konto usunięte

Temat: Rodzaje reklamy

Bazując na znanym modelu AIDA, klient przechodzi przez wszystkie etapy i Attention (uwaga) Interest (zainteresowanie) Desire (pożądanie) A — Action (działanie) klient decyduje się na zakup. Mamy reklamy wpływające na wizerunek, mogą podnosić wiarygodność a jaką cechą można określić reklamę z którą klient bezpośrednio się styka przed zakupem? Jest zainteresowany i teraz szuka informacji: cech technicznych, miejsca dystrybucji itp

konto usunięte

Temat: Rodzaje reklamy

W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem wydają się być artykuły sponsorowane, jednak takie które w sposób rzetelny opisują produkt i jego cechy.
Janusz J.

Janusz J. Web Developer & Web
Designer

Temat: Rodzaje reklamy

moja propozycja:
reklama wspomagająca - wspomaga łatwe i szybkie odnalezienie produktu przez klienta, który zamierza go kupić.

ps. teraz patrzę, na
Wojciech B.:
Jest zainteresowany i teraz szuka informacji: cech technicznych, miejsca dystrybucji itp

w mojej propozycji zakładałem, że klienta jest już zdecydowany i jest w miejscu sprzedaży danego produktu. Jednak biorąc pod uwagę dodatkowe informacje dalej utrzymuje, że można by ją nazwać "wspomagającą".Janusz J. edytował(a) ten post dnia 08.03.09 o godzinie 22:35

Następna dyskusja:

seminarium - PRAWO REKLAMY ...




Wyślij zaproszenie do