Marcin Ożarek

Marcin Ożarek Prezes Zarządu,
iTaxo Sp. z o.o.

Temat: Zegarek jako reklama

Hmm od dawna o tym wiadomo, że nie dotrzymują... pytanie co z tym zrobisz :D

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Marcin Ożarek:
Hmm od dawna o tym wiadomo, że nie dotrzymują... pytanie co z tym zrobisz :D
obecny system liczenia głosów eliminuje ludzi, którzy rzeczywiście mogliby cokolwiek zmienić
dlatego najrozsądniej byłoby zmienić ten system
obecnie rządzącym to nie na rękę
chodząc na wybory legitymizujemy stare zasady
To chyba wystarczy za odpowiedź;)Daniel Zienkiewicz edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 10:19
Marcin Ożarek

Marcin Ożarek Prezes Zarządu,
iTaxo Sp. z o.o.

Temat: Zegarek jako reklama

Niee to nie jest odpowiedzią na pytanie :) Jeśli nie działasz na rzecz poprawienia życia obywateli to nic nie robisz z tym. Trzeba wytykać rządzącym błędy, domagać się rozwiązania, działać w organizacjach społecznych, walczyć z nieuczciwością i przede wszystkim starać się wpłynąć na poprawę sytuacji.

A krytyka musi być właściwie prowadzona, kierowana i rozwijana w grupie osób chcących coś zmienić. Tutaj dobry wpływ ma na to fakt np. mediów, które starają się nagłaśniać różnego typu problemy i sytuacje.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
Myślę, że zachętą do ich zostawiania byłaby np. informacja, że planowana jest następna,
teraz limitowana akcja z prezentami a osoby z listy jako pierwsze
otrzymałyby info;)
Uff...
Szwadrony Śmierci?;)
Celem tej akcji byłoby związanie klienta z konkretną siecią
Ale w jakie sposób ? Czy zegarek zwiąże mnie z siecią ? Jak ?
i reklama sieci
Ok- forma jak każda inna
Myślę, że temat jest już wyczerpany
Kto zechce ten skorzysta
Reszta niech nadal bawi się tradycyjnymi metodami z ich opłakanym skutkiem;)
Daniel - zapytałeś. Rozumiem, że oczekujesz tylko jednej odpowiedzi : "Zajebisty pomysł !!!". Nie widzę przeszkód,żebyś wprowadził swój pomysł w czyn i zakasował wszystkie inne formy reklamy w tym kraju. Ja trzymam kciuki :)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 11:45

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Dagmara D.:
Daniel Zienkiewicz:
Myślę, że zachętą do ich zostawiania byłaby np. informacja, że planowana jest następna,
teraz limitowana akcja z prezentami a osoby z listy jako pierwsze
otrzymałyby info;)
Uff...
Szwadrony Śmierci?;)
Celem tej akcji byłoby związanie klienta z konkretną siecią
Ale w jakie sposób ? Czy zegarek zwiąże mnie z siecią ? Jak ?
i reklama sieci
Myślę, że znacznie lepiej niż karta na punkty
Zegarek to jednak pewna wartość
W połączeniu z rabatem może kusić
Ok- forma jak każda inna
Myślę, że lepsza, bo zegarek naliczający punkty payback to chodząca reklama
Myślę, że temat jest już wyczerpany
Kto zechce ten skorzysta
Reszta niech nadal bawi się tradycyjnymi metodami z ich opłakanym skutkiem;)
Daniel - zapytałeś. Rozumiem, że oczekujesz tylko jednej odpowiedzi : "Zajebisty pomysł !!!". Nie widzę przeszkód,żebyś wprowadził swój pomysł w czyn i zakasował wszystkie inne formy reklamy w tym kraju. Ja trzymam kciuki :)
To nie tak. Wprowadzenie jednej akcji reklamowej niczego w dłuższej perspektywie nie zmieni.
To tylko pojedynczy pomysł. Osobiście zacząłbym zmiany od oświetlenia, zarówno głównego jak i podświetlenia towarów. W marketach ten temat mocno kuleje, a wystarczy porównać choćby saloniki Inmedio z konkurencją, albo Play z innymi. Kolejna rzecz to regały. Skoro często zastępują sprzedawców, dlaczego wciąż są takie szare i toporne? Nobla temu, kto jako pierwszy wprowadzi regały z elektronicznym wyświetlaniem ceny. Brakuje również profesjonalnych doradców klienta na poszczególnych działach oraz ankieterów. Umiejętnie skonstruowana ankieta i dobrze przeszkolony doradca (oby tylko nie w firmach, które już doradzają sieciom;) to niewykorzystana siła handlowa. Kolejna rzecz to kociokwik reklamowy. Nieefektowne nośniki reklamy i banalne treści to pięta Achillesowa chyba wszystkich sieci. To tak na początek;)

