Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Zawsze jest pora na... lody koral - ktoś mi wyjaśni ten...
Jacek Kopyść:A ja bym nie generalizowała.... bo nigdy ich nie kupiłam. Dlaczego ? Bo mam zaufanie do innych marek, bo nie spróbowałam (bo nie podoba mi się reklama), bo tak :):)
Jak dla mnie marketing lodów Koral jest poprowadzony dobrze, a dlaczego tak uważam? Ponieważ każdy z nas, bez względu czy jesteśmy członkami GL czy należymi do "Ogółu" , zna tę markę i prawdopodobnie choć raz kupił loda koral. Miernikiem sukcesu niech będzie rezultat finansowy i fakt , że z małego garażu "Bracia" trafili na rynek całej Polski. Inne oceny "czy nam się to podoba? czy nie?" są tylko ocenami subiektywnymi...
A;e ja jestem N=1. I to na pewno nie jest jedyne N=1 w Polsce...