Katarzyna W. specjalista
Temat: Żubr odpowiada każdemu?
Jak długo?Mnie nadal troszkę bawi, ale spoty zatraciły impet i świeżość.
Czy i kiedy czas na rewitalizację kampanii?
Jestem ciekawa Waszych opinii.
Katarzyna W. specjalista
Magdalena
Żelasko
Dyrektor LET'S CEE
Film Festival
Katarzyna Wybór:
Jak długo?
Mnie nadal troszkę bawi, ale spoty zatraciły impet i świeżość.
Czy i kiedy czas na rewitalizację kampanii?
Jestem ciekawa Waszych opinii.
Rafał
Hostyński
Ten od
pozycjonowania
Jarosław K. senior copywriter
Właśnie byłam świadkiem ciekawego bloku reklam. Najpierw leciał „Żubr odpowiada każdemu” a bezpośrednio po nim „nie każdy” Żywca. Celowe zagranie?
Magdalena
Żelasko
Dyrektor LET'S CEE
Film Festival
Jarosław Koć:
Właśnie byłam świadkiem ciekawego bloku reklam. Najpierw leciał „Żubr odpowiada każdemu” a bezpośrednio po nim „nie każdy” Żywca. Celowe zagranie?
Zdecydowanie nie, bo to konie z konkurencyjnych stajni
Jarosław K. senior copywriter
Magdalena Żelasko:
Ja wiem, że konkurencyjne, dlatego też moje podejrzenia, że to nie przypadek był... No bo wyobrażasz sobie: najpierw ten Żubr - że niby każdemu, a bezpośrednio po nim - Żywiec, że jednak nie każdemu...
Katarzyna W. specjalista
[author]Rafał Hostyński:
Oj dziewczyny, a czego byście chciały?
Żeby nagle pojawiły się żaby zamiast Żubrów?
Zespół buduje swoje, choć może zbyt dużo chce 'historyjek' wymyślać, przez co traci najważniejszą rzecz - a mianowicie przypisanie jednego powiedzenie lub słowa, które odnosiłoby się do tego właśnie, reklamowanego, piwa.
Katarzyna W. specjalista
Magdalena Żelasko:
Właśnie byłam świadkiem ciekawego bloku reklam. Najpierw leciał „Żubr odpowiada każdemu” a bezpośrednio po nim „nie każdy” Żywca. Celowe zagranie?
Marcin
Kucia
Specjalista
ds.inwestycji
Jarosław K. senior copywriter
Filip
Wojnicki
Profesjonalne usługi
cateringowe
Agnieszka Wiącek Textmakers
Paweł Czartoryski copywriter
Jarosław Koć:
Cóż - Żubr jest, o ile wiem, absolutnym liderem rynku piwa w Polsce.
Filip
Wojnicki
Profesjonalne usługi
cateringowe
Jarosław K. senior copywriter
Paweł Czartoryski:Poprawka - zgodnie z danymi producenta zamieszczonymi w necie,Żubr jest marką nr 2 w Polsce (ale na całym rynku piwnym , a nie w segmencie!), zaraz po Tyskim.
Jarosław Koć:
Cóż - Żubr jest, o ile wiem, absolutnym liderem rynku piwa w Polsce.
Powaznie? A nie w swoim segmencie? (czyli tatra, harnas, itd)?
Aleksander Lenart gra & fika
Paweł Czartoryski:
Jarosław Koć:
Cóż - Żubr jest, o ile wiem, absolutnym liderem rynku piwa w Polsce.
Powaznie? A nie w swoim segmencie? (czyli tatra, harnas, itd)?
A ad meritum - mi sie ten ostatni spot podoba mniej. Chyba ten
format sie wyczerpal. Nie ma juz zaskoczenia.Paweł Czartoryski edytował(a) ten post dnia 13.01.09 o godzinie 22:34
Bartek
S.
Marketing at Timex
Group Polska /
Digital marketing at
Ti...
konto usunięte
Jarosław K. senior copywriter
Bartek Szlązkiewicz:
Kampanie Żubra to bodaj najkonsekwentniej prowadzona linia kreatywna w polskim ATL'u.
Następna dyskusja: