konto usunięte

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Michał Kawka:
Konrad - patrz zapomiałem o kawie dziś z tego wszytskiego ;)


ja za to ostatnio zapomniałem posolić ryżu z warzywami

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Rafał S.:
Mateusz B.:
Dzisiaj dopiero zobaczyłem:)

:))) koniec z anonimowością na wszystkich osiedlach, sąsiedzi pałają wzajemną miłością do siebie. Piękne heh. Banał, powinni się zastanowić, czy lepiej tego nie zdjąć.

Na szczęście prawnicy nie robią reklam :-) ;-)
Czy ja wiem? Jak czasem oglądam to żałuję. Są jednak odbiorcami (jasne jednymi z wielu). Mnie się wybitnie nie podoba i uważam że nie niesie żadnej treści dla mnie. I tylko tyle;)
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

może nie jesteś grupą docelową. w większości przypadków nie podoba się nam to, co nie jest do nas skierowane. ale oczywiście, możesz być grupą docelową i mieć negatywne zdanie o reklamie :)

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Tak wychodzę z takiego założenia, dla mnie nie ma przekazu, a jeśli jest to mnie śmieszy lub też zwyczajnie nie dociera. Chwalmy różnorodność;)
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Mikołaj Nowak:
To Anna Maria J. śpiewała kiedyś dla Millenium? :)
Joke.
>
Kompletnie nie kojarzę, o czym ona tam śpiewała, ale pewnie o kredycie, domowym ognisku i mieszkaniu ;]
To po co zabierasz głos jak nie wiesz o co chodzi?

to była taka ironia. Jeżeli także jej nie zrozumiałeś, było nie zabierać głosu :).
Oczywiście, że pamiętam reklamę z AMJ, ale była tak blada, że nie przypadła mi do gustu.
Radosław Zieliński

Radosław Zieliński Z polecenia! Od 2007
roku. / NAZWY DLA
FIRM / NAMING

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Polskie aktualne "gwiazdy", "gwiazdki" i "czarne dziury" stały się już reklamowym fetyszem, mnie tylko zastanawia taka strategia, czyż wykorzystując ten sam schemat po raz n-ty (aktualnie modna osoba sprzeda wszystko)można jeszcze liczyć, że ktoś to "kupi"...tym bardziej to wątpliwe, że efekt aureoli ma bardzo doraźny wymiar - szybka wymiana "gwiazd", ich niepewny status. Rynek szybko się edukuje, i wydaje mi się, że mało kto się nabierze, że Pan z Feela rzeczywiście lubi ten bank. Jakąś nieadekwatność tu czuć, Justyna Steczkowska ma przynajmniej ładne nogi, więc w pończochach "jakiśtam" wygląda przekonująco...
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Zakończył się tegoroczny, 45. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej "Opole 2008". Impreza trwała trzy dni - od piątku do niedzieli. W konkursie Superjedynek, triumfowała formacja Feel, odbierając w sobotę trzy statuetki. Zespół nagrodzono w kategorii Płyta Roku, Zespół Roku, i za super występ podczas sobotniego koncertu.

http://muzyka.onet.pl/10172,60574,galerie.html

wydaje mi się że bank wykonał dobry ruch... :-)))
Ania W.

Ania W. optymizm to
lekarstwo

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

A mnie całkowicie zaskoczyło Pekao SA wykorzystując muzykę z "Maszynki do świrkania" Czesław Śpiewa

http://muzyka.onet.pl/134658,61806,teksty.html

"aparat do bani" + "i będziesz działał sprawniej" ;))

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Ja również nie należę do zwoleników zespołu Feel, ale jak pokazują sondaże to jest rodzaj muzyki na który "głód" czuje polski pseudo meloman. Co za tym idzie ludzie utożsamiają ich jako "chłopaków z sąsiedztwa".Jako laik widzę tutaj powiązanie w kampanii Banku Millenium, który w moim odbiorze stara się być bankiem sąsiedztwa- masy ludzi, których zbliża bliskie miejsce zamieszkania.
Zresztą patrząc na strategie powstawania poszczególnych oddziałów utwierdzam się w przekonaniu, że o taki odbiór chodzi ( zdaża się, iż 2, 3 placówki znajdują się na jednej ulicy). Człowiekowi chcąc czy nie staję się marką z sąsiedztwa, tak jak jeszcze zupełnie niedawno nieznany zespół Feel.
Monika Hołdak

Monika Hołdak Marketing relacyjny
czyli pozostańmy w
kontakcie!

