Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie,

Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Zarządzanie przez efekty. Planowanie ścieżek kariery i zarządzanie talentami.

Program szkolenia:
•Pojęcie, zasady i procesy zarządzania przez efekty.
•Zarządzanie przez efekty w systemie funkcji personalnej.
•Role i kompetencje uczestników procesu zarządzania przez efekty.
•Metodyczne aspekty zarządzania przez efekty. Pomiar efektywności.
•Zarządzanie przez efekty w praktyce. Czynniki wpływające na zarządzanie.
•Teoretyczne i praktyczne spojrzenie na proces zarządzania karierą pracowników (m.in. planowanie ścieżek kariery, integracja z innymi programami zarządzania zasobami pracy) oraz z punktu widzenia pracownika.
•Modele i teorie kariery, zarządzanie karierą na różnych etapach Życia pracownika.
•Zarządzanie talentami. Integracja Życia zawodowego i osobistego.


Czas i miejsce szkolenia: 29.10.2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10-16 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu:
I dzień: 490 zł, PROMOCJA!!! studenci 410 zł,

Szkolenie poprowadzi:trener, szkoleniowiec i doradca zawodowy. Specjalista z zakresu projektowania i realizacji szkoleń. Posiada licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia do stosowania certyfikowanych narzędzi doradczych. Absolwent szkoły trenerów Matrik w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu doradztwa (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu oraz Uniwersytet Warszawski); absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Nauk Społeczno – Pedagogicznych w Katowicach. Współautor książki „Być doradcą” wydanej przez DWS w Wrocławiu w 2008 roku. Autor wielu programów szkoleniowych i doradczych. Praktyk w dziedzinie HR. Uczestniczył w projektach rozwojowo-szkoleniowych między innymi dla firm: MADE.pl, eduPartners Sp. z o.o., bit Polska, CTC Polska, 3 G DO, Novita S.A., Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o., Poczta Polska, Press Glass, Rose – Win Sp. z o.o., Swedwood Polska, Uzdrowisko Iwonicz S.A., Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, VOESTALPINE Steel Service Center Polska Sp. z o.o., Pracownicy Sądów Okręgowych w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu, Puławach i Wrocławiu.

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie,

Rekrutacja i selekcja pracowników – nowoczesne metody doboru personelu.

Uczestnicy poznają najnowsze trendy w procesach naboru i selekcji kandydatów do pracy.
Zaprezentowane zostaną zasady rekrutacji i selekcji kandydatów na zamieszczane w urzędach pracy oferty zatrudnienia.
Przygotowanie uczestników do prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych na różne profile zawodowe.
Asertywne zachowanie podczas procesów selekcji.
Assessment Center jako Centrum Oceny Zintegrowanej stosowane w procesach rekrutacyjnych.
Negocjacje z pracodawcą i osobami aplikującymi na daną ofertę pracy – czyli, jak zaspokoić oczekiwania obu stron – Model Harwardzki.
Prezentacja i ocena skuteczności różnych metod selekcji.

Program szkolenia:
Istota i znaczenie planowania zatrudnienia
Popyt i podaż zasobów ludzkich
Metody planowania zatrudnienia
Optymalizacja struktury zatrudnienia
Identyfikacja potrzeb kadrowych
Tworzenie profilu wymagań wobec kandydata
Profil wymagań a składniki opisu stanowiska pracy
Praktyczne metody budowania profilu wymagań
Metody rekrutacji
Rekrutacja wewnętrzna
Rekrutacja zewnętrzna
Metody selekcji – analiza skuteczności, trening w stosowaniu
Selekcja wstępna
Analiza dokumentów
Wywiad selekcyjny
Metody testowe
Referencje, wywiad środowiskowy, zadania próbne
Kompleksowe metody selekcji (m.in. Assessment Center, 360’ i in.)
Sztuka prowadzenia wywiadu selekcyjnego
Fazy wywiadu
Zadawanie pytań i analiza odpowiedzi
Znaczenie komunikacji niewerbalnej
Błędy podczas wywiadu
Interpretacja informacji uzyskanych w trakcie wywiadu
Wprowadzenie do pracy i ocena po okresie próbnym
Szkolenie stanowiskowe – coaching jako metoda wprowadzenia do pracy
Ocena kompetencji i zaangażowania, przewidywanie efektywności
Błędy w procesie wprowadzenia do pracy
Usystematyzowanie wiedzy i rozwój umiejętności związanych z komunikacją biznesową
Narzędzia komunikacji biznesowej (parafraza, dopytywanie, pytania otwarte i zamknięte)
Poprawa efektywności osiągania celów komunikacji biznesowej
Trudności w procesie komunikacji i sposoby ich przezwyciężania
Błędy komunikacyjne
Błędy kontekstu informacji
Komunikacja typu „JA” i uzyskiwanie wysokich poziomów asertywności
Informacja zwrotna w procesie komunikacji biznesowej
Struktura informacji zwrotnej
Zasady udzielania informacji zwrotnej
Umiejętność przyjmowania informacji zwrotnej – pozytywnej i konstruktywnej
Komunikacja w kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Typy komunikacji
Bariery i błędy w komunikowaniu się
Reguły efektywnej komunikacji
Style komunikacji
Co pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z klientami
Potrzeba elastyczności w kontaktach z klientami
Autodiagnoza umiejętności rozmowy z klientami
Zasady pracy z telefonem
stres „pierwszego telefonu”
kultura rozmowy telefonicznej
czas trwania rozmowy
planowanie rozmowy i formułowanie celu
Etapy rozmowy telefonicznej z kandydatem do pracy
otwarcie
wyjaśnienie celu dzwonienia
sondowanie
pozytywne podsumowanie
eliminowanie obiekcji
zamknięcie
zakończenie rozmowy

Czas i miejsce szkolenia: 27-28.10.2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10-16 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu:
I dzień (I blok): 490 zł, PROMOCJA!!! studenci 410 zł,
II dni (I i II blok) 920 zł, PROMOCJA!!! studenci 780 zł,

Szkolenie poprowadzi:Trener, szkoleniowiec i doradca zawodowy. Specjalista z zakresu projektowania i realizacji szkoleń. Posiada licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia do stosowania certyfikowanych narzędzi doradczych. Absolwent szkoły trenerów Matrik w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu doradztwa (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu oraz Uniwersytet Warszawski); absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Nauk Społeczno – Pedagogicznych w Katowicach. Współautor książki „Być doradcą” wydanej przez DWS w Wrocławiu w 2008 roku. Autor wielu programów szkoleniowych i doradczych. Praktyk w dziedzinie HR. Uczestniczył w projektach rozwojowo-szkoleniowych między innymi dla firm: MADE.pl, eduPartners Sp. z o.o., bit Polska, CTC Polska, 3 G DO, Novita S.A., Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o., Poczta Polska, Press Glass, Rose – Win Sp. z o.o., Swedwood Polska, Uzdrowisko Iwonicz S.A., Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, VOESTALPINE Steel Service Center Polska Sp. z o.o., Pracownicy Sądów Okręgowych w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu, Puławach i Wrocławiu.

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy Państwa na szkolenie otwarte, mówiące o możliwościach skutecznego zwalczania przez przedsiębiorstwo energetyczne rosnącej fali nielegalnego poboru energii na etapie przeprowadzania kontroli oraz sądowego dochodzenia należności
z tytułu kradzieży energii.

„Skuteczne zwalczanie przez przedsiębiorstwo energetyczne rosnącej fali nielegalnego poboru energii na etapie przeprowadzania kontroli oraz sądowego dochodzenia należności z tytułu kradzieży energii – praktyczne warsztaty 2009 rok”

Celem szkolenia jest przedstawienie możliwości skutecznego zwalczania przez przedsiębiorstwo energetyczne rosnącej fali nielegalnego poboru energii na etapie przeprowadzania kontroli oraz sądowego dochodzenia należności z tytułu kradzieży energii.

Na szkoleniu zostaną poruszone min. Zagadnienia takie jak:

Problematyka związana z przeprowadzeniem kontroli mającej za przedmiot umowę sprzedaży (lub jej brak)
Wpływ upoważnień (pełnomocnictw) na skuteczność i efektywność przeprowadzonej kontroli
Przedstawienie diametralnie odmiennego przebiegu kontroli(stosowania odpowiednich technik kontroli) w zależności od tego, do jakiej kategorii podmiotowej zalicza się odbiorca
Problematyka związana z przeprowadzeniem kontroli na zlecenie przedsiębiorstwa obrotu
Stosownie przez odbiorców (kontrolowanych) różnorodnych sposobów utrudniających i opóźniających rozpoczęcie jak i przeprowadzenia kontroli – praktyczne aspekty takich zachowań

Szkolenie prowadzić będzie:sędzia Sądu Apelacyjnego, orzeka w Wydziale Cywilnym rozpoznając sprawy cywilne i gospodarcze. Zajmuje się również nadzorem nad szeroko rozumianym postępowaniem egzekucyjnym i to zarówno w wymiarze sądowym jak i komorniczym.
Od ponad 14 lat zajmuje się również prowadzeniem szkoleń z zakresu tworzenia prawidłowych zapisów kontraktów handlowych, prawnych i skutecznych w praktyce sposobów zabezpieczenia realizacji umów handlowych oraz różnorodnych technik windykacji należności. Ponadto od 10 lat prowadzi szkolenia dla całego sektora energetycznego z zakresu zawierania umów inwestycyjnych i przyłączeniowych, sprzedaży, windykacji należności na rzecz przedsiębiorstwa energetycznego oraz problematyki roszczeń finansowych w związku z inwestycjami energetycznymi na cudzych gruntach.Prowadzi szkolenia w formie warsztatowej łącząc teorię z praktycznym jej zastosowaniem.

Czas i miejsce szkolenia: 23 października 2009 w Warszawie, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10.00-16.00 (Serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)
Cena udziału w szkoleniu: 890 zł
Potwierdzenie uczestnictwa: każdy uczestnik otrzyma certyfikat zaświadczający o ukończeniu kursu
Zgłoszenie do wysłania faksem eurokadry.com.pl, faks:(22) 811 36 74
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22) 814 17 36

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Masz wątpliwości?
ZAPRASZAMY CIĘ DO UDZIAŁU W KOMPLEKSOWYM SZKOLENIU

„Specjalista ds. zamówień publicznych, czyli praktyczne warsztaty od A do Z”

Na szkoleniu zostaną omówione min:

•Zakres podmiotowy i przedmiotowy obowiązywania ustawy Prawo zamówień publicznych.
•Nowe akty wykonawcze w zakresie zamówień publicznych.
•Zasady udzielania zamówień publicznych, tajemnica przedsiębiorstwa.
•Zasady ustalania, czy podmiot udzielający zamówień jest zobowiązany do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
•Kto przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego m.in. podział kompetencji pomiędzy zamawiającego, kierownika zamawiającego a komisję przetargową, organizacja pracy komisji przetargowej.
•Warunku udziału w postępowaniu, dokumentowanie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
•Środki ochrony prawnej – protest, odwołanie, skarga (terminy, opłaty, zasady wnoszenia).

Te i inne zagadnienia zostaną omówione na szkoleniu przez:doktora nauk prawnych, rozprawa doktorska z zakresu zamówień publicznych pt. „Zamówienia publiczne, jako forma ochrony gospodarczych interesów państwa”, adwokat, zajmujący się głównie konsultacjami i doradztwem w zakresie zamówień publicznych. Autor monografii pt. „Zamówienia publiczne”, a także autor artykułów naukowych głównie z zakresu zamówień publicznych opublikowanych m.in. w prawniczych miesięcznikach: „Państwo i Prawo”, „Prokuratura i Prawo”. „Gazeta Sądowa”, „Zamówienia Publiczne. Doradca”.

Czas i miejsce szkolenia: 22-23 października 2009, Szczyrk, Hotel Orzeł Biały, ul. Spacerowa 4(zakwaterowanie w dwójkach (od 21.10.09 do 23.10.09) - możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego, pełne wyżywienie, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu: 1490 zł
Organizacja szkolenia:Szkolenie przewidziane jest na dwa dni szkoleniowe

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności.

Formularz zgłoszenia do wysłania faksem eurokadry.com.pl faks:(22) 811 36 74

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Szanowni Państwo

Kontakt z danymi osobowymi ma każda firma, nie ulega, więc wątpliwości, że umiejętność ich prawidłowego przetwarzania, w tym ochrony jest kluczowa. Mimo swojej istotności, jest to jednak zagadnienie, które wciąż budzi wiele pytań o to, jakie zasady i przepisy należy stosować przetwarzając dane osobowe, jak skutecznie je zabezpieczać czy w końcu jak rozumieć Ustawę o ochronie danych osobowych. Proponujemy Państwu szkolenie odpowiadające na te i inne pytania dotyczące zasad ochrony danych osobowych.

„Ochrona danych osobowych w instytucjach użytku publicznego„

Zagadnienia merytoryczne szkolenia:

