Sebastian Łasaj

Sebastian Łasaj właściciel, idealneT

Temat: Wpływ światowego kryzysu finansowego na budżety reklamowe

Jak sądzicie, jaki wpływ będzie mieć światowy kryzys finansowy na budżety reklamowe firm? W szczególności internetowy kawałek tortu budżetowego?
Czy konieczność wprowadzenia oszczędności, paradoksalnie nie wpłynie na zwiększenie nakładów na internet kosztem tak zwanych mediów tradycyjnych?

Pozdrawiam,
Sebastian

konto usunięte

Temat: Wpływ światowego kryzysu finansowego na budżety reklamowe

Myślę, że kryzys światowy nie powinien szczególnie zaszkodzić reklamie internetowej. Podstawową zaletą dostrzeganą coraz częściej przez reklamodawców (w tym i mnie :)) jest wysoka "mierzalność" skutków reklamy, konwersji, przy zachowaniu rozsądnych kosztów.
Dodatkowym atutem jest możliwość niemal idealnego targetowania reklamy, że nie wspomnę o reklamach behawioralnych i ostatnio rozwijających się sieciom kontekstowym (np adKontekst). Można dostać zawrotu głowy!!
Ja obecnie testuję kontekstową reklamę w Adkontekst. Muszę powiedzieć, że w połączeniu z Google Analytics daje nam ogromne możliwości analizy danych. Wszystko przy naprawdę niewielkim cpc.
Jeżeli ktoś będzie ciekawy mogę podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi AdK.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Agencje reklamowe typu arbo...




Wyślij zaproszenie do