Agnieszka
Górecka
finanse, sprzedaż,
PR
Temat: Czy lokalny small biz powinien promować się w internecie?
Jak wynika z badania “User View Wave VII” dla ponad 90% badanych użytkowników internetu, źródłem informacji o miejscowych usługach i biznesie są lokalne media online i wyszukiwarki internetowe. Dlatego niezwykle istotna wg cytowanej w tekście agencji Artefakt jest przemyślana obecność w sieci, pozycjonowanie swojej strony wg zróżnicowanych słów kluczowych i czytelna strona internetowa. I tutaj zderzamy się z polską specyfiką.Niestety wiele małych lokalnych firm nie ma swoich stron i ogranicza się do wpisu w katalogu firm. Czy uważacie, że w ich przypadku sensowne jest akcentowanie swojej obecności w sieci. Może lepiej w przypadku niewielkich lokalnych firm, punktów usługowych pozostać przy tradycynych, "analogowych" metodach marketingowych typu uczeń z ulotkami na skrzyżowaniu ?
ps.Więcej na temat badania m.in. na Webhosting:http://webhosting.pl/Lokalnie.czyli.online