1.JAKIE BŁĘDY POPEŁNIAMY PRZETWARZAJĄC DANE OSOBOWE?
1)Po co chronić dane osobowe? Kradzież tożsamości – jakie zagrożenia z tego wynikają?
2)Przykładowe nieprawidłowości w ochronie danych (błędy popełniane przez instytucje publiczne i firmy prywatne). Co jest klasyfikowane jako przestępstwo? Kto i co jest najsłabszym ogniwem systemu bezpieczeństwa danych w firmie - jakie są tego skutki?
2.JAKIE PRZEPISY NALEŻY STOSOWAĆ PRZETWARZAJĄC DANE OSOBOWE?
1)Ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych;
2)Podstawowe akty wykonawcze do ustawy o ochronie danych osobowych;
3)Inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych istotne w działaniach firmy i ich relacje z przepisami o ochronie danych osobowych (np. kodeks pracy i przepisy wykonawcze);
4)Kto musi stosować ustawę o ochronie danych osobowych – kto jest z tego zwolniony?
5)Jakich danych nie dotyczy ustawa o ochronie danych osobowych –jakie dane nie podlegają ochronie z uwagi na ustawę o ochronie danych osobowych?
3.JAK ROZUMIEĆ USTAWĘ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH?
1)Kto ma „prawo do ochrony danych osobowych” – kto może z nich korzystać: każda osoba fizyczna czy tylko obywatel RP, co z obcokrajowcami i podmiotami gospodarczymi?
2)Czym są „dane osobowe”? (kłopoty z określeniem co podlega ochronie, kiedy „zwykłe” dane mogą stać się „osobowymi”, czy informacje o kliencie - np. numer klienta, adres e-mail - to dane osobowe?)
3)Co to jest „zbiór danych osobowych” („zestaw danych” czy „zbiór danych” – jakie ma to znaczenie i konsekwencje, kto o tym decyduje)?
4)Czym jest „przetwarzanie danych?” (co to oznacza dla kierownictwa i pracowników firmy – zarządzanie kadrami, kto przetwarza dane i jakie warunki musi spełnić)?,
5)Kto jest „Administratorem Danych – (AD)” w świetle ustawy, a kto nie? Kim jest i za co odpowiada „Administrator Bezpieczeństwa Informacji, – (ABI)?”
6)Kto jest a kto nie jest „Odbiorcą danych osobowych?”– co to oznacza dla poprawnego przetwarzania danych osobowych?
7)Klauzula - „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” – jak powinna być sformułowana, jak ją można egzekwować i wyrazić, czy zawsze musi być na piśmie, na co zwrócić uwagę?
4.ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH – JAK TO ROBIĆ POPRAWNIE?
1)Kiedy można przetwarzać dane osobowe (przesłanki prawne dla działów obsługi klienta i kadr do legalnego przetwarzania danych osobowych) – czy zawsze konieczna jest zgoda osoby, której dane dotyczą i jakie są warunki legalnego przetwarzania danych? Przykładowe problemy z przetwarzaniem przez podmiot danych o pracownikach (kandydatach), członkach ich rodzin, klientach i innych osobach – jakich danych można żądać od takich osób, jak sformułować poprawne ogłoszenie o rekrutacji do pracy;
2)Czy aby wystawić fakturę lub rachunek klientowi on koniecznie musi dać nam zgodę na przetwarzanie jego danych? Jakie błędy popełniają kadry i działy obsługi klienta?
3)Zbieramy dane osobowe – jak poprawnie spełnić obowiązek informacyjny wobec osób, których dot. dane (czy, komu, kiedy i jakie informacje obowiązkowo trzeba przekazać, jak to właściwie i najskuteczniej zrobić, kiedy można uniknąć tego obowiązku?)
4)Ograniczenia przy przetwarzaniu tzw. danych wrażliwych (np. nałogi, stan zdrowia, karalność, przynależność partyjna i związkowa itp. – kiedy kadry mogą wykorzystywać takie dane o pracowniku, np. czy mamy prawo pytać o niekaralność?),
5)Udostępnianie danych osobowych, –jak to poprawnie robić, – czego wymagać, co i jak dokumentować, jakich błędów unikać? Przykładowe relacje działów obsługi klienta i kadr a np. banki (potwierdzanie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu), policja, ZUS, organa sądowe, komornicy, firmy windykacyjne, osoby fizyczne itp;
6)Powierzenie przez Administratora Danych przetwarzania danych podmiotom zewnętrznym na zasadach outsourcingu (np. firmom informatycznym serwisujących systemy informatyczne, rekrutacyjnym do wyszukania nam kandydata do pracy, windykacyjnym, księgowym), – co jest wymagane przez przepisy prawa, kto, za co wtedy odpowiada;
7)Prawa osób (np. klienci, pracownicy, inne osoby), których dane przetwarza Administrator Danych, – czego mogą oni żądać od nas, czy i jak poprawnie spełnić ich żądania?
8)Przekazywanie danych osobowych poza Polskę, (jakie są różnice między transferem danych w ramach EOG a do innych państw, jakie są procedury i ograniczenia?);
9)Rejestracja zbiorów danych osobowych – zadania Administratorów Danych, (Kiedy i gdzie zarejestrować zbiór danych osobowych a jakich zbiorów nie trzeba rejestrować - jakie to ma skutki dla innych obowiązków ustawowych - np. czy rejestrować zbiory danych pracowników firmy, klientów? Jak powinno wyglądać zgłoszenie zbioru danych osobowych do rejestracji, – na co zwrócić uwagę, jakich błędów unikać? Kiedy GIODO odmawia zarejestrowania zbioru danych i co to oznacza dla AD? Czy, kiedy, jak, gdzie aktualizować w GIODO zarejestrowane przez AD zbiory danych?
5.JAK POPRAWNIE ZABEZPIECZYĆ DANE OSOBOWE?
1)Czym jest bezpieczeństwo informacji w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych i co ma ono zapewniać – jak właściwie i skutecznie podejść do problemu?
2)Wymagania formalne i organizacyjne związane z ochroną danych osobowych – zadania kierownictwa podmiotu (m.in. wyznaczenie ABI, upoważnienia dla pracowników urzędu do przetwarzania danych osobowych, ewidencja osób zatrudnionych przy przetwarzaniu itp.),
3)Czym są obowiązkowe dokumenty (procedury): „Polityka bezpieczeństwa” i „Instrukcja zarządzania systemem informatycznym….”, – co pracownik przetwarzający dane osobowe powinien w nich odnaleźć? Jak stworzyć i wdrożyć dobre procedury?
4)Wymagania techniczne związane z ochroną danych osobowych, – co oznaczają poziomy bezpieczeństwa wymagane przez przepisy dot. ochrony danych osobowych?. Który poziom należy zastosować?
5)Jakie są wymagane zabezpieczenia miejsc przechowywania dokumentów i systemów informatycznych zawierających dane osobowe, -na czym polegają błędy w tym zakresie?
6)Praktyczne porady dla pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, (czego unikać, co robić w sytuacjach zagrożeń dla bezpieczeństwa danych, jak wymyślić dobre hasło dostępu do aplikacji informatycznych itp.?)
6.ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NARUSZENIE PRZEPISÓW O OCHRONIE DANYCH
1)Przepisy karne i dyscyplinarne w ustawie o ochronie danych osobowych? Kto i za co ponosi odpowiedzialność? Jakie mogą być negatywne skutki z tytułu poniesienia odpowiedzialności karnej?
2)Przepisy karne w kodeksie karnym dotyczące przestępstw przeciwko ochronie informacji.
7.NADZÓR NAD OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH – GIODO
1)Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych zadania i uprawnienia,
2)Zasady kontrolowania podmiotów przetwarzających dane osobowe – uprawnienia inspektorów Biura GIODO i skuteczność ich działań.
3)Skargi dot. ochrony danych osobowych w działach obsługi klienta
i kadrach (Błędy, nieprawidłowości w działaniach administratorów danych dot. stosowania przepisów o ochronie danych osobowych na przykładach wniosków pokontrolnych inspektorów GIODO. Wnioski i zalecenia).

