Lidia W.

Lidia W. projektant

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu bawi mnie ta reklama radiowa (jakiegoś antyperspirantu) i tu pojawia się pytanie: jak to jest że reklama zapada w pamięć a marka nie? Osobiście nie jestem targetem wiec pewnie dlatego; ale z drugiej strony użyte w tejże reklamie hasło „nonsens” od razu budzi moje skojarzenie z marką Play a nie powinno.
Pytanie czy gdzieś nie popełniono błędu?
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Lidia W.:
Pytanie czy gdzieś nie popełniono błędu?
Ludzi nie wywalają z autobusu za to, że jeżdżą bez biletu ;) ale promują 'wywalanie za nieprzyjemny zapach'. To jest absurd.

konto usunięte

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Wirus ;)
Rafał Hostyński

Rafał Hostyński Ten od
pozycjonowania

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Wirus ;)
Ale, że co, że to zaraźliwe jest? Zaczną masowo wywalać z autobusów i tramwajów? ;)

konto usunięte

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Rafał Hostyński:
Wirus ;)
Ale, że co, że to zaraźliwe jest? Zaczną masowo wywalać z autobusów i tramwajów? ;)

Hehe, myślę że aż tak silny ten marketing nie jest ;)
Chociaż przy dużych nakładach można wykreować taką społeczna reakcje.
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Wiecie co? To może będzie chamskie co napiszę, ale największy aromatyczny cios w nos jaki do tej pory doświadczyłem, to podróż autobusem miejskim na cmentarz w dniu 1 listopada :)
Może gdyby Wszystkich Świętych wypadało zawsze w sobotę, to by się coś w tej drażliwej materii zmieniło :D

konto usunięte

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Lidia W.:
Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu bawi mnie ta reklama radiowa (jakiegoś antyperspirantu) i tu pojawia się pytanie: jak to jest że reklama zapada w pamięć a marka nie? Osobiście nie jestem targetem wiec pewnie dlatego; ale z drugiej strony użyte w tejże reklamie hasło „nonsens” od razu budzi moje skojarzenie z marką Play a nie powinno.
Pytanie czy gdzieś nie popełniono błędu?

Ja to sobie myślę, że reklamy radiowe są zazwyczaj tak cholernie proste w przekazie, że to chyba sprawia, że wpadają w ucho. Jakość tego przekazu to już inna kwestia. W jakim sensie nie jesteś targetem, nie pocisz się? :-)

konto usunięte

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Dominik Szewior:
Wiecie co? To może będzie chamskie co napiszę, ale największy aromatyczny cios w nos jaki do tej pory doświadczyłem, to podróż autobusem miejskim na cmentarz w dniu 1 listopada :)
Sugerujesz, że umarli podróżują w ten dzień autobusami i stąd te zapachy? ;)
Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Nie :)
Lidia W.

Lidia W. projektant

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Dawid T.:
W jakim sensie nie jesteś targetem, nie pocisz się? :-)
Nie na tyle by było to odczuwalne i kłopotliwe, zwykły deodorant załatwia sprawę.
Wiem, że nie wszyscy maja tak dobrze :) kiedys pracowlam w firmie gdzie wejście do pokoju takiego delikwenta można było przypłacić zgonem, zwłaszcza od koniec tygodnia. Pytanie czy do kogoś takiego reklama by trafiła (w sensie zapamiętania marki)?

konto usunięte

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Lidia W.:
Dawid T.:
W jakim sensie nie jesteś targetem, nie pocisz się? :-)
Nie na tyle by było to odczuwalne i kłopotliwe, zwykły deodorant załatwia sprawę.
Wiem, że nie wszyscy maja tak dobrze :) kiedys pracowlam w firmie gdzie wejście do pokoju takiego delikwenta można było przypłacić zgonem, zwłaszcza od koniec tygodnia. Pytanie czy do kogoś takiego reklama by trafiła (w sensie zapamiętania marki)?
Ogólnie dezodorant jest chyba ciężką marką jeśli chodzi o reklamę (subiektywna opinia). Ja np. kupuję zawsze jednej marki, do której kiedyś tam doszedłem i teraz nie zmieniam.
Jarosław K.

Jarosław K. senior copywriter

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Lidia W.:
Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu bawi mnie ta reklama radiowa (jakiegoś antyperspirantu) i tu pojawia się pytanie: jak to jest że reklama zapada w pamięć a marka nie?

Ano, to jest klasyczny błąd. Bardzo częsty, zresztą. Wystarczy spojrzeć na kilka ostatnich kampanii Plusa z Mumio - pamiętacie Syberię, XVIII wiek czy nastawnię kolejową?
Piotr W.

Piotr W. Sales & Marketing
Director

Temat: „znów mnie wyrąbali z autobusu”

Lidia W.:
Wiem, że nie wszyscy maja tak dobrze :) kiedys pracowlam w firmie gdzie wejście do pokoju takiego delikwenta można było przypłacić zgonem, zwłaszcza od koniec tygodnia.

Znaczy co, nie mył się do soboty, albo - o zgrozo - do niedzieli??
:)



Wyślij zaproszenie do