Magdalena Ł.

Magdalena Ł. CEO at Force Media ▫
marketing ▫ reklama
▫ sprzedaż

Temat: JĘZYK REKLAMY

reklama w języku polskim czy też lepsza w języku angielskim?
moda czy konieczność wyboru?
Monika Ewa K.

Monika Ewa K. Księgowość

Temat: JĘZYK REKLAMY

Moim zdaniem jest to zdecydowanie moda. Szanuję Niemców za to, że wszystko starają się tłumaczyć na własny język. I zresztą nie tylko oni. W Polsce przyjmujemy za lepsze wszystko to, co brzmi zagraniczne. Jakbyśmy nie mieli własnych pomysłów na nowe nazwy i tłumaczenia. A w naszym języku jest mnóstwo możliwości, których się nie wykorzystuje, szkoda.

konto usunięte

Temat: JĘZYK REKLAMY

Jest to moda, tak jak kiedyś w całej Europie stosowany był francuski. Niestety w naszej świadomości nadal pokutuje przekonanie, że to co pochodzi z innego kraju jest lepsze, a wstawianie słów i elementów angielszczyzny świadczy o "kosmopolityzmie".
Chociaż muszę się też przyznać, że ja sama, mimo, że w ograniczonym stopniu to takich zwrotów używam tworząc swoje teksty. Staram się to wyeliminować, ale rynek sam się prosi...

Następna dyskusja:

STARE REKLAMY PRASOWE




Wyślij zaproszenie do