Szkolenie prowadzić będzie:w latach 2001-2007 doradca Prezesa Rady Ministrów ds. bezpieczeństwa narodowego, Sekretarz Kolegium do Spraw Służb Specjalnych, Sekretarz Komitetu Informacji Niejawnych. W latach 1994-2001 r. pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych w Kancelarii Sejmu RP. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, prezentacji multimedialnych, opracowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych związanych z kwestiami bezpieczeństwa informacji (w tym zwłaszcza dot. ochrony danych osobowych) oraz dostępu do informacji publicznej, w tym prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej. Łącznie prowadził ponad 250 szkoleń dla ok. 5000 osób z instytucji publicznych i firm prywatnych. Posiada 12-letnie doświadczenie w pracy z procedurami dotyczącymi ochrony tajemnicy państwowej i służbowej (polskimi, NATO, UE i UZE), oraz ochrony danych osobowych. Zdobył umiejętność opracowywania i prowadzenia polityki bezpieczeństwa, procedur, regulaminów i instrukcji w obszarze bezpieczeństwa informacji, procedur kontroli wewnętrznej. Doświadczenie w analizowaniu aktów prawnych, standardów, norm i rekomendacji w zakresie bezpieczeństwa informacji. Jest członkiem Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji oraz Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pełnomocników Ochrony Informacji Niejawnych

Czas i miejsce szkolenia: 14 października 2009 w Warszawie, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10.00-16.00 (Serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu: 490 zł
Potwierdzenie uczestnictwa: każdy uczestnik otrzyma certyfikat zaświadczający o ukończeniu kursu

Zgłoszenie do wysłania faksem eurokadry.com.pl, faks:(22) 811 36 74
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22) 814 17 36

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

UWAGA!
Prezydent RP podpisał ustawę o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców

Szanowni Państwo,
W związku z podpisaniem przez prezydenta ustawy dnia 17 lipca 2009 o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców, w życie zostały wprowadzone bardzo istotne zmiany podatkowe dotyczące zwolnień świadczeń finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. W związku z powyższym zapraszamy na szkolenie:

ZAKŁADOWA DZIAŁALNOŚĆ SOCJALNA PO WEJŚCIU W ŻYCIE
USTAWY O ŁAGODZENIU SKUTKÓW KRYZYSU EKONOMICZNEGO
DLA PRACOWNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW

Na szkoleniu omówimy:

1.Podatkowe skutki działalności socjalnej po stronie pracodawcy i osób uprawnionych do korzystania z funduszu po ostatniej nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, dokonanej w ramach pakietu antykryzysowego.
2.Zakres przedmiotowy działalności socjalnej – analiza wydatków dopuszczonych ustawą do finansowania z funduszu z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w 2009 r. i najczęstsze nieprawidłowości w tym zakresie.
3.Stosowanie ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych przez przedsiębiorców i sferę budżetową. Podmioty tworzące zfśs oraz uprawnione do wypłacania świadczenia urlopowego.
4.Prawne możliwości dowolnego kształtowania wysokości odpisu na zfśs, rezygnacji z tworzenia funduszu i wypłacania świadczenia urlopowego.
5.System tworzenia zfśs dla pracowników uczelni publicznych.
6.Sposób rozliczania środków funduszu w przypadku przejścia zakładu lub jego części wraz
z pracownikami do innego pracodawcy.
7.Metodyka ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych w celu naliczania odpisu na zfśs według nowego rozporządzenia MPiPS .
8.Tryb wydania regulaminu funduszu i przedmiot jego regulacji.
9.Sposób dokumentowania sytuacji socjalnej osób korzystających z usług i świadczeń finansowanych z zfśs.
10.Kompetencje pracodawcy, związków zawodowych i przedstawiciela załogi w sferze zakładowej działalności socjalnej.
11.Udzielona pomoc z zfśs w przepisach ubezpieczeniowych.
12.Wybrane orzecznictwo Sądu Najwyższego dotyczące ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.

Prowadzący:Wieloletni pracownik Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Doświadczony wykładowca z zakresu prowadzenia zakładowej działalności socjalnej w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Autorka i współautorka książek i artykułów poświęconych problematyce socjalnej regulowanej ustawą o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.

Czas i miejsce szkolenia: 13 października 2009, Kraków Hotel Apis, ul. Al. Listopada 137, w godz. 10.00-16.00. Cena udziału w szkoleniu: 490 zł (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności.
Formularz zgłoszenia do wysłania faksem eurokadry.com.pl faks:(22) 811 36 74

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie:
„Przygotowanie i realizacja inwestycji budowlanych. Najnowsze przepisy dotyczące prawa budowlanego oraz kosztorysowania robót budowlanych”.

-Przekazujemy aktualną wiedzę z zakresu metod kalkulacji kosztów na roboty budowlane
-W praktyczny sposób opisujemy metody kosztorysowania oraz rodzaje kosztorysów
-Przestrzegamy przed błędami, które mogą zaistnieć podczas tworzenia kosztorysu inwestorskiego
-Pokazujemy, jakie są obowiązki w okresie realizacji robót budowlanych
-Aktywnie uczymy stosując metodę warsztatową

PROGRAM SZKOLENIA:
I dzień:
1.Podstawowe akty prawne regulujące problematykę wyceny kosztów robót budowlano-montażowych
i opracowań projektowych.
2.Zasady opisu przedmiotu zamówienia stanowiące podstawę do wyceny kosztów.
3.Zakres i forma dokumentacji projektowej.
4.Dane wyjściowe do kosztorysowania.
5.Ogólne podstawy ustalenia wartości zamówienia.
6.Przedmiar robót sposób i forma przygotowania.
7.Nakłady rzeczowe, stawki i ceny.
8.Wycena robot – metody i narzędzia.
9.Znaczenie pojęć:
wartość,
koszt,
cena.
10.Kosztorysy:
inwestorskie,
ofertowe,
częściowe,
powykonawcze,
zamienne:– cel i podstawy ich opracowania
11.Metody i podstawy obliczenia planowanych kosztów prac projektowych.

