej Szandała
7. Przegląd dokumentacji projektowej z perspektywy Testera
Monika Lichota - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group
8. Testowanie w Agile
Krystian Kaczor
9. Jak zbudować framework do automatyzacji testów
Jan Sabak - Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych

Dzień II - część warsztatowa

1. Analityk Testów: biznesowe podejście do testów
2. Jak wejść w świat testów automatycznych
3. Tester w roli analityka - Co tester może zrobić dla podniesienia jakości wymagań i specyfikacji?
4. Testalia - narzędzia testera, automaty

Strona główna Akademii: http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#

Rejestracja:http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#zarej...

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl

Temat: Ogłoszenia/kursy/szkolenia/konferencje

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia z tematyki biznesowej, organizowanych w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej im. W. Korfantego w Katowicach.

Najbliższe terminy szkoleń:

1 kwietnia 2016r.- „ Czy wiesz w co grasz? Gry psychologiczne w firmie.” Szkolenie prowadzone przez Panią Ilonę Stawczyk, koszt : 300zł/ osoba

14-15 kwietnia 2016r. „ Zarządzanie zespołem pracowniczym” Szkolenie prowadzone przez Pana Dariusza Kosiorka, koszt: 760zł/ osoba

19 kwietnia 2016r. „ Warsztaty kompetencji interpersonalnych” Szkolenie prowadzi Pan Maciej Westerowski, koszt: 110zł/ osoba/ warsztat

15 kwietnia 2016r. „ Ruch kadrowy w oświacie” Szkolenie prowadzi Pan Tomasz Kędra, koszt: 290zł/ osoba

Dla studentów i absolwentów GWSH przewidujemy zniżkę w wysokości 20% na kursy i szkolenia.

Więcej informacji o szkoleniach znajduje się na stronie http://gwsh.pl

W razie pytań proszę o kontakt: tel. 696 721 366, e-mail:magdalena.baron@gwsh.pl

Pozdrawiam,

Magdalena Baron

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Polecam szkolenia i kursy




Wyślij zaproszenie do