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel, chcesz dobry pomysł za free?

zrób taki "zegarek", który działa jak czytnik w kasie danej sieci - każdy wkładany do koszyka produkt przykładasz do zegarka, a on ci na bieżąco będzie sumował kwotę do zapłaty... i odejmował, jak z czegoś jednak zrezygnujesz

taki "sieciówkowy"zegarek chętnie wezmę - będę go wkładać na rękę przez wejściem do sklepu :))

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Monika W.:
Daniel, chcesz dobry pomysł za free?

zrób taki "zegarek", który działa jak czytnik w kasie danej sieci - każdy wkładany do koszyka produkt przykładasz do zegarka, a on ci na bieżąco będzie sumował kwotę do zapłaty... i odejmował, jak z czegoś jednak zrezygnujesz

taki "sieciówkowy"zegarek chętnie wezmę - będę go wkładać na rękę przez wejściem do sklepu :))
Wiesz, tutaj idea jest nieco inna
zakładam, że klienci będą nosić zegarek również poza sklepem
dlatego dodatkowo czytnik punktów lojalnościpowych
albo nawet służący jako karta płatnicza
Ale pomysł jest fajny:)

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
zakładam, że klienci będą nosić zegarek również poza sklepem

nie licz na to :)

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Monika W.:
Daniel Zienkiewicz:
zakładam, że klienci będą nosić zegarek również poza sklepem

nie licz na to :)
Na nic nie można liczyć, jeśli się tego nie sprawdzi w praktyce;)

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Monika W.:
Daniel, chcesz dobry pomysł za free?

zrób taki "zegarek", który działa jak czytnik w kasie danej sieci - każdy wkładany do koszyka produkt przykładasz do zegarka, a on ci na bieżąco będzie sumował kwotę do zapłaty... i odejmował, jak z czegoś jednak zrezygnujesz

taki "sieciówkowy"zegarek chętnie wezmę - będę go wkładać na rękę przez wejściem do sklepu :))

Porażka na całej linii zagwarantowana. Dlaczego? A której sieci zależałoby na tym, aby klient mógł sobie łatwo sumować wartość produktów wkładanych do koszyka? Odpowiedź- żadnej! Bo to podcinanie gałęzi na której się siedzi. Prosta psychologia: wrzucamy do kosza to, tamto i siamto, a tu nagle się okazuje, że przekraczamy zakładany limit wydatków. I koniec z wrzucaniem nowych produktów. A tak to nie wiemy dokładnie ile, a przy kasie już się godzimy na wydanie tych kilku dodatkowych złotych. Co prawda są w sklepach czytniki cen, ale jakoś dziwnym trafem jeden zwykle nie działa, a drugi jest schowany za jakąś paletą i trudny do zlokalizowania. Przypadek...? ;)

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Maciej B.:
Monika W.:
Daniel, chcesz dobry pomysł za free?