II dzień
1.Podstawowe definicje nowych pojęć prawnych.
2.Procedury prawne przygotowania inwestycji – zgoda urbanistyczna.
3.Pozwolenia wymagane przed rejestracją robót, wydawane przez określone organy i jednostki organizacyjne.
4.Opis przedmiotu realizacji – dokumentacja projektowa.
5.Rejestracja robót budowlanych zakres i zwolnienia.
6.Samowola budowlana i jej skutki.
7.Zakończenie robót – odbiory i oddawanie do użytkowania.
8.Procedury prawne związane z użytkowaniem obiektów budowlanych.
9.Organy administracji architektoniczno – budowlanej – ich zadania i prawa.
10.Organy nadzoru budowlanego – ich zadania i prawa.
11.Odpowiedzialność karna i zawodowa.
12.Zmiany w innych aktach prawnych w związku z nowelizacją ustawy Prawo budowlane.

Zajęcia poprowadzi:magister inżynier budownictwa lądowego specjalizujący się w szkoleniach z procedur w procesie inwestycyjnym, przepisach prawa w budownictwie, organizacji i zarządzaniu w budownictwie, kalkulacji kosztów. Wykładowca na kursach organizowanych przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa, wykładowca Politechniki Śląskiej.

Szkolenie odbędzie się: 12-13 października 2009 w Zakopanem, Hotel Skalny***,ul. Pardałówka 3b, (zakwaterowanie w dwójkach (od 11.10.09 do 13.10.09) - możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego, pełne wyżywienie, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena szkolenia: 1490 zł

Potwierdzenie uczestnictwa: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności.

Zgłoszenie do wysłania faksem eurokadry.com.pl, faks:(22) 811 36 74
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22) 814 17 36

Organizacja szkolenia
Szkolenie przewidziane jest na dwa dni szkoleniowe

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy Państwa na szkolenie otwarte,
„Księgowość projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków
funduszy strukturalnych w perspektywie 2007-2013”

Podstawą rozliczenia każdego projektu jest prowadzenie księgowości zgodnie ze ściśle określonymi wytycznymi zapisanymi w regulacjach unijnych i krajowych. Zakres tematyczny szkolenia, w którym udział Państwu proponujemy opiera się na wytycznych dotyczących kwalifikowalności kosztów w powiązaniu z zasadami księgowania projektów.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób prowadzących księgowość w instytucjach realizujących projekty inwestycyjne finansowane w ramach funduszy strukturalnych, które stają przed koniecznością poprawnego księgowania i rozliczenia otrzymanych środków.
Do wzięcia udziału w szkoleniu zapraszamy również księgowych podmiotów mających zamiar aplikowania o środki funduszy strukturalnych, którym udział w szkoleniu pozwoli na efektywną współpracę przy tworzeniu budżetu projektu i uniknięcie błędów związanych z kosztami niekwalifikowanymi.

Na szkoleniu zostaną poruszone min. Zagadnienia takie jak:
-Omówienie aktów prawnych dotyczących kwalifikowalności i księgowości projektów inwestycyjnych
-Zasady kwalifikowalności wydatków
-Zasady dokumentowania wydatków rzeczywiście ponoszonych
-Księgowanie dowodów księgowych

Szkolenie prowadzić będzie :Trener I stopnia Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP, członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Wiceprezes Krajowego Instytutu Rozwoju Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Współpraca od 2003r. z Agencją TNOIK przy redakcji pisma „Fundacje Prawo Organizacja Finanse” redakcja kolumny Ekspert radzi Finanse i Rachunkowość oraz publikacje w poszczególnych numerach;„Polityka rachunkowości fundacji nieprowadzących działalności gospodarczej”, „Sprawozdanie finansowe fundacji nieprowadzącej działalności gospodarczej”, „Zwrot naliczonego podatku VAT z tytułu bezzwrotnej pomocy zagranicznej”, „Rozliczenie podróży służbowych krajowych i zagranicznych”, „Czarodzieje non profitu” Wydawnictwo Businessman Magazine 12/2003,„Polityka rachunkowości organizacji pozarządowej” Działalność pożytku publicznego a działalność gospodarcza”, “Bezzwrotna pomoc zagraniczna a Vat” Wydawnictwo Wiedza i Praktyka w ramach publikacji “Rachunkowość organizacji pozarządowej w praktyce”. Rozprawa doktorska z rachunkowości organizacji typu not for profit. Współpraca z portalem dla organizacji pozarządowych ngo.pl w dziale księgowości.
Czas i miejsce szkolenia: 8-9 października 2009 w Warszawie, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10.00-16.00 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu: 890 zł + możliwość wykupienia noclegu
Potwierdzenie uczestnictwa: każdy uczestnik otrzyma certyfikat zaświadczający o ukończeniu kursu

Zgłoszenie do wysłania faksem eurokadry.com.pl, faks:(22) 811 36 74
Dodatkowe pytania, szczegółowy program szkoleń, tel.(22) 814 17 36

Zapraszam.
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie,

Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Zarządzanie przez efekty. Planowanie ścieżek kariery i zarządzanie talentami.

