Maria Reuter

Maria Reuter specjalista ds.
marketingu,
reklama.pl

Temat: ODŚWIEŻAMY REKLAMA.PL NA WIOSNĘ!

Już dziś rusza kampania promocyjna http://reklama.pl „Wiosenne odświeżenie”. To nie tylko zaproszenie dla wykonawców z branży reklamowej do specjalnych promocji, ale też sygnał, że po zmianie właściciela, serwis przejdzie metamorfozę, która ma uczynić go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla zleceniodawców i zleceniobiorców.

- Jesteśmy już katalogiem firm z branży oraz ich produktów i usług. Teraz przyszedł czas, żebyśmy stali się miejscem, w którym zlecenia same ich znajdują i w którym oni mogą dotrzeć do wszelkich niezbędnych im informacji – przedstawia główny cel serwisu jego nowy właściciel, Dariusz Ledniowski.

Obok planowanych zmian graficznych, które mają uczynić stronę główną i poszczególne zakładki bardziej przejrzystymi, już wprowadzone zostały nowe abonamenty. Inaczej niż do tej pory, wykonawcy wykupują je z miesiąca na miesiąc, a ceny (od 50 do 200 zł) różnicują możliwości promowania swojej firmy w serwisie i korzystania z poszczególnych funkcji http://reklama.pl. Teraz mogą się na nie skusić nawet ci, którzy do tej pory nie znajdowali dla siebie odpowiedniej kategorii – tych ma przybyć zarówno w katalogu wykonawców jak i w katalogu realizacji.

Nie zabraknie też wyjątkowych wiosennych promocji. W ramach „Wiosennego odświeżenia” wykonawcy, którzy wykupią dowolny abonament przed końcem maja, będą mogli zamieścić swoje realizacje w specjalnym wiosennym katalogu.

- To propozycja dla tych, którzy mają w ofercie gadżety reklamowe, druk, poligrafię, fotografię reklamową, sprzęt wystawienniczy, standy i wszelkie inne produkty i usługi z branży. Ważne jest, żeby pokazali coś nowego, kolorowego, może przywołującego na myśl Wielkanoc, majówkę, targi sezonowe lub po prostu wiosnę i w ten sposób przyciągnęli uwagę zleceniodawców – tłumaczy Małgorzata Poremba z działu handlowego http://reklama.pl.

Równolegle mają być prowadzone mniejsze akcje promocyjne. Na przykład z początkiem kwietnia serwis chce przyciągnąć... tych, którzy planują swój ślub. http://Reklama.pl ma być dla nich najprostszą drogą do znalezienia wykonawców zaproszeń, fotografii, czy etykiet na butelki. Potem ruszą następne akcje, dzięki którym kolejne zlecenia łapać będą firmy z poszczególnych kategorii branży reklamowej.

Przybędzie też form promocji na stronach serwisu, z których mogą korzystać wykonawcy z branży, a laicy poszukujący skutecznej reklamy, znajdą w serwisie nowe informacje i wskazówki, które pomogą im wybrać najlepszego wykonawcę reklamy ich firmy, usług czy produktów.


Obrazek
Maria Reuter edytował(a) ten post dnia 21.03.11 o godzinie 12:55