Łukasz Kozłowski marketing
Temat: Zaufanie do firm oferujących doradztwo finansowe
Od jakiegoś czasu nurtuje mnie problem budowania zaufania między firmą doradczą a klientem. Ostatnio kilkukrotnie zdazylo mi sie, ze stracilem klienta, mimo ze oferta kredytu jaka dla niego przygotowalem byla znacznie korzystniejsza, niz oferta jaka dostal bezposrednio w tym banku.Klient wolal zaplacic wiecej - i mysle, ze to byla wlasnie kwestia zaufania.
Wiadomo, ze zaufanie do firmy buduje sie latami - i bardzo latwo je stracic. Dodatkowo jest to jeszcze trudniejsze, jezeli w gre wchodza pieniadze, kredyty, raty... Ludzie nie ufają do konca bankom - a co dopiero placówką doradztwa - czesto postrzeganych jako posrednicy.
Znacie jakies dobre sprawdzone sposoby, na budowe pozytywnego i godnego zaufania wizerunku ? Wiem, ze czeka mnie duzo pracy i caly proces wymaga cierpliwosci - jednak chcialbym poznac Wasze opinie.
Pozdrawiam