Na szkoleniu zostaną omówione zagadnienia:

•Pojęcie, zasady i procesy zarządzania przez efekty.
•Zarządzanie przez efekty w systemie funkcji personalnej.
•Role i kompetencje uczestników procesu zarządzania przez efekty.
•Metodyczne aspekty zarządzania przez efekty. Pomiar efektywności.
•Zarządzanie przez efekty w praktyce. Czynniki wpływające na zarządzanie.
•Teoretyczne i praktyczne spojrzenie na proces zarządzania karierą pracowników (m.in. planowanie ścieżek kariery, integracja z innymi programami zarządzania zasobami pracy) oraz z punktu widzenia pracownika.

Czas i miejsce szkolenia: 29.10.2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10-16 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)
Cena udziału w szkoleniu:
I dzień: 490 zł, PROMOCJA!!! studenci 410 zł,

Szkolenie poprowadzi:trener, szkoleniowiec i doradca zawodowy. Specjalista z zakresu projektowania i realizacji szkoleń. Posiada licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia do stosowania certyfikowanych narzędzi doradczych. Absolwent szkoły trenerów Matrik w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu doradztwa (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu oraz Uniwersytet Warszawski); absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Nauk Społeczno – Pedagogicznych w Katowicach. Współautor książki „Być doradcą” wydanej przez DWS w Wrocławiu w 2008 roku. Autor wielu programów szkoleniowych i doradczych. Praktyk w dziedzinie HR. Uczestniczył w projektach rozwojowo-szkoleniowych między innymi dla firm: MADE.pl, eduPartners Sp. z o.o., bit Polska, CTC Polska, 3 G DO, Novita S.A., Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o., Poczta Polska, Press Glass, Rose – Win Sp. z o.o., Swedwood Polska, Uzdrowisko Iwonicz S.A., Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, VOESTALPINE Steel Service Center Polska Sp. z o.o., Pracownicy Sądów Okręgowych w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu, Puławach i Wrocławiu.

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności

eurokadry.com.pl

Zapraszam!
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie,

Assessment/Development Centre jako jedne
z najbardziej skutecznych metod oceny potencjału

Cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników z metodą Assessment/Development Centre jako jednej z najbardziej skutecznych metod oceny potencjału, uświadomienie kluczowej roli zastosowania metody Assessment/Development Centre w budowaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi, nabycie praktycznej wiedzy oraz poznanie narzędzi i umiejętności niezbędnych do profesjonalnego przygotowania i przeprowadzenia procesu oceny

Czas i miejsce szkolenia: 18-19.11.2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10-16 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu:
I dzień (I blok): 490 zł, PROMOCJA!!! studenci 410 zł,
II dni (I i II blok) 920 zł, PROMOCJA!!! studenci 780 zł,

Szkolenie poprowadzi: Trener, szkoleniowiec i doradca zawodowy. Specjalista z zakresu projektowania i realizacji szkoleń. Posiada licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia do stosowania certyfikowanych narzędzi doradczych. Absolwent szkoły trenerów Matrik w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu doradztwa (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu oraz Uniwersytet Warszawski); absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Nauk Społeczno – Pedagogicznych w Katowicach. Współautor książki „Być doradcą” wydanej przez DWS w Wrocławiu w 2008 roku. Autor wielu programów szkoleniowych i doradczych. Praktyk w dziedzinie HR. Uczestniczył w projektach rozwojowo-szkoleniowych między innymi dla firm: MADE.pl, eduPartners Sp. z o.o., bit Polska, CTC Polska, 3 G DO, Novita S.A., Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o., Poczta Polska, Press Glass, Rose – Win Sp. z o.o., Swedwood Polska, Uzdrowisko Iwonicz S.A., Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, VOESTALPINE Steel Service Center Polska Sp. z o.o., Pracownicy Sądów Okręgowych w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu, Puławach i Wrocławiu.

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności

eurokadry.com.pl

Zapraszam!
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie,

Rekrutacja i selekcja pracowników – nowoczesne metody doboru personelu.

Uczestnicy poznają najnowsze trendy w procesach naboru i selekcji kandydatów do pracy.
Zaprezentowane zostaną zasady rekrutacji i selekcji kandydatów na zamieszczane w urzędach pracy oferty zatrudnienia.
Przygotowanie uczestników do prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych na różne profile zawodowe.
Asertywne zachowanie podczas procesów selekcji.
Assessment Center jako Centrum Oceny Zintegrowanej stosowane w procesach rekrutacyjnych.
Negocjacje z pracodawcą i osobami aplikującymi na daną ofertę pracy – czyli, jak zaspokoić oczekiwania obu stron – Model Harwardzki.
Prezentacja i ocena skuteczności różnych metod selekcji.

Czas i miejsce szkolenia: 27-28.10.2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10-16 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)
Cena udziału w szkoleniu:
I dzień (I blok): 490 zł, PROMOCJA!!! studenci 410 zł,
II dni (I i II blok) 920 zł, PROMOCJA!!! studenci 780 zł,

Szkolenie poprowadzi:Trener, szkoleniowiec i doradca zawodowy. Specjalista z zakresu projektowania i realizacji szkoleń. Posiada licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia do stosowania certyfikowanych narzędzi doradczych. Absolwent szkoły trenerów Matrik w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu doradztwa (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu oraz Uniwersytet Warszawski); absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Nauk Społeczno – Pedagogicznych w Katowicach. Współautor książki „Być doradcą” wydanej przez DWS w Wrocławiu w 2008 roku. Autor wielu programów szkoleniowych i doradczych. Praktyk w dziedzinie HR. Uczestniczył w projektach rozwojowo-szkoleniowych między innymi dla firm: MADE.pl, eduPartners Sp. z o.o., bit Polska, CTC Polska, 3 G DO, Novita S.A., Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o., Poczta Polska, Press Glass, Rose – Win Sp. z o.o., Swedwood Polska, Uzdrowisko Iwonicz S.A., Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, VOESTALPINE Steel Service Center Polska Sp. z o.o., Pracownicy Sądów Okręgowych w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu, Puławach i Wrocławiu.

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów,tel(22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności

eurokadry.com.pl

Zapraszam!
Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

Zapraszamy na szkolenie,

METODOLOGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
I KONFLIKTÓW INTERPERSONALNYCH W ZESPOLE

Cel szkolenia:Celem treningu jest dostarczenie wiedzy na temat konfliktów interpersonalnych, ich uwarunkowań
i specyfiki funkcjonowania człowieka w tego typu relacjach oraz nauki konstruktywnych sposobów rozwiązywania konfliktów. Dodatkowo uczestnicy poznają wiele technik radzenia sobie w sytuacji pojawienia się problemu.

Czas i miejsce szkolenia: 7-8.12.2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, godzina 10-16 (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu:
I dzień (I blok): 490 zł, PROMOCJA!!! studenci 410 zł,
II dni (I i II blok) 900 zł, PROMOCJA!!! studenci 780 zł,

Szkolenie poprowadzi:Trener, szkoleniowiec i doradca zawodowy. Specjalista z zakresu projektowania i realizacji szkoleń. Posiada licencję doradcy zawodowego oraz uprawnienia do stosowania certyfikowanych narzędzi doradczych. Absolwent szkoły trenerów Matrik w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu doradztwa (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu oraz Uniwersytet Warszawski); absolwent pedagogiki pracy Wyższej Szkoły Nauk Społeczno – Pedagogicznych w Katowicach. Współautor książki „Być doradcą” wydanej przez DWS w Wrocławiu w 2008 roku. Autor wielu programów szkoleniowych i doradczych. Praktyk w dziedzinie HR. Uczestniczył w projektach rozwojowo-szkoleniowych między innymi dla firm: MADE.pl, eduPartners Sp. z o.o., bit Polska, CTC Polska, 3 G DO, Novita S.A., Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o., Poczta Polska, Press Glass, Rose – Win Sp. z o.o., Swedwood Polska, Uzdrowisko Iwonicz S.A., Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, VOESTALPINE Steel Service Center Polska Sp. z o.o., Pracownicy Sądów Okręgowych w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu, Puławach i Wrocławiu.

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów,tel(22) 814 17 36
Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności

eurokadry.com.pl

Zapraszam!
Marta Szpicka (Dobrakowska)

Marta Szpicka
(Dobrakowska)
Ekspert, TUiR Warta
S.A.

Temat: Akademia Eurokadry przedstawia cykl szkoleń...

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU - zapraszamy na szkolenie otwarte


Obrazek


1. Poziom Wiedzy:
- zdobycie profesjonalnej wiedzy na temat tworzenia i przeprowadzania projektów szkoleniowych
- zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania grupy szkoleniowej
- poznanie metod diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń
- zdobycie wiedzy na temat specyfiki prowadzenia szkoleń menedżerskich, handlowych i z zakresu umiejętności osobistych

2. Poziom Umiejętności:
- nabycie umiejętności przygotowania programu szkolenia oraz tworzenia narzędzi szkoleniowych
- nabycie umiejętności pracy opartej o proces grupowy oraz zarządzania emocjami własnymi i uczestników szkolenia
- zdobycie umiejętności rozpoznawania oczekiwań, motywacji, obaw oraz wartości uczestników szkolenia
- wypracowanie praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- przećwiczenie technik wpływania na jednostkę i grupę
- nabycie umiejętności aktywizowania i stymulowania grupy
- zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń

3. Poziom Postawy:
- przekonanie się o skuteczności wybranych technik tworzenia programu oraz narzędzi szkoleniowych
- uświadomienie sobie wpływu diagnozy potrzeb szkoleniowych na badanie efektywności szkoleń
- rozwinięcie osobistych zasobów uczestników projektu
- poszerzenie świadomości dotyczącej relacji w grupie i siły oddziaływania społecznego


TEMAT LICZBA GODZIN
1. Konstruowanie szkieletu szkolenia 16 h
2. Konstruowanie narzędzi szkoleniowych 16 h
3. Praktyczne prowadzenie szkolenia 32 h
4. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 8 h
5. Badanie efektywności szkolenia 8 h
6. Prowadzenie szkoleń o tematyce handlowej 16 h
7. Prowadzenie szkoleń z zarządzania 16 h

Łącznie 112 h

Wszystkich zainteresowanych ofertą szkoleń zapraszamy do kontaktu.
Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonu
oraz adresem e-mail: mdobrakowska@brainstorm.biz.pl

Oddział Warszawa BRAINSTORM
tel. 22 841 00 01
e-mail: szkolenia@brainstorm.biz.pl



Wyślij zaproszenie do