Agnieszka
Górecka
finanse, sprzedaż,
PR
Temat: Czego szukamy w internecie?
W necie pojawiły się wyniki badania Ruder Finn tzw. Intent Index – powody, dla których internauci są online:Poszerzanie wiedzy 96%
Utrzymywanie kontaktów towarzyskich 92%
Research 89%
Chęć bycia zabawianym 82%
Chęć bycia informowanym 79%
Wyrażanie opinii 76%
Udział w społeczności 72%
Praca, biznes 69%
Wpływanie na innych ludzi 56%
Zabawianie innych ludzi 48%
Kreacja, tworzenie treści 42%
Zakupy 33%
Zarządzanie finansami 30%
Porównywanie ofert sklepów 28%
Sprzedaż 19%
Więcej:
http://marketingowiec.pl/artykul/internetowa-demografi...
Wg. Artefaktu treści biznesowe nie muszą przegrywać z rozrywką. Internauci poszukują przede wszystkim informacji, dlatego należy skupić się na tym, by wiadomości biznesowe precyzyjnie przekazywały również informacje.
Można odzyskać wiarę w ludzi - głód wiedzy jest nadal niezaspokojony ;)Agnieszka Górecka edytował(a) ten post dnia 10.08.09 o godzinie 11:38