Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Zmniejszenie ryzyka zmiany?
Problem dość nietypowy, któremu być może poświęcałem za mało uwagi...Pracowaliśmy nad zleceniem na folder i witrynę www. Pojechałem na spotkanie, przedstawiłem ofertę. Oferta została odrzucona. Zwykle w takich wypadkach pytam, co poszło nie tak (żeby lepiej przygotować się na przyszłe spotkania). Dostałem mniej-więcej taką odpowiedź:
"Cena była OK, prezentacji i wiedzy Państwa również nic nie można zarzucić, jednak zdecydowaliśmy się nie podejmować na razie ryzyka związanego ze zmianą agencji".
Teraz pytanie do Was, stojących "po stronie zamawiającego" -- na czym polega to ryzyko i jakie środki agencja mogłaby podjąć, by:
- zminimalizować je;
- przekonać Was, że ryzyka nie ma?