Magdalena
Krakowiak
Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...
Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)
Czy moglibyście mi pomóc w sformułowaniu tematu pracy mgr bo mój promotor nie jest chętny do pomocy...?Mam przykładowe propozycje i nie wiem która jest lepsza?"I czy w ogóle są w porządku.Rozdział 1. Teoria badań marketingowych
Rozdział 2. Badania reklamy ( w tym neuro)
Rozdział 3. Rynek badawczy w Polsce (i tu info jak sie prowadzi badania reklamy, ile firm je robi, metody badania reklamy)
Rozdział 4. Działąlnośc firmy badawczej X(pis badań jakie prowadzi, misja, strategia, nowatorskie metody badawcze,realizacja badań neuro)
Rozdział 5. Przykłądy badań przeprowadzonych przez firmę X (i tu opis 2 badań klasycznych i 2 neuro, wyników badań i ich wykorzystania)
Plan utworzyłam po sugestiach promotora.
Mam 2 propozycje tematu pracy:
1. Wykorzystanie neurobadań w projektowaniu działań reklamowych/Wykorzystanie neurobadań jako metod prowadzenia badań reklamy na przykładzie firmy X.
2. Rozwój nowych metod badania reklamy na przykładzie firmy X.
Co o nich myślicie, pasują do tego planu?
Jak w tym przypadku sformułować hipotezę?Może być cos w stylu:"Neurobadania dają firmom, które je prowadzą dużą przewagę konkurencyjną na rynku badań konsumenckich"