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

"Chodź tu do mnie, poczuj się swobodnie, ze mną bądź" śpiewa 'feel'.
To nowy wizerunek banku Millenium.
Piosenka nadawana we wszystkich stacjach jak zdarta płyta odpala skojarzenie z bankiem Millenium. Trwała kotwica emocjonalna.

Przyjdź a gwarantujemy dobre samopoczucie i gwiazdy w sąsiedztwie - zaświecisz ich światłem odbitym i potaplasz się w poczuciu bezpieczeństwa, bo inni sąsiedzi dokonują podobnych wyborów co ty i są zadowoleni.
Na przeciętnego Kowalskiego pewnie tak to działa.
Realizacja dwóch najważniejszych potrzeb człowieka w pigułce: poczucie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia.

Patrząc na rozmnażające się oddziały banku Milenium, niezależnie od loży szyderców na niebiosach inteligencji, taka reklama działa.
Po prostu.
Monika Hołdak

Monika Hołdak Marketing relacyjny
czyli pozostańmy w
kontakcie!

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Dla bardziej wymagającego kreatywności klienta jest reklama mBanku.
Moim zdaniem świetna grupa reklam. Tyle że do trochę innej grupy docelowej.Igracjacja młodego butnego inteligenta.
Katarzyna Maria Makula

Katarzyna Maria Makula Learning and
Development Global
Leader

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

A ja sie z wami nie zgodze w jednej kwestii. Konsekwencji.
Na swój sposob Millenium jest konsekwentne- dalej wierne swemu hasłu-- inspiruje nas życie...

Problem z rodzajem tej wierności. I tutaj konsekwencja sie kończy.

Wierność jest czysto lingwistyczna. Słowo INSPIRUJE brzmi patetycznie i takie też są ich reklamy.
Z początku solówka, a później wszyscy mieszkańcy cudnego osiedla śpiewający chórem...ciarki na skórze, wzniosłość, radość, marzenia!
Na tym koniec inspiracji.

A jak wiemy- przeciętna Polska patetycznośc kocha; )
Dariusz Zdzieszyński

Dariusz Zdzieszyński Poszukujący wyzwań
Marketingowych

Temat: Zespół Feel oraz Bank Millenium...

Michał "Krooger" Cichy:
...czyli kolejna reklama zaściankowego banku z polską "gwiazdą". O ile Annę Marię Jopek można nazwać artystką to zespół Feel jest już dla mnie tylko i wyłącznie "produktem", który widać dobrze się sprzedaje.

Kiedyś chciałem wziąć kredyt w Millenium, ale jak Pani mi podała warunki to autentycznie głośno się roześmiałem i wyszedłem. Teraz wiem, że dobrze zrobiłem ;-)

Jak się zapatrujecie na takiego reklamowego gniota?
Obsługa obsługą w placówkach, ale wykorzystanie celebrities w reklamie to trzeba potrafić zrobić patrz ING Bank Śląski.
Konsekwencja, synergia, spójność i Marek Konrad, to jest to na czym powinny się firmy wzorować to co robią niektóre banki (millennium, bz wbk) to jakaś straszna pomyłka skaczą po testymonialch i brak jednoznacznej strategii wykorzystania tych osób i ich znajomości pierwsze spoty millennium były bez podpisu kto tam występuje i niewiele osób zapewne z ich grupy celowej potrafiło znaleść odpowiedź kto tam występuje.

Następna dyskusja:

Ban dla Millenium Bank




Wyślij zaproszenie do