Michał Czyżowicz Software Tester
Temat: [Lublin]: Bezpłatne szkolenie "Marketing Manager w branży...
W imieniu firmy Europerspektywa serdecznie zapraszam na bezpłatne szkolenie "Marketing Manager w branży turystycznej".Będzie to szkolenie weekendowe, 80-godzinne dla mikroprzedsiębiorców z branży turystycznej i ich pracowników. Szkolenie ma na celu nabycie nowych lub uzupełnienie kwalifikacji
zawodowych z zakresu Marketing Manager w branży turystycznej oraz uzyskanie certyfikatu.
Szkolenie będzie realizowane w okresie marzec - lipiec 2013 r.
Program szkolenia
1. Przewaga konkurencyjna i jej uwarunkowania.
2. Istota i funkcje marketingu.
3. Proces podejmowania decyzji o zakupie przez konsumenta.
4. Satysfakcja klienta i jego lojalność jako cel działań marketingowych.
5. Istota zarządzania marketingowego.
6. Podstawy badań marketingowych.
7. Marketing strategiczny a marketing operacyjny.
8. Analiza sytuacji firmy (w tym analiza SWOT).
9. Plan marketingowy.
10. Formułowanie strategii marketingowej.
11. Segmentacja rynku jako decyzja strategiczna.
12. Instrumenty marketingu (marketing mix) w branży turystycznej (5P, 7P).
13. Istota produktu turystycznego.
14. Rodzaje produktów turystycznych.
15. Istota i cechy usług turystycznych.
16. Wzbogacanie usług turystycznych o elementy materialne.
17. Cykl życia produktu turystycznego.
18. Pojęcie i znaczenie marki (dla konsumentów i właścicieli marki).
19. Strategia marki turystycznej.
20. Istota i procedura pozycjonowania oferty na rynku turystycznym.
21. Tożsamość a wizerunek marki.
22. Identyfikatory marki.
23. Cechy dobrej nazwy marki.
24. Projektowanie nazwy marki.
25. Logo i system identyfikacji wizualnej.
26. Promocja jako proces komunikacji.
27. Cechy i funkcje reklamy.
28. Podstawy psychologii reklamy.
29. Cechy dobrego przekazu reklamowego.
30. Planowanie reklamy.
31. Media reklamy.
32. Nowe i niekonwencjonalne media i formy reklamy (np. marketing partyzancki, ambient media, reklama wirusowa, buzz marketing, trendsetting).
33. Marketing bezpośredni i interaktywny.
34. Event marketing.
35. Istota i zalety public relations (PR)
36. Główne środki oddziaływania PR (media zewnętrzne, media organizacyjne, kontakty bezpośrednie, lobbing, sponsorowanie).
37. Kontakt z mediami.
38. Istota oraz wady i zalety promocji sprzedaży.
39. Udział w targach turystycznych.
40. Franchising – istota umowy franchisingowej, zalety, wady.
41. Merchandising w turystyce.
42. Cena jako instrument marketingu.
43. Wrażliwość konsumentów na wzrost ceny.
44. Strategie ustalania cen na nowe wyroby (skimming, cenowa penetracja rynku).
45. Kanały dystrybucji w branży turystycznej.
46. Obsługa klienta.
Uczestnicy wszystkich szkoleń otrzymają podręczniki, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie, ciepły posiłek i napoje w trakcie zajęć. Na zakończenie szkolenia uczestnicy przystąpią do
egzaminu, którego zdanie prowadzi do uzyskania certyfikatu.
Udział w szkoleniu jest dofinansowany w 100% oraz wiąże się z uzyskaniem pomocy de minimis dla przedsiębiorstwa.
Rekrutacja trwa do 20 lutego 2013 r. Dokumenty rekrutacyjne znajdują się do pobrania na stronie http://www.sukces.europerspektywa.pl. Dokumenty można składać osobiście w biurze projektu lub przesyłać tradycyjną pocztą.
Biuro projektu: Europerspektywa, ul. Wolska 11A, 20-411 Lublin
Dodatkowych informacji o szkoleniu można uzyskać pod numerem telefonu 81 444 50 98 lub adresem e-mail sukces@europerspektywa.pl.
Szkolenie realizowane w ramach projektu "Klucz do sukcesu", który jest realizowany w ramach Poddziałania 8.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Serdecznie zapraszamy!!!