Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Czy moglibyście mi pomóc w sformułowaniu tematu pracy mgr bo mój promotor nie jest chętny do pomocy...?Mam przykładowe propozycje i nie wiem która jest lepsza?"I czy w ogóle są w porządku.
Rozdział 1. Teoria badań marketingowych
Rozdział 2. Badania reklamy ( w tym neuro)
Rozdział 3. Rynek badawczy w Polsce (i tu info jak sie prowadzi badania reklamy, ile firm je robi, metody badania reklamy)
Rozdział 4. Działąlnośc firmy badawczej X(pis badań jakie prowadzi, misja, strategia, nowatorskie metody badawcze,realizacja badań neuro)
Rozdział 5. Przykłądy badań przeprowadzonych przez firmę X (i tu opis 2 badań klasycznych i 2 neuro, wyników badań i ich wykorzystania)
Plan utworzyłam po sugestiach promotora.
Mam 2 propozycje tematu pracy:
1. Wykorzystanie neurobadań w projektowaniu działań reklamowych/Wykorzystanie neurobadań jako metod prowadzenia badań reklamy na przykładzie firmy X.
2. Rozwój nowych metod badania reklamy na przykładzie firmy X.
Co o nich myślicie, pasują do tego planu?
Jak w tym przypadku sformułować hipotezę?Może być cos w stylu:"Neurobadania dają firmom, które je prowadzą dużą przewagę konkurencyjną na rynku badań konsumenckich"
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Magdalena Krakowiak:
Rozdział 2. Badania reklamy ( w tym neuro)

Tak naprawdę z tego co napisałaś wydaje mi się że trzeba wyciągnąć jedną rzecz - wolisz pisać ogólnie o badaniach reklamy czy chcesz skupić się na neurobadniach :) To Ci pokaże kierunek. Pisząc o jednym aspekcie łatwiej jest trzymać się tematu, nie zgubić "drogi". Ale nie mam pojęcia jak jest ze źródłami przy całym zagadnieniu. Może się okazać, że nie jest tego dużo i bezpieczniej trzymać się ogólnych pojęć. Pewnie w głowie Ci nie rozjaśniłem, ale czasem oczywiste oczywistości umykają gdzieś i trzeba je powiedzieć na głos:) Temat mi wydaje się generalnie ciekawy. Jeśli będziesz miała z czego pisać to decydowałbym się temat nr 1.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Magdalena Krakowiak:
Jak w tym przypadku sformułować hipotezę?Może być cos w stylu:"Neurobadania dają firmom, które je prowadzą dużą przewagę konkurencyjną na rynku badań konsumenckich"
A dają ?
Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Wydaje mi się, że tak
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Magdalena Krakowiak:
Wydaje mi się, że tak
Ale wydaje Ci się, wiesz czy wierzysz w to.
Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Nie mam doświadczenia zawodowego więc nie mogę napisać ,że wiem to na pewno. Po to jest ta hipoteza zeby to sprawdzić
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Magdalena Krakowiak:
Nie mam doświadczenia zawodowego więc nie mogę napisać ,że wiem to na pewno. Po to jest ta hipoteza zeby to sprawdzić
Hipoteza brzmi trochę tak jak "wróbelek ma nóżkę bardziej" :)
Dobrze zapoznać się z neuromarketingiem, jego zaletami i słabościami i porównać z innymi metodami. A to oznacza bardzo szerokie spektrum. Raczej temat na doktorat :):)
P.S. rozumiem, że dogadałaś się z jakąś agencją badawczą, która udostępni Ci wyniki swoich badań.Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 12.12.12 o godzinie 14:04
Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Zdaję sobie sprawę, że temat jest bardzo szeroki. Niemniej jednak plan pracy ułożyłam bo promotor zasugerował mi co ma się znalezc w kolejnych rozdziałach. Kazał pisać o badaniach reklamy i w tym o neuro. Tylko jak tu ułozyć temat do tego planu. Od tego muszę zacząć, żeby sformułować cele, pracy, hipotezy. Dla mnie sam temat badań jest ciekawy ale potrzebuję fachowych porad jak sie za to zabrac:)dziękuję za Pani uwagi:)
Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Tak, będę korzystała w pracy z materiałów udostępnionych przez pewną firmę
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Rafał Ohme - idź dziecko do niego, on ci wiele wyjaśni.
Magdalena Krakowiak

Magdalena Krakowiak Student, Europejska
Wyższa Szkoła Prawa
i Administracji w...

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Rafał Ohme ma swoich studentów a poza tym często wyjeżdża i prowadzi swoją firmę, nie sądzę aby znalazł czas dla mnie....Swoją drogą w pracy będę na pewno korzystała z jego artykułów i książek. Ja proszę tylko o to zeby ktos mi napisała co sądzi o propozycji tematu pracy, czy pasuje do planu?
Sławomir Antoni Olejniczak

Sławomir Antoni Olejniczak dyrektor
zarządzający, sensi
image workshop

Temat: zerknijcie proszę swoim fachowym okiem:)

Pozwól że się dołączę.
Połączenie tematów 1 oraz 4/5 wydaje się najtrafniejsze i oparte na realnie istniejącej podstawie - firmie badawczej X.
Pomyśl o pisaniu pracy jak o budowaniu harmonogramu. Tam zaczyna się od terminu końcowego, od tego momentu w którym ma się pojawić efekt, czyli niejako "od końca". Zacznij więc od firmy badawczej X.
W ten sposób powstanie praktyczny plan pisania, a nie tylko spis treści.
Pozdrawiam,
so.



Wyślij zaproszenie do