Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk Doświadczony, ale
wciąż głodny
ciekawych,
zawodowych wyzw...

Temat: Reklama.pl członkiem PIAP

InterCom_plus właściciel portalu reklama.pl to nowy Członek Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Postanowiliśmy przystąpić do PIAP, gdyż tylko zacieśniona współpraca, jaką gwarantuje członkostwo, daje wymierne, obustronne korzyści. Przez ponad rok partnerstwa przekonaliśmy się, że prócz prestiżu bycia w elitarnym gronie możemy mieć realny wpływ na kształtowanie rynku branży artykułów reklamowych, które są bardzo ważną częścią usług oferowanych za pośrednictwem portalu reklama.pl. Mam nadzieję, że nasze połączenie sił będzie impulsem, który da wsparcie sektorowi artykułów promocyjnych oraz ułatwi poszukującym tego typu produktów dotarcie do wykonawców i producentów - Dariusz Ledniowski - właściciel portalu reklama.pl

Reklama.pl to serwis branżowy, który w profesjonalny sposób wspiera pracę działu reklamy, marketingu i public relations polskich firm. Jako platforma porozumienia pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą zawiera najbardziej aktualną, dobrze stargetowaną bazę usług i zleceń. Za pośrednictwem reklama.pl: zlecisz usługę profesjonalnemu wykonawcy, zamówisz usługę, skutecznie zaprezentujesz swoją ofertę i firmę, znajdziesz interesującą pracę lub szkolenia. W interaktywnym świecie reklamy.pl odnajdziesz oferty z zakresu: druku i poligrafii, gadżetów reklamowych, grafiki/fotografii, internetu, marketingu, mediów, eventów, reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Reklama.pl to serwis, gdzie spotyka się kadra zarządzająca, właściciele małych i dużych firm, specjaliści. Więcej na http://www.reklama.pl.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 127 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.Katarzyna Młynarczyk edytował(a) ten post dnia 28.09.11 o godzinie 13:59