Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Jak skutecznie...


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:


* jak napisać efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

__

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

__

W CZYM CI TO POMOŻE JUŻ NASTĘPNEGO DNIA PO SZKOLENIU?

W Twojej codziennej pracy:

* Znacznie poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność - teraz możesz samodzielnie przygotować efektywny komunikat marketingowy.

______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści.
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki.
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie.
• List biznesowy.
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez umiejętne stosowanie liczb i liczebników.
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Jak stworzyć tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady, kiedy wysyłać?).
• Jak stworzyć tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu).


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 18-19 kwietnia 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...

______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 18.03.11 o godzinie 11:13