Marcin I.

Marcin I. Koordynator
projektów

Temat: DRUKARNIE

Że taka informacja zamieszczono na forum POLIGRAFIA GIEŁDA ZLECEŃ - rozumiem doskonale. Że znalazło się na forum: Marketing Bezpośredni, również. Trochę mniej rozumiem pojawienie się tej informacji na forum: Identyfikacja & Branding, ale czemu nie. Ale bardzo jestem ciekaw - które zdanie z powyższego postu ma COKOLWIEK wspólnego z reklamą społeczną?
Rozumiem że ważne jest aby dotrzeć z informacją marketingową do jak najszerszego grona odbiorców bo "a może ktoś się zainteresuje?" ale po przekroczeniu pewnej granicy zaczyna się zjawisko opisywane jako spam.
Katarzyna J.

Katarzyna J. freelancer

Temat: DRUKARNIE

jako założyciel grupy mam możliwość kasowania postów zamieszczonych przez uczestników dyskusji.
nie sadziłam, że kiedykolwiek będę do tego zmuszona.
niestety, w grupie umieszczono spam reklamujący usługi poligraficzne.
jak słusznie Marcin zauważył - grupa "reklama społeczna" nie jest odpowiednim miejscem do przekazywania tego typu informacji.

Pani Dario - nasza grupa nie została założona do reklamowania jakichkolwiek usług.

pozdrawiam,
katarzyna jurkiewicz

Temat: DRUKARNIE

Wobec tego bardzo przepraszam. Zamiesciłam go przy okazji, bardziej niż współpracą jestem zainteresowana wszelkimi informacjami dotyczącymi homofobii, co zresztą w jednym z poprzednich tematów napisałam. Sama brałam udział w kampanii społecznej "Niech nas zobaczą". W związku z tym iż drukarnia w której pracuję drukuje jeden z Warszawskich miesieczników o tematyce LGBT i bardzo profesjonalnie podchodzi do tego typu spraw postanowiłam sie przedstawić. Z doświadczenia wiem, że nie każda drukarnia jest, że tak powiem... tolerancyjna.
Jednak ma Pani rację, nie wten sposób powinnam podejść do tego tematu. Proszę mój post wykasować aby nie budził już wiecej kontrowersji.

Pozdrawiam,
Daria Ciesielczyk

Następna dyskusja:

Drukarnie a ISBN




Wyślij zaproszenie do