Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Witam serdecznie. Startuję powoli z nowym blogiem dotyczącym skutecznej komunikacji marketingowej organizacji pozarządowych. Obiecuję, że codziennie pojawiać się będzie nowy wpis. Tak więc serdecznie zapraszam co czytania i komentowania.

http://kubapolkowski.wordpress.com

Pozdrawiam,

KubaP

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Ciekawy case: http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/01/kiedy-ni...

I analiza skuteczności: http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/02/badanie-...

Pozdrawiam i życzę miłego czytania :)
Marcin I.

Marcin I. Koordynator
projektów

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Case ciekawy chociaż jak dla mnie kompletnie skandaliczne jest umieszczenie wizerunku dziecka obok zabawek erotycznych.

Podobna sytuacja chociaż nie tak "ostra"
http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,100,cialo_to_z...

Jasne że czasami trzeba jakoś pokazać problem:
http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,664,skradzione...
http://www.kampaniespoleczne.pl/kreacje,333,czego_nie_...

Z pewnych tematów po prosu się nie żartuje, a IMHO autorzy puszczają oko do odbiorcy.

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Moim zdaniem przypadek jest jeszcze gorszy - tu nawet nie chodzi o puszczanie oka tylko o kompletną nieudolność w budowaniu przekazu informacyjnego. Nawet abstrahując od idiotycznego pomysłu,jakim jest zakładanie fundacji wirtualnych adopcji przez e-sexshop, to ludziom od kreacji i copywritingu coś się w głowach poprzestawiało.

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Zapraszam do czytania i komentowania nowego wpisu na temat NGOsów i komunikacji przez mikroblogi:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/05/ngosy-w-...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Witam ponownie, tym razem zapraszam do przeczytania kilku słów o roli plakatów w strategii komunikacyjnej NGO:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/10/wiecej-z...

Miłego czytania i komentowania!

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Po plakatach, czas na ulotki, czyli jak dobrze zrobić ulotkę promującą Twoją NGO:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/17/ulotny-j...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Dzisiaj rano felieton z MMP zainspirował mnie do drobnej polemiki, czyli dlaczego trzeba bronić kampanii społecznych przed wierszówką:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/18/w-obroni...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Zapraszam do przeczytania i komentowania dzisiejszej notki o charity shops, czyli PR i fundrasingu w jednym:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/23/charity-...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Witam,

dzisiaj zapraszam do czytania i komentowania wpisu na temat roli marketingowca w NGO: http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/06/26/ngo-potr...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Relacja z panelu dyskusyjnego na temat współpracy branży reklamowej i NGO: http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/07/03/jak-madr...
Miłego czytania i komentowania!

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Witam, zapraszam do zapoznania się z wywiadem z Maliną Wieczorek, creative director agencji TBWA/Telescope, zajmującej się wyłącznie kampaniami społecznymi. Pytałem głównie o współpracę NGO z agencją, więc sporo mięska :)
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/07/07/nie-rekl...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Witam, po kilku miesiącach przerwy zapraszam z powrotem na mojego bloga. Tym razem możemy podziwiać interaktywną sieć spotów, dotyczących problemu nieodpowiedzialnega picia alkoholu:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/12/16/interakt...

Pozdrawiam,

Kuba Polkowski

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Zapraszam serdecznie do uważnego i krytycznego wczytania się w notkę naszpikowaną wskazówkami dla agencji pacujących z NGO:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2009/12/18/dekalog-...

Temat: Nowy blog na temat reklamy społecznej

Trzy mocne spoty, czyli dlaczego NGO powinny inwestować w filmy reklamowe:
http://kubapolkowski.wordpress.com/2010/02/02/dobry-sp...



Wyślij zaproszenie do