zrób taki "zegarek", który działa jak czytnik w kasie danej sieci - każdy wkładany do koszyka produkt przykładasz do zegarka, a on ci na bieżąco będzie sumował kwotę do zapłaty... i odejmował, jak z czegoś jednak zrezygnujesz

taki "sieciówkowy"zegarek chętnie wezmę - będę go wkładać na rękę przez wejściem do sklepu :))

Porażka na całej linii zagwarantowana. Dlaczego? A której sieci zależałoby na tym, aby klient mógł sobie łatwo sumować wartość produktów wkładanych do koszyka? Odpowiedź- żadnej! Bo to podcinanie gałęzi na której się siedzi. Prosta psychologia: wrzucamy do kosza to, tamto i siamto, a tu nagle się okazuje, że przekraczamy zakładany limit wydatków. I koniec z wrzucaniem nowych produktów. A tak to nie wiemy dokładnie ile, a przy kasie już się godzimy na wydanie tych kilku dodatkowych złotych. Co prawda są w sklepach czytniki cen, ale jakoś dziwnym trafem jeden zwykle nie działa, a drugi jest schowany za jakąś paletą i trudny do zlokalizowania. Przypadek...? ;)
Dokładnie. Tak samo jak porażką wydaje mi się karta Geinbanku z limitem wyświetlanym na karcie
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

Jest tylko jeden problem : punkty to nie program lojalnościowy. Do lojalności jeszcze bardzo daleko.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Dagmara D.:
Jest tylko jeden problem : punkty to nie program lojalnościowy. Do lojalności jeszcze bardzo daleko.
no tak, ale nie o to mi chodziło
Wiele osób zbiera punkty w programach, z których korzystają różne sieci
Jeśli zegarek posiada czytnik takich punktów, to siłą rzeczy zabieramy go ze sobą
Sam niejednokrotnie przekonałem się płacąc na BP, że karta payback została w aucie i nie chce mi się po nią biec
Zegarek jest na ręku, ciągle z tobą
gdyby jeszcze można było płacić zegarkiem byłoby wspaniale
Poza tym ma jedną niezaprzeczalną zaletę, którą góruje nad kartą: pokazuje czas;)Daniel Zienkiewicz edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 13:18
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

Płacący zegarek to jest fajny gadżet, to prawda. Ciekawe jak wiele osób będzie chciało go nosić :) Ale to wyjdzie w praniu (choć ja bym nie inwestowała zanim się tego nie dowiem :))

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Dagmara D.:
Płacący zegarek to jest fajny gadżet, to prawda. Ciekawe jak wiele osób będzie chciało go nosić :) Ale to wyjdzie w praniu (choć ja bym nie inwestowała zanim się tego nie dowiem :))
Najciekawsze jest to, że ludzie, którzy początkowo deklarują niechęć do jakiegoś produktu
później szybko o tym zapominają i sami go kupują;)
Przypominają mi się Crocsy
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zegarek jako reklama

Gdyby życie było takie proste ...

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
Najciekawsze jest to

Naprawdę chciałbyś za darmo, reklamować przez x kolejnych lat, konkretną sieć handlową?

Współczuję.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Krzysztof B.:
Daniel Zienkiewicz:
Najciekawsze jest to

Naprawdę chciałbyś za darmo, reklamować przez x kolejnych lat, konkretną sieć handlową?

Współczuję.
A gdzie tak napisałem?

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Daniel Zienkiewicz:
A gdzie tak napisałem?

Jesteś ambasadorem swojego pomysłu. To oczywiste.

konto usunięte

Temat: Zegarek jako reklama

Krzysztof B.:
Daniel Zienkiewicz:
A gdzie tak napisałem?

Jesteś ambasadorem swojego pomysłu. To oczywiste.
To zapytam inaczej: zakleja pan znaczek marki na swoim aucie czy za darmo reklamuje pan firmę?;)

Następna dyskusja:

Evian Babies - proces tworz...




Wyślij zaproszenie do