Marcin
L.
Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych
Temat: [Kraków] ostatnie dwa miejsca !
Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:NIE - trudny klient, czyli co zrobić z lawiną sprzeciwów i zarzutów
W programie zajęć, m.in.:
o Jak rozmawiać by klienta trudnego zamienić w klienta zadowolonego ?
o Argumenty i kontrargumenty, czyli błędne koło jałowej dyskusji;
o Sytuacje konfliktowe, a dobre imię firmy;
o Asertywność - czym jest a czym nie jest ?
o Metody prowadzenia skutecznego dialogu;
http://www.szkolenia-aktywne.pl/sektor_handlu_nie_trud...
Szkolenie odbędzie się 4 - 5 kwietnia w Krakowie.
Szkolenie jest realizowane przez Zespół Szkoleniowy UNIVERSUM
DOSTĘPNE SĄ OSTATNIE DWA MIEJSCA
W razie pytań, proszę o kontakt na priv lub